Permalänk
Medlem

Jag skulle sparat pengarna och köpt det du länkade först, inte så mycket dyrare? Men bra val du gjorde iaf, även om det är lite väl fult med färdigt fönster, praktiskt chassi iaf.

Permalänk

KÖP RAIDMAX SCORPIO BILLIGT BRA OCH BUSENKELT ATT MODDA!!!!!!

Visa signatur

the source of eternal wisdom
"All the good die young, all the evil seems to live forever"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Så du ville allså ha Raidmax ?

På sätt och vis, den såg rätt liten ut plus att den var lite billigare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
Jag skulle sparat pengarna och köpt det du länkade först, inte så mycket dyrare? Men bra val du gjorde iaf, även om det är lite väl fult med färdigt fönster, praktiskt chassi iaf.

som jag skrev innan det är inte kul att ha ett helt system här i en hel månad utan att använda den

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RackaBajsare
KÖP RAIDMAX SCORPIO BILLIGT BRA OCH BUSENKELT ATT MODDA!!!!!!

Har redan köpt antec chasit

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
..som jag skrev innan det är inte kul att ha ett helt system här i en hel månad utan att använda den..

Det är uber 1337 H4XX0R att köra med delarna på skrivbordet när man väntar på nytt chassi, been there done that

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
Det är uber 1337 H4XX0R att köra med delarna på skrivbordet när man väntar på nytt chassi, been there done that

precis dödade min p3 moderkort i början av februari på detta vis(nästan) =), tur att man har försäkring på det =).

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Raidmax är alldeles för trång knapp man får in en zalman cu7000 och det andra man vill ha... det känns som en liten lekstuga om chieftec är ett hus! det är mitt tycke... jag körde min p3a i en gammal video med inte särskilt mycke säkerhetsannordningar det funkade fint som en golfboll i en nedförsbacke! videon- http://www.vtvhelptelkander.nl/fredde/

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte