Permalänk
Medlem

Spännigsmoddade mitt moderkort

jag läste idag hur en snubbe moddade sitt moderkort så jag letatde efter en guide hur man gör på en ecs k7s5a Pro jag hittade dit på www.ocinside.de. Så jag började göra modda rotade i min el låda som jag kallar den och hitta en trimpot med 100k det ståg att man skulle använda en med 50k fast jag ändo tog 100k:aren.

så nu kan jag ändra min vcore från 1.75 till nästan 3 tror jag jag har min vcore nu på 1.85 måste bara köpa en ny prolle för jag har en dålig palom nu gick litte bättre efter v-modden.

om nån är intresserad så är länken den här : http://www.ocinside.de/go_e.html?/html/workshop/ecs_k7s6a_vco...

bilder kommer imon om nån är intresserad om min systers webcam fungerar.

Permalänk
Avstängd

najs... inga bilder???

Permalänk
Medlem

dem kommer sen när jag har fixat min systers webcam
men en grej ska ni veta ser ut som en ormbo ska fixa alt är jag kommer från skolan idag

lutte: tack

här är en bild när jag kör den i 1.92 kan höja mer

http://www20.brinkster.com/selver89/untitled.html

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

inte dom bästa bilderna på modden men tempen såg kanska bra ut. vilken fsb kommer du upp till med din cpu( gissar på 147)

Permalänk
Medlem

bra gissning det går inte mer med en palomino och att pci och agpen är höga men det var kul och modda moderkortet ska köpa ny dator i framtiden

Permalänk

bara jag som får skumma tecken när jag klickar på länkarna ?

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

skumma tecken ska testa fixa det åt dej om du inte ser bilden.

jag klarar ny en fsb 150 på 1.92v den klarde 3dmark lungt några varv och mitt nya rekord är 8502 . ska försöka högre borde gå mer jag vill ha en ny cpu nån som har nåt att skänka hehe

update nytt rekord fsb 153 1.92v 3dmark 8727 börjar närma mig 9000

hur mycket är rekordet med en geforce 3ti200 och sdram minnen