Permalänk
Medlem

fråga om handdatorer

funtar på o kirra en handdator från nån auktionsite som har blåtand så man kan ha den uppkopplad trådlöst när man är hemma. En av sakerna jag vill kunna göra från den är o spela på tex. ladbrokes, multipoker osv. Har hört om folk som gjort detta och undrar om det är någon här som vet hur det fungerar?

Behöver man speciella klienter för msn, irc osv eller för man bara över samma versioner som man använder på pcn till handdatorn?
tacksam för svar

Permalänk
Hedersmedlem

Det går inte att använda dig utav samma program som du har på datorn. Du måste ha program skrivna för just det OS du har på handdatorn.

Hur mycket pengar är du beredd att lägga ut?

Ta en titt på iPaq-modeller som slutar med 70. Dom har bluetooth och är i övrigt mycket bra.

http://www.pocketpccentral.net/ipaq3970.htm

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dom är ju gamla...

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Är programmen som finns till handdatorerna(ipaq's senare versioner) gratis? Finns det några sajter där jag kan hitta mycket program?

Permalänk
Medlem

"Programmen"? Finns alla sorters program av alla de sorter skapade av massa olika människor, vissa är gratis och vissa kostar. Precis som vanliga windowsprogram. Finns många sidor med program. www.palmgear.com t.ex. för Palm OS-program.

Jag skulle nog rekommendera en Palm-handdator...de är bäst enligt mig
Större programutbud (och mycket större freewareutbud) också.

Sen så ja, det finns irc- och msn-klienter (och massa andra grejor).

Visa signatur

hmm