World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
alla får tolka saker som dom vill, du tolkar det så, då är det din ensak

Jag vill bara påpeka att det inte bara är Kniff som tycker såhär, jag irriterar mig på precis samma saker. Dock saknar jag en bild på Downup's rogue, inte sett en sådan på flera inlägg.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

OMFG jag sålde just alla mina grejer till vendor när jag skulle ta på mig dom och reparera... Hoppas blizzard är snälla nu...

Edit:

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Jag vill bara påpeka att det inte bara är Kniff som tycker såhär, jag irriterar mig på precis samma saker. Dock saknar jag en bild på Downup's rogue, inte sett en sådan på flera inlägg.

den bilden jag har fått av dig så stör du dig på dig själv isåfall..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Jag vill bara påpeka att det inte bara är Kniff som tycker såhär, jag irriterar mig på precis samma saker. Dock saknar jag en bild på Downup's rogue, inte sett en sådan på flera inlägg.

Har inte fått något nytt på ett tag

Sen varför störa sig på sådant?. Tycket själv det är extremt roligt att se vad folk får. Bilder skadar aldrig. Visst om man sitter på 56k kan jag förstå varför, men annars inte:confused:

Kan ju posta en bild på mig med hela NS nu Men vågar inte

Permalänk

Skulle behöva hjälp att hitta en låt. Den finns i filmen: Interpolation Part II

En gång spelas:

"I hate self, sometimes I love my self."

andra sjunger de:

"Your always thinking that you are so perfect lalalalal...."
"If you put me through your tests and I will fail..., I have nothing to say but it feels like my mouth is open. Everything that is real, comes around, comes around... comes around!"

Sorry att jag inte kan hjälpa mer

skulle gärna vilja veta gruppen och låtarna till dessa låtar. tror att de har varit med i någon skooter film (trix osv.)

//luddigt men hoppas det hjälper.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Skulle behöva hjälp att hitta en låt. Den finns i filmen: Interpolation Part II

En gång spelas:

"I hate self, sometimes I love my self."

andra sjunger de:

"Your always thinking that you are so perfect lalalalal...."
"If you put me through your tests and I will fail..., I have nothing to say but it feels like my mouth is open. Everything that is real, comes around, comes around... comes around!"

Sorry att jag inte kan hjälpa mer

skulle gärna vilja veta gruppen och låtarna till dessa låtar. tror att de har varit med i någon skooter film (trix osv.)

//luddigt men hoppas det hjälper.

en sökning

http://www.lyricsdomain.com/9/ill_nino/what_comes_around.html

hoppas det är rätt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Har inte fått något nytt på ett tag

Sen varför störa sig på sådant?. Tycket själv det är extremt roligt att se vad folk får. Bilder skadar aldrig. Visst om man sitter på 56k kan jag förstå varför, men annars inte:confused:

Kan ju posta en bild på mig med hela NS nu Men vågar inte

Den här gången var det väl inte klagomål på att det skrivs om prylar man hittar utan att han ansåg att atWa ofta skriver att folks bedrifter och prylar inte är något att ha?

Permalänk
Medlem

Vael till 2% Tre första BA gick på priests, huhu.

Om diskussionen: ja atWa kan vara lite dryg men så farlig är han väl inte ändå och Downup är bara söt med sina bilder. Det är ett itembaserat spel, låt folk visa upp vad de åstadkommit.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Har inte fått något nytt på ett tag

Sen varför störa sig på sådant?. Tycket själv det är extremt roligt att se vad folk får. Bilder skadar aldrig. Visst om man sitter på 56k kan jag förstå varför, men annars inte:confused:

Kan ju posta en bild på mig med hela NS nu Men vågar inte

Gör det :D. Nice med bilder tycker jag!

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Guilden ska göra MC för första gången på fredag och jag undrar hur mycket fire resistance man bör ha som hunter? Har 20 utan buffs nu vilket känns lite väl lite

Edit: Ingen som har lust att göra MC-questen på Stormreaver btw (alliance)? Har inte haft tid att göra den och alla i guilden jagar items till på fredag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Har inte fått något nytt på ett tag

Sen varför störa sig på sådant?. Tycket själv det är extremt roligt att se vad folk får. Bilder skadar aldrig. Visst om man sitter på 56k kan jag förstå varför, men annars inte:confused:

Kan ju posta en bild på mig med hela NS nu Men vågar inte

Jag vill gärna se en bild på din rogue!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinhead
Guilden ska göra MC för första gången på fredag och jag undrar hur mycket fire resistance man bör ha som hunter? Har 20 utan buffs nu vilket känns lite väl lite

Edit: Ingen som har lust att göra MC-questen på Stormreaver btw (alliance)? Har inte haft tid att göra den och alla i guilden jagar items till på fredag

vad jag har hört behövs det väll inte så jätte mycket för hunters?, tror jag inte iaf.

downup GE BILD ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Pinhead för de första bossarna (eller ja, alla förutom ragnaros faktiskt) behöver du ingen fire res whatsoever egentligen. 20 blir 40+ med MotW och det duger bra.

