Permalänk
Medlem

starkaste lysrören?

hej! behöver lite hjälp med en sak, jag har köpt ett blått och ett UV-lysrör på Clas Ohlsson men jag är inte så nöjda med dom för dom lyser inte så starkt så nu undrar jag om Sunbeam liquid neon lava lyser starkare? eller nån annan sort för samma pengar? för det verkar ganska starkt ju

och sen undrar jag om http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=1495&session=3d00aa... lyser starkt?

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem

Clas Ohlssons lysrör är väl av märket sunbeam om jag minns rätt, så det borde vara samma skit.
Måste det lysa så starkt? Det är bara jobbigt, leta rätt på nåt fint ljus istället.

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem

Uv röret ska ju inte lysa specielt starkt synligt...kanske kass uv-rektiv färg du har? De blåa är rättstarka...måndags ex? För övrigt så alla vet har jag inte circus i min dator bara lite el-(lys)tejp som är ganska svagt lysande. Rören används inte (de var för starka).

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Medlem

men mina rör e så gömda så dom ger inte så mycket ljus

och jag tror inte classe har sunbeam på sinalysrör inget märke iaf

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem

Uv rör ska inte lysa alltför mkt, det är våglängden som färgerna reagerar på om inte jag har helt fel.. Men om inte färgerna reagerar på uv-ljuset kan du ju börja fundera på att köpa ett annat rör

Permalänk

Clas hade Sunbeam tidigare men har något annat märke nu som är sämre...

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Noctua NH-U12A, ASRock X570 Taichi, G.Skill Trident Z Neo C 64 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB, Phanteks P600S, KFA2 GeForce RTX 2070 Super WTF

Permalänk
Medlem

okej då antar jag att jag ska köpa dom där som jag sa förut

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD