WinAMP 5 funktioner

Permalänk
Medlem

WinAMP 5 funktioner

Jag undrar om sådana funktioner som sökfunktionen finns i winamp 3 finns i winamp 5 på något vis. Den är rätt bra att ha om man har med många låtar att göra.

En annan funktion som jag saknar är den där queue funktionen där man "markerar" en låt att man vill spela den efter den pågående osv...

Undrar om det är någon som vet hur man får fram funktionerna om det går... förstår inte varför de tagit bort dem om nu det är fallet.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Avstängd

fanns det sökfunktion i winamp 3?

btw. bra signatur!

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem

queue finns i winamp5, sökfunktion == "j"?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

gå till playlisten, högerklicka > "Jump to file" > "Jump to file" (så söker du) snabbtangent "J"
gå till playlisten, högerklicka > "Jump to file" > "Enqueue selected" (så gör du så att låten spelas efter) snabbtangent "Q"

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

aha, trevligt då vet man det

apanson: japp det fanns det, en liten rad längst ner på playlisten...

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry