Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morotsmos
Mussladden är inte alls kopplad till moderkortet eller så. Det är bara en sladd som vilken annan sladd som helst.

Va? nu fattar ja inget:p...

För som ja vill ha de så har du kopplat en kabel från invertern som sen går till 12 volten eller e ja helt ute o cycklar?

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Nu har jag skrivit, och lagt in 2 bilder, på hur man löser PS/2-mussladdsproblemet:D

Permalänk
Medlem

Fin guide! Nice lösning med ps2 kontakten också.

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

Okej nu fattade jag :D..Tack så mycket gj btw

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

"Ser på sitt tangentbor"
Tänker:"Skulle va snyggt"
Kollar på några sidor efter glowwires.
Tänker på PS2 kontakten... då slår mig tanken:..."Jamen...de e ju trådlöst"
(Gråter en stund..."varför är världen så orättvis"..."Varför har trådlösa tangentbord inte sladd")

Visa signatur

3700X | 32GB DDR4 3600 | 3070

Permalänk
Medlem

Skulle det vara möjligt att köpa genomskinliga knappar?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Omöjligt!

Eller, jag vet inte. Vore häftigt, dock kan man fråga sig om de verkligen skulle synas särskilt mycket om de lyste rakt igenom..

Permalänk
Medlem

X-tra mörk skrift?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Wienersaucer
"Ser på sitt tangentbor"
Tänker:"Skulle va snyggt"
Kollar på några sidor efter glowwires.
Tänker på PS2 kontakten... då slår mig tanken:..."Jamen...de e ju trådlöst"
(Gråter en stund..."varför är världen så orättvis"..."Varför har trådlösa tangentbord inte sladd")

Jag tror att du missförstått en aning....PS/2-kontakten och sladden går ju att sätta på ett trådlöst tangentbord också. Bara att dra ur sladden om man ska ha tangentbordet långt ifrån datorn. Kontakten är ju något jag satt dit själv.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/PS2uttaget.jp...

Går säkert att ordna så att glowwire:n drivs med uppladdningsbara batterier eller nåt annars:P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Skulle det vara möjligt att köpa genomskinliga knappar?

Klart det går att köpa genomskinliga knappar, om man hittar någon som säljer iaf^^
Men jag är inte säker på att det blir så snyggt. Kommer se ut som 6 "ränder" isället för som nu när det kommer ljus ur alla springor.

Permalänk
Medlem

En sak ang kontakterna; jag har då aldrig sett läsa ps/2 kontakter eller för den delen kablar som är har någon mus eller tgb i andra sidan (missförstå mig inte )

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

schyst guide

Visa signatur

m4d3 by s4m31it0

Permalänk
Medlem

Ingen som vågat att testa att dra glowwire i sitt tangentbord än?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Ingen som vågat att testa att dra glowwire i sitt tangentbord än?

Jag funderar på att inhandla glowwire.. Hmm, tycker ni att det skulle vara snyggt med röd glowwire
(http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=1013&session=42a6d3...)
I ett rött tagentbord ?! (ska ta bild på det och lägga upp, kommer med edit)

EDIT: Tror inte ni vill sitta här och scrolla så jag tar länken istället
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Tagentbord.PN...

Visa signatur

| ASUS K8V-X | AMD 64 Athlon 3000+xp | Gainward GeForce 6600 GT 128 mb ddr3 Golden sample Ultra/1960XP | Seagate Barracuda 160 gb 7200rpm/8mb cache | Random cd-brännare | Realtek PCI 10/100 nätverksskort | CO-Soho chassi, nytt kommer.. | Skärm DELL 21" (gammal) 2 nya tft skärmar kommer || I am 68% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk

Gul glowwire i rött tangentbord kan jag bara se som ashett :).

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk

Har samma tangentbord funderar på samma sak:)... men ja ska ju förstås göra göra "Esc", "F1" med mera också:)...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som vt om man kan få tag i 3m el - wire

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blafa
Någon som vt om man kan få tag i 3m el - wire

www.gtek.se
http://gtek.se/index.php?mode=item&id=926&session=26aadee19e7...