World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
Honor System

* There is now a progress bar on the Honor tab of your character window that displays how close you are to your next rank

dedär e ganska najs ^^

Riktigt bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
Honor System

* There is now a progress bar on the Honor tab of your character window that displays how close you are to your next rank

dedär e ganska najs ^^

håller med, helt otroligt bra

Permalänk
Medlem

80% instalerat, hoppas ravencrest e uppe

Permalänk
Medlem

Problemet med Blizzard downloader är att alla är så j*vla snikna att när dom laddat ner patchen så skiter dom i att uppa till resten vilket resulterar i att jag och många andra stannat på 98% ... bice

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
80% instalerat, hoppas ravencrest e uppe

va kul det skulle vara om alla suttit o väntat på patchen så när man får ner den går servrarna ner:D

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Sitter man och patchar då... seegt går det

barf: mm det är fint men den uppdateras ju bara en gång i veckan :/

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Om någon warrior har loggat in ännu! pls säg vad dom har gjort med warriors talents...

Permalänk
Medlem

Fy fasen vad sunkigt, råkade stänga downloadfönstret (mm, jag vet..) och nu kommer den inte igång igen... yatta!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
Om någon warrior har loggat in ännu! pls säg vad dom har gjort med warriors talents...

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patchnotes.html

Permalänk
Medlem

yay inne o lirar på Dunemaul samt inga mods som strular i like !

Visa signatur

blärg..

Permalänk

haha va lustigt jag hade på post som innehöll en stav(en kass en), av vem stod det inte :D. skummt

Bloodscalp är uppe

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av delez
Problemet med Blizzard downloader är att alla är så j*vla snikna att när dom laddat ner patchen så skiter dom i att uppa till resten vilket resulterar i att jag och många andra stannat på 98% ... bice

Uhm. Patchen ligger ju såklart på blizzards servrar också, som också seedar. Om du tankar en patch någon/några dagar efter att den släpps så lovar jag att du kan maxa din lina. Sen om INGEN annan seedar och halva europa vill ha filen så går det nog lite segt, men stanna helt borde den knappast göra.

Permalänk
Medlem

patchen e instalerad o servana e uppe, nu blir de bara o vänta på nya insomniax modden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patchnotes.html

tack

Permalänk
Medlem

snart patchen installerad =).. ska vara lite solidarisk o seeda

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Woho, färdig! Daxs att spela 1.6

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
Woho, färdig! Daxs att spela 1.6

haha snart kommer vel WoW: Source

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

hahaha uppdaterar man sidan var 5 sekund finns det 3-4 nya ilägg varje gång

Har någon av er på Ravencrest varit ute för samma scamförsök som jag? Fick en "present" på mail C.O.D för 20G och det stod att det skulle vara en Arcanite bar i paketet. NATURLIGTVIS skickade jag tillbaka det. Han som skickat det heter Postman, men jag kunde inte hitta honom. Det måste vara en alt som används för att lura av folk pengar med.
Han finns på Aliancesidan.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

nått står inte rätt till iaf när man uploadar som en tok och downloadar 0 kbs .. på 98% .. är det nått skämt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av delez
nått står inte rätt till iaf när man uploadar som en tok och downloadar 0 kbs .. på 98% .. är det nått skämt?

Det blir så när alla som har 100% stänger av downloaderfönstret direkt när dom tankat klart. Det finns ju inga som delar med sig de sista kilobyten.. utom Blizzard.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Det blir så när alla som har 100% stänger av downloaderfönstret direkt när dom tankat klart. Det finns ju inga som delar med sig de sista kilobyten.. utom Blizzard.

Titta två inlägg upp

Permalänk
Medlem

Jo jag vet

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Det blir så när alla som har 100% stänger av downloaderfönstret direkt när dom tankat klart. Det finns ju inga som delar med sig de sista kilobyten.. utom Blizzard.

mm det är nackdelen med p2p då blizzard är de enda som delar de sista kbsen.. grym fart upp till 98% sedan dog den bara upload nu

Permalänk
Medlem

Raid UI has been significantly improved. You can now open the raid UI and drag the name of a class to your gamefield to have a listing of all players of that class be displayed on the game field. Likewise you can drag a group name to your playfield to have the players in that group displayed on your gamefield. In either case the display will show the health, mana and limited buffs or debuffs on each player in the group or class and you can click on a player listed this way to target that player. You can then right-click on the class or group UI element to make some modifications to how the UI displays or to remove the UI element.

Har någon sneglat lite på CT_RaidAssist?

Permalänk
Medlem

Undrar hur många som kommer köra BWL ikväll

Permalänk
Medlem

Undrar om det funkar bättre än CT_Raidassist som är "något" instabil efter de sista patcharna.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Vilka lirar alliance på bloodscalp här ?

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
Vilka lirar alliance på bloodscalp här ?

Bloodscalp, ja
Aliance, nej

Permalänk
Medlem

Tjenare, vad tycker ni om patchen?

Tycker Battlemaster är bra och Darkmoon Faire låter kul.
Våran server är för ung för att ge sig på Blackwing Lair.
Priests fick inga major changes så.

Har ett problem dock.
Igår kväll fick jag min första lvl 60 ding.
Dock ligger jag ca 515 g efter på Epic mount.
Vart är bästa stället att grinda in allt det?

Några säger Garrons Whitering i WPL är bäst.
Andra säger att satyrerna i Azshara för cloth drops.

Vad säger ni?

Visa signatur

Back from the dead.