Boiling Point - Road to hell

Permalänk

sno bilar funkar fin fint skjut mot dom bara så hoppar föraren ur sedan snor du bilen ochh kör ihjäl ägaren

det som är annorlunda här är att du inte har 400000 poliser på dig direkt mot
tex GTA Driv3r osv.

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryo Hazuki
Om man stöter på en helicopter i spelet är man så gott som död. Dom är helt odödliga, stog och matade på den med en m16 som var laddad med Armour Percing Bullets, inte en skråma på den.

Stämmer inte riktigt, jag satte några skott i sidan på den (Det var en government heli) med revolvern sen låg den brinnande på marken. Så odödliga? Nej.

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Avstängd

Nån mer än jag som har problem med att texturerna blir helkonstiga efter en liten stund?

Visa signatur

P4 @ 2.53, 2x512 ddr, X800XT
"Dom" tog en del av mitt liv! :(
ÖÄ is teh shit!

Permalänk
Medlem

Vill ni ha mycket bättre prestanda, av med GLOW, ser minst lika fint ut med betyder bättre flyt

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Helikoptrarna är inte svåra, man bara plockar fram sin AAmissile och visar vem som är kung. Har sänkt 4-5 stycken. Dom siktar som krattor, så länge man rör på sig så är chansen minimal att dom lyckas träffa en.
Har just spenderat 10K på en jeep med kulspruta, den är riktigt trevlig och värd vartenda öre. Är lite orolig över ammon, och hur man fixar ny. Den leverades med 1000-kulor och ja ha 5-600 kvar bara.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Det brukar ju gå att lägga saker i bilarnas bagageutrymme, går det inte något liknande med den bilen? man kanske lägger in ammo i den på något sätt.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Verkar inte helt omöjligt LeRonk, har inte tänkt så långt än.
Den använder ammon från Ak-47. Så det kan ju bli intressant med AP kulor och grejor till den. Bra bil som fan.
Några tomtar slängde en granat i baksätet. Den smällde, men gjorde inte så mycket skada alls på bilen. Och inte mig heller. Medium och Hard armor är värda sitt pris också. Känns som medium stoppar det mesta, fick en Hard efter ett uppdrag men har inte behövt använda den än.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk

installerade det precis, NEJMEN oj va det hackade och hade sig. högst 4fps, även när jag kollade ner i marken :). riktigt kul spel annars.ska fixa mig en båt nu^^

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Det här får jag nog införskaffa efter att jag köpt min nya dator, det verkar vara ett spel som passar mig.

Permalänk

hum, kom precis på att jag är korkad. tror att datorn är problemet till att det knappt går spela

cpu: pentium 4 2,0 ghz
grafik:ti 4600
ram: 512mb
osv osv

fan

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

liten recension > http://www.gamereactor.se/texter/?id=3999

7/10

btw, nån som har lust o lägga upp en screen med det dära "bloom/glow" gärna nån som spelet flyter bra på höga inställningar

/MB

Permalänk

När jag spelade Deus Ex 2 vill jag minnas att det var tvärtom med Bloom - hade man det på flöt spelet bättre, tog man av det flöt det sämre. Därför Xbox-versionen körde med Bloom.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Körkänslan är inte så bra. Jag matade på me ett helt magasin på min egen bil , inte en skråma.

Fönstrerna gick inte ens sönder.

En fråga om upplösning : Hur kan jag få högsta möjliga upplösning så att det blir schyst me min TFT skärm?

Jag vet att man ej kan ha 1280x1024 , men nån skrev nåt ang 1151 lr liknamnde?

Nån som kan förklara hur jag ändrar?

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
installerade det precis, NEJMEN oj va det hackade och hade sig. högst 4fps, även när jag kollade ner i marken :). riktigt kul spel annars.ska fixa mig en båt nu^^

Du kan väl för fan inte spela med 4fps
:/

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

hur får man mer EXP så man kan börja köra båtar?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Du kan väl för fan inte spela med 4fps
:/

jodå. det går, men det går segt. har stängt av lite annan skit nu. så nu har jag iallafall ca 10fps att spela med. heh

BTW: nån som vet ett snabbt sätt att fixa droger på`? eller tjäna pengar?

min gubbe har abbstinens

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
jodå. det går, men det går segt. har stängt av lite annan skit nu. så nu har jag iallafall ca 10fps att spela med. heh

BTW: nån som vet ett snabbt sätt att fixa droger på`? eller tjäna pengar?

min gubbe har abbstinens

Du kan ju dra till doktorn och be honom ge dig något för ditt knarkande

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Du kan väl för fan inte spela med 4fps
:/

det har jag också fast datorn i sign...

jävla bugg spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
jodå. det går, men det går segt. har stängt av lite annan skit nu. så nu har jag iallafall ca 10fps att spela med. heh

BTW: nån som vet ett snabbt sätt att fixa droger på`? eller tjäna pengar?

min gubbe har abbstinens

Har du kollat med tex fraps hur mycket fps du har ?

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

bilen

någon som kan förklara hur man tankar och byter däck på bilen??

Visa signatur

| E8400 | GA-P35-DS4 | REAPERX HPC 4GB | 8800 GT | Raptor 74GB | 320GB | 500GB | Tagan 480 |

Permalänk

är det inte bara att åka till bensin macken utanför staden och prata med gubbarna där,har för mej dom nämde nått om däck bytning och tanka bilen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

kan bara köpa lösa däck men ingen bensin.

Visa signatur

| E8400 | GA-P35-DS4 | REAPERX HPC 4GB | 8800 GT | Raptor 74GB | 320GB | 500GB | Tagan 480 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av manturr
kan bara köpa lösa däck men ingen bensin.

