Permalänk

Vattenkylning

Tjenare pojkar i sommarvärmen! (vilken?)

jag funderar på att skaffa vattenkylning och jag hittade ett paket på flertal ställen för bara 990-995kr!

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ASEKT03-L20E

jag behöver bara till cpun för den dönar som f*n nu + att det blir inte så kallt, och jag överklockar inte så seriöst som ni ser i sign. Men om man köper denna o lägger till eventuell pump tror ni inte de blir bra? överklockingspotentialen kan väl knappast bli sämre av detta + att det bli flera ggr tystare.

Sen en grej till , vad jag ser så e de en 120mm fläkt som ska på den radiatorn , finns de nåt bra ställe att placera en sån radiator i ett Antec 1080 AMG ?

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]

Permalänk
Medlem

Jag kan inte säga om det är bra eller inte.. Men jag kan säga att du inte behöver köpa en pump då det ingår.

Visa signatur

I can't do this all on my own, I'm no superman

Permalänk

oj skrev nog fel , jag menade tank. Men jag tror inte de blir nåt paket nu när jag kollar hur de ser ut i chassit, måste va omöjligt o få i en sådan radiator på ett bra sätt utan o skära bort vissa metallbitar.

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]