C&C Generals, Hjälp !

Permalänk
Medlem

C&C Generals, Hjälp !

När jag kommer in i ett multiplayer spel så bygger jag en byggnad eller två och så självförstörs alla mina byggader och byggare.... Snälla hjälp mig. Har försök att patcha den till 1.5 men de hjälper inte... samma problem kvarstår

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

Blir så när man crackat spelet med en dålig Defiance-crack

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Kan även bli så även om man inte crackat ibland... utan har en LAGLIG version, testa installera om det, funkar det inte då heller så gå och köp spelet :).

Permalänk
Medlem

hade inte installations CD:na hemma. Hade lånat dem til en kompis.
Och bara för man har en NoCd crack behöver de inte nödvändigtvis betyda att man inte har en laglig kopia av spelet.

*Ängel*<--- Jag, kan vi alltid låtsas

uppskattar hjälpen tack så mycket

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av |Utropstecken|
Kan även bli så även om man inte crackat ibland... utan har en LAGLIG version, testa installera om det, funkar det inte då heller så gå och köp spelet :).

Ja, men i detta fallet vad gäller C&C Generals, så ÄR DET pg a en dålig crack av "Defiance".
Enheterna exploderar efter några sekunder och man får "you are defeated" eller vad det nu heter.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Möjligt att det är en dålig crack som gör det, men jag säger att det KAN bli så även om man INTE crackat det ALLS.

Permalänk
Medlem

båda har rätt... den vanligaste orsaken är en dålig "Deviance" crack men det kan även bli så orginal pga att kopieringskyddet krånglar. Testa att installera om det.

Permalänk
Medlem

När jag lirade demot så vart det så för mig hela tiden, och jag hade då inga cracks till det....

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

det går att ändra i registret.

kör regedit och leta dig fram till rätt nyckel.

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

de händer när ni har samma cdkey

Visa signatur

MSI K8N NEO4-F, AMD 64 X2 3800+, 2gb minne, XFX gf 7800GT