Däremot kan det ju vara smart att börja samla ganska så tidigt så att man är redo inför ragnaros. Men det går ganska så snabbt att få ihop egentligen... Bara man ser till att ha flame reflectors ifall man har engineering, annars DM-trinketen och ward of the elements, sen får du en ring med 15 fire res när du gjort lite quests i MC, 15 fire res från onyxianecken osv. Blir snabbt en hel del och som ranged dps kommer du ändå bara behöva runt 100 obuffad även på ragnaros

Edit: och så Onyxia Scale Cloak med enchant på också såklart, 21 fire res

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Pinhead för de första bossarna (eller ja, alla förutom ragnaros faktiskt) behöver du ingen fire res whatsoever egentligen. 20 blir 40+ med MotW och det duger bra.

Däremot kan det ju vara smart att börja samla ganska så tidigt så att man är redo inför ragnaros. Men det går ganska så snabbt att få ihop egentligen... Bara man ser till att ha flame reflectors ifall man har engineering, annars DM-trinketen och ward of the elements, sen får du en ring med 15 fire res när du gjort lite quests i MC, 15 fire res från onyxianecken osv. Blir snabbt en hel del och som ranged dps kommer du ändå bara behöva runt 100 obuffad även på ragnaros

Ok tack för svaret, låter bra, men det kommer nog dröja ett tag innan vi ska börja pilla på Ragnaros

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinhead
Guilden ska göra MC för första gången på fredag och jag undrar hur mycket fire resistance man bör ha som hunter? Har 20 utan buffs nu vilket känns lite väl lite

Edit: Ingen som har lust att göra MC-questen på Stormreaver btw (alliance)? Har inte haft tid att göra den och alla i guilden jagar items till på fredag

Nice jag lirar också på Stormreaver =).

Vad heter du? Jag är bara lvl 44 dock :P.

Temp - Human Rogue iallafall!

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
OMFG jag sålde just alla mina grejer till vendor när jag skulle ta på mig dom och reparera... Hoppas blizzard är snälla nu...

Edit: http://img106.imageshack.us/img106/1153/wowscrnshot0919052147...

kommer ihåg när våran maintank gick och sålde sin enda bra shield precis innan mc -.-

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
OMFG jag sålde just alla mina grejer till vendor när jag skulle ta på mig dom och reparera... Hoppas blizzard är snälla nu...

Edit: http://img106.imageshack.us/img106/1153/wowscrnshot0919052147...

Vad jag har hört kan man bara få tillbaka 1 grej man har slarvat bort. Å då bör man välja den grejen nogrant, min polrae fick det till svar av GM iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaGgZ
Hjälp! behöver ca 10 fire res tills på tisdag, vart kan man snabbt få det? (priset, har ward of elements, +7 enchant) Vill helst inte ta librams.

Finns det någon måste-ha-sak för mig som är enkel att skaffa?

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18397

Kör med den, bra med stats dessutom.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Har inte fått något nytt på ett tag

Sen varför störa sig på sådant?. Tycket själv det är extremt roligt att se vad folk får. Bilder skadar aldrig. Visst om man sitter på 56k kan jag förstå varför, men annars inte:confused:

Kan ju posta en bild på mig med hela NS nu Men vågar inte

Posta på bara, skitkul med bilder ju.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja mer bilder och skryt tack

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk
Medlem

BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111!!!!!!!!!!!11

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18

Nice jag lirar också på Stormreaver =).

Vad heter du? Jag är bara lvl 44 dock :P.

Temp - Human Rogue iallafall!

Dormi - 60 Dwarf hunter <Circle of the Apocalypse>

Syns kanske i AV/AB om ett par lvls

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Vad jag har hört kan man bara få tillbaka 1 grej man har slarvat bort. Å då bör man välja den grejen nogrant, min polrae fick det till svar av GM iaf.

fick tillbaka allt med full durability:p

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinhead
Guilden ska göra MC för första gången på fredag och jag undrar hur mycket fire resistance man bör ha som hunter? Har 20 utan buffs nu vilket känns lite väl lite

tank en hel del, melees en hel del. range dps är det väl ganska ekonomiskt. men ni utsätts inte för så mycket fire - men kanske undviker lite repaircosts om ni har runt 50-60. hur som helst är det inte särskilt viktigt för raiden.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
suck..

du vinklar det så eftersom att min guild farmar ragnaros och just därför tror du att det är därför.. ge dig

Ja. Det är alldeles korrekt uppfattat. Jag "vinklar det så eftersom ni farmar Ragge". Jag tror helt enkelt att du har glömt bort hur det var att inte vara på den nivå som ditt guild är nu.

Tyvärr verkar du ha en förkärlek för att direkt rulla ihop dig till en defensiv boll och fälla ut alla taggarna. Ta inte allt så jävla personligt, lite självdistans får man ha!

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18397

Kör med den, bra med stats dessutom.

Har den redan, men tack ändå

Det löste sig, tog need på back'en som droppas av första bossen i UBRS

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem

Skillar upp mining, vilket är det bästa stället att hugga Iron Deposits?

Visa signatur

Fractal Design Define S - ASUS STRIX GTX 1060 6GB - Core i5 6600K @ 4.5GHz - be quiet! Pure Rock - Corsair 16GB CL13 2133MHz - Samsung 250GB SSD (OS) - ASUS Z170 PRO Gaming - Corsair RM750x 750W

Citera för svar

Permalänk
Medlem

firemaw död
ebonroc 13%

dagen som började så bra;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fRg!!!
Skillar upp mining, vilket är det bästa stället att hugga Iron Deposits?

Badlands.. utan tvekan

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinhead
Dormi - 60 Dwarf hunter <Circle of the Apocalypse>

Syns kanske i AV/AB om ett par lvls

Hoppas det

Visa signatur

Just do it.