- Runescape Tråden -

Permalänk
Medlem

- Runescape Tråden -

Som alla andra skapar t.ex "Tibia tråden" så måste jag skapa Runescape tråden.

Jag tänkte att man skulle kunna snacka runescape här. Ja snacka/hjälpa och massa annat.

Jag har iaf en gubbe på Combat 76. Mining 69. Smithing 61. Har inte lirat på länge.. Men jag ska nog börja igen, det skulle va kul om någon mer "f2p, free to play". Skulle vilja flumma runt lite.. Jag ahr varit member tyckte det va trisst att lägga av som member.. Så nu ska jag börja igen. Hoppas någon mer spelar.

Permalänk
Medlem

jag har väl spelat det så länge jag har haft adsl nästan ^^
fast har ingen bra gubbe för det för det har bara vart på skojj nästan ..
heter Pure_Nithlon (på den tiden va det häftigt att vara pure )
combat 56 tror jag mining 65 typ.. kolla highscores är nästan med å allt där

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

men wow...

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Medlem

Spelade mycket förr när vi hade modem, men inte nu när vi har adsl haha!
Har en lvl 66, och massa andra gubbar, men dom är inte bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
men wow...

word

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

har en 70 pure, Ladystrjoy, en lvl 90 unpure main,Windebank444, och en till unpure main lvl 70, Mega_Man99

Dock slutat spela.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

Spelar inte Runescape p.g.a jag har klarat alla free quest och så har jag full rune armour....har combat lvl 60 som blev slutet för mig:) Min gubbe heter Stormtranz....efter att jag hade uppnått det jag ville så hade jag inte längre lust och lira det....skulle det finnas mer saker att göra och nya quest skulle jag troligen lira .....

Permalänk
Medlem

Brorsan lirar en del runescape, dock gör inte jag det.

Ni som inte har nåt att göra längre och har mycket levels på dittenochdatten, varför går ni inte ut i vildmarken och slaktar? Det är väl lite utmaning?

Permalänk
Medlem

Lirade rätt mycke rs innan och har börjat nu igen..

Har en lvl 47 combat gubbe med 51 fishing just nu..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av stormtranz
Spelar inte Runescape p.g.a jag har klarat alla free quest och så har jag full rune armour....har combat lvl 60 som blev slutet för mig:) Min gubbe heter Stormtranz....efter att jag hade uppnått det jag ville så hade jag inte längre lust och lira det....skulle det finnas mer saker att göra och nya quest skulle jag troligen lira .....

Varför inte bli member då och få flera quests o armour?

Visa signatur

Saknar ÖÄ :'(

Permalänk
Medlem

Spelat det, Eggy Lord heter min gubbe

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Jag spelar det. jag har en gubbe på combat 53 o en massa highscore jag inte orkar kolla.

By the way; min gubbe heter " arkearke "

Permalänk

hade en gubbe för ett bra tag sen...om den är borttagen eller ej det vet jag ej...acdcrules hette den iaf.

har för mej att det var jäkligt enkelt att skaffa pengar i detta spel.
man skulle ställa sej i ett hus och sammla på sej grejjor som hela tiden re spawnade och sen gå och sälja.
det var nå speciellt med dessa grejjor så att dom var värda mer än vanligt har jag för mej.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

börjar kanske köra lite runt jul när "santa's" ökat lite

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Jag har spelat i ett år nu och har en gubbe på combat 94.

Namnet är zlynan ingame.

Permalänk

någon som vill donna en gubbe

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Jag donnar gärna en gubbe "darky"

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

han skämtar bara det e min kompis någon som donnar ärligt

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Jag kan göra det ändå

(jag e lite skitso)

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

Många kompisar och min lillebror spelar Runescape och även Tibia för den delen. Kan dock inte förstå hur dem orkar med dessa tidskrävande spel. Iofs. är inte Championship Manager mycket bättre men, aja.

Min lillebrors konto blev snodd (titta inte på mig) och detta har hänt många kompisar.

Jag har iaf. försökt att spela spelet utan framgång.

Btw, såg att ni bodde i Solna/Sundbyberg

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]

Permalänk
Medlem

På vilka sätt har det gått dåligt för dig?

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

Jag blir helt enkelt uttråkad av evighetsspel (CM är ett undantag).
Min lillebror spelade i väntan på att bli bäst, vilket jag anser vara omöjligt då det enligt kompisar finns de som är på extremt höga level (Tibia: Bubble).

Min lillebror hette Metrixi eller Metrixi2. Så om ni ser någon som heter så vet ni att det är en haxxare

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]

Permalänk

shar e lvl 69 och jag e lvl 43 hahahaha so evul

edit men bubbel e ju den högsta lvl i spelt jag spela tibia förut men det var lite lång tråkit gubbarna slår ju inte ens varandra och det e inga ljud

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

det blir roligare om man spelar ett tag, ala Turca

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

ha den finns många haxxare i runescape och scammers shar blev scammad en snubbe sa att han skulle 1000000k och han var sså dum att han gav ut lösen och jag fick fixxa tillbacka han gubbe med kontonummer och sånt skit

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

jag klarade iallafall elemental workshop utan problem, det gjorde inte du "darky"

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

joho det gorde jag visste förutom att jag inte hitta nål och tråd

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

det var jag som gav dig dom

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

Hehe, ni verkar komma överens bra

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]

Permalänk

hehehe vi går i hagalundskolan i vilken går du

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
hehehe vi går i hagalundskolan i vilken går du

Typiskt Hagalundare
Btw, http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=4633000...

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]