För att byta däck skaffar du först ett däck till ditt "inventory", gå sen till din bil och tryck på "F3" så bytas däcket som är sönder. För att tanka kör du till en bensinstation, går till kassapersonalen (den personen sitter i en lucka bredvid affären) och säger att du vill ha bensin. För att laga bilen pratar man med personen som säljer däck, han står bredvid "verkstaden". Om du redan har slut på bensin och därav inte kan köra till stationen så vet jag tyvärr inte hur man gör, om det går vill säga. Men det står väll i din manual? Hunden åt upp min så jag kan inte titta efter...

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

Många som verkar ha prestenda/bugg problem. Har själv ingen av dem, flyter på som smör i solsken och bara stött på några fula buggar typ folk som står i en soffor och dylikt.

Dock tycker jag det är lite för lätt. Man har snabbt som fan skit bra vapen, rustning och bil.

Permalänk
Medlem

Vet inte men detta säger väl en hel del om hur bra kodat spelet är:

This game won't go above 40 FPS.

First I set everyting to MAX (including Grass, LODs, Filtering) I got around 40 FPS.

40 FPS is usually OK as most games are smooth. This game ran like crap. Very jerky for no apparent reason, even when looking at the ground.

So I set everything to Medium (usually I get hundreds of frames a second) and guess what I got 40 FPS.

I have only played 1/2 hour and then game seems like it could be fun but I wont run smoothly. Im not one of those nerds that usually cares about FPS, I just set the game on Max and play but this game wont run smooth and its v. annoying.

---
System Spec: AMD 64bit Athlon FX55, ATI X800XT PE, 2GB Crucial Ballistix Ram, Creative Audigy 2ZS, Creative Gigaworks 7.1 Surround Sound Speakers

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
hur får man mer EXP så man kan börja köra båtar?

Du måst få en bok om hur man kör båt av den där gubben på lisas jobb och prata med honnom, sen får du ett mission att åka till någon snubbe och lära dig köra båt..

Permalänk
Avstängd

"Learn-At-Home-motorboat bla bla..."

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Vet inte men detta säger väl en hel del om hur bra kodat spelet är:

This game won't go above 40 FPS.

First I set everyting to MAX (including Grass, LODs, Filtering) I got around 40 FPS.

40 FPS is usually OK as most games are smooth. This game ran like crap. Very jerky for no apparent reason, even when looking at the ground.

So I set everything to Medium (usually I get hundreds of frames a second) and guess what I got 40 FPS.

I have only played 1/2 hour and then game seems like it could be fun but I wont run smoothly. Im not one of those nerds that usually cares about FPS, I just set the game on Max and play but this game wont run smooth and its v. annoying.

---
System Spec: AMD 64bit Athlon FX55, ATI X800XT PE, 2GB Crucial Ballistix Ram, Creative Audigy 2ZS, Creative Gigaworks 7.1 Surround Sound Speakers

Du glömde o länka till källan.

Permalänk
Medlem

Har haft ett irriterande fel som uppstått 2 ggr nu.

Först lirade jag nu 1H lr så och begav mig sedan ut för att utforska.

Jag kör på höga grafik inställningar och det flyter på bra och är väldigt fint.

Helt plötsligt så började det hacka som tusan, asså som att det skulle hoppat från 40-50 fps till 1 typ!

Detta hände tidigare när jag knallade runt i bushen också.

Det löste sig konstigt nog när jag vände mig om o gick tillbaka dit jag kom ifrån. Då slutade det hacka efter några meter.

Fattar inte vad detta beror på, det löser sig om man startar om spelet iaf.

Finns mycket buggar här o var. Jag knuffade en gubbe eller ja kastade en sak på honom så att han snubblade, o snubben ramlade igenom väggen till nästa rum.

Ain kör ju som krattor. Stannar man till bilen eller liknande så kommer dom som galningar o kör in i ens bakdel o kommer dom ej förbi så börjar dom slingra sig på sidan om, typ köra in i djungeln o crasha i träd o liknande.

Man crashar även i objekt när man e typ nästan en halv meter ifrån.

Det påminner mycket om Drive3r , typ samma motor lr så.

Buggig o liknande, trist ananrs ett bra spel.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Har haft ett irriterande fel som uppstått 2 ggr nu.

Först lirade jag nu 1H lr så och begav mig sedan ut för att utforska.

Jag kör på höga grafik inställningar och det flyter på bra och är väldigt fint.

Helt plötsligt så började det hacka som tusan, asså som att det skulle hoppat från 40-50 fps till 1 typ!

Detta hände tidigare när jag knallade runt i bushen också.

Det löste sig konstigt nog när jag vände mig om o gick tillbaka dit jag kom ifrån. Då slutade det hacka efter några meter.

Fattar inte vad detta beror på, det löser sig om man startar om spelet iaf.

Finns mycket buggar här o var. Jag knuffade en gubbe eller ja kastade en sak på honom så att han snubblade, o snubben ramlade igenom väggen till nästa rum.

Ain kör ju som krattor. Stannar man till bilen eller liknande så kommer dom som galningar o kör in i ens bakdel o kommer dom ej förbi så börjar dom slingra sig på sidan om, typ köra in i djungeln o crasha i träd o liknande.

Man crashar även i objekt när man e typ nästan en halv meter ifrån.

Det påminner mycket om Drive3r , typ samma motor lr så.

Buggig o liknande, trist ananrs ett bra spel.

samma här börjar lagga skit när man kommer in i skogen och sån shit:/

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz