Steam: Offline mode har försvunnit.

Permalänk
Hedersmedlem

Steam: Offline mode har försvunnit.

Såhär är det: Jag installerade hl2 på dh. Spelar igenom i stort sett hela spelet. Innan jag åker hem försäkrar jag mig om att offline mode fungerar (drar ut nätverksladden). Det fungerar, jag kan välja kör i offline mode.

När jag kommer hem så fungerar det bra. Men nu igår så råkade jag starta hl2 när jag var uppkopplad (56k modem sitter jag på).
När jag sen koppla ner så står det när jag trycker på "start in offline mode" att Steam inte kan kontakta någon server - lol?

Tanken med offline mode är att man ska kunna lira utan att vara ansluten till internet? Vet någon hur man åtgärdare detta?

Nu blir jag riktigt sur, nu funkar offline mode men denna skylt kommer upp och säger att det är nått fel med någon instruktion på minnet?!

Visa signatur

Grundare/VD, Kakaw.se – kvalitetschoklad på nätet.

Permalänk
Medlem

Du måste ju logga ur Steam innan du kopplar ner internet. Därför har du troligtvis fått fel på loggfilen jag skrev om i ditt andra inlägg.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard