Permalänk

När Xaser kom var det värre... men det var inte vackert :>

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Inte direkt snyggt men det här ligger högre upp på listan av "chassin som jag kan tänka mig att köpa" än vad många andra gör.

Visa signatur

2xHP w2207, Intel C2D E6750, Gigabyte P35-DS3, Corsair Twin2X2048-6400C4, XFX Geforce 8800GTS, 400GB HDD[br]
Athlon 64 3200+ "Winchester", ASUS A8N-SLI deluxe, Corsair TWINX1024-3200XL, XFX Geforce 6800GT@ULTRA, 160GB HDD

Permalänk
Medlem

Snygg för att vara TT.

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pingy
http://www.dustin.se/DustinPictures/Products/T/big/5010073763...

Snygg för att vara TT.

Helt ok chassi faktiskt, skruvade ihop ett system åt en polare med det. Enda negativa var att fläkten fram skrapade emot nånting så vi fick helt enkelt koppla ur den.

Permalänk

fattar inte vad folk ser i färdigbyggda chassin.
Men TT kan fan inte göra chassin. jävla fjortischassin. tunga, fula. u name it

Visa signatur

"Livet är som en burk bruna bönor - Desto mer man stoppar i sej, desto mer skit blir det av det hela." (Tratten)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi0hazarD^
fattar inte vad folk ser i färdigbyggda chassin.
Men TT kan fan inte göra chassin. jävla fjortischassin. tunga, fula. u name it

Se chassit ovan och slå dig själv efteråt så gör du oss alla här en tjänst.

Permalänk
Medlem

tt

Har ett TT Lanfire just nu, har faktiskt ingen aning om varför.. men men,
vad kan man göra med den ? har tänkt så långt att skruva/bryta bort fronten, sedan göra ngt med resten av skalet, men vad? Har idée torka.

Fult chassi på första btw

http://www.nethirlap.hu/kepek/200311/tt2.jpg

Permalänk
Medlem

plast blä dålig ful

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Helt otroligt att många har sån energi på att beklaga sig på hur fula chassin är. Ge fan i å köp dom istället :/
Finns många LianLi som är fula, likaså många av de här mer "klass-märkena".
Allt är ändå en smaksak, det är ju ändå inte ni pessimister som har den enda åsikten? :/

Permalänk

atombomb?

Permalänk
Medlem

Shark är väl rätt okey.
Ganska gott om 5.25" och 3.5" platser också.

Permalänk
Medlem

TT har bara gjort två snygga chassi och det är ju så klart shark fulltower
och tsunami. jag gillar chieftec har själv ett eget men stör mig på att chieftec ska har sin jävla "rosalila" plast överallt

Permalänk
Medlem

dom ända "ok" chassis från TT är Tsunami och Shark saken ENLIGT mej..

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem

Har ett sådant, mkt bra ^^

Permalänk
Medlem

Säg vad ni vill, detta chassiet är fullt. Men, det är säkert ett bra chassie. Har haft en tt låda innan, och den vart jag hur nöjd som helst med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett sånt hade jag säkert velat ha innan jag hittade det här förbaskade forumet.:(

Nu har jag ett: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=XCDRACMTBL

slår fronten på 3000b med råge iaf:P (kvalitet)

Permalänk

Faller mig inte alls i smaken.. Fronten ser skadad ut.. Men säkert ett stabilt och praktiskt chassi precis som tt's övriga.
Jag sitter med XaserIII burk nu. Måste säga att det är ett jävligt stabilt chassi och har många praktiska finesser... Dock låter det som en skördetröska och den lysande texten i fronten är galet ful...

Visa signatur

p4 2,6ghz, asusP4P8X moderkort, Thermaltake XaserIII burk, 1024 t-mos ddr, Asus V9520 Home Theater...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi0hazarD^
fattar inte vad folk ser i färdigbyggda chassin.
Men TT kan fan inte göra chassin. jävla fjortischassin. tunga, fula. u name it

Att säga att alla TT's chassin är för fjortisar är att idiotförklara sig själv.
"Sharken" får Lian-li att framstå som gamla tråkiga kylskåp ifrån 80-talet i min mening.

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte varför ni ska dra upp en såpass gammal tråd, där är nog ingen som bryr sig längre om vad ni tycker om chassit.

Permalänk

Tt Armor ska man ha

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blame_me
Har ett sådant, mkt bra ^^

Det var värt lyfta en nästan ett år gammal tråd för att säga det?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Jag tycker att det där chassit är så jävla snyggt. Förstår inte hur ni kan tycka att det är fult.

Visa signatur

System:
Hemmabyggt trächassi DFI Lanparty Ultra-D SLI moddat AMD 3700+ @ 2.55 GHz 24/7 San Diego, nvidia Geforce 6800GS PCI-e. 2x512 Twinmos Speedpremium BH-5 RAM 200 Gb samsung pata

Permalänk
Medlem

blame_me denna tråden är rätt gammal har själv ett thermaltake kandalf som ja e nöjd me.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Hedersmedlem

blame_me: F*n va onödigt. Låt nu tråden dö i frid.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pingy
http://www.dustin.se/DustinPictures/Products/T/big/5010073763...

Snygg för att vara TT.

Tycker det är ett av de snyggaste chassina

För mig stog det mellan "Antec Super Lanboy, Thermaltake Shark och Coolermaster Stacker"
Det blev stackern eftersom det blev bäst pris där.