Boiling Point - Road to hell

Permalänk

när jag kommer till en vägtull så skriker dom att stanna och att man ska visa vilken man är,väntar då nån sekund och sen säger han automatiskt "im with you" eller liknande,sen är det bara att åka vidare...detta om man är god vän med polisen dvs:).

är det bara jag eller är det flera som alltid glömmer bort den där tullen och den där bommen?glömmer alltid bort den och varje gång jag ska passera så hinner jag inte bromsa så man far rakt in i bommen så den knäcks:p

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brunkålen
Hmm... Har man inte någon "riktad" mikrofon i inventoryn? Om jag inte minns fel så får man en från dotterns chef.

Hmm, jag har inte snackat med honom alls faktiskt mer än första dagen då han ville ha 2000 peos för lite information vilket jag direkt tackade nej till. Men jag ska genast besöka honom igen, tack för tipset!

/M

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklas6666
jag har problem! Så fort jag ska åka igenom en sån där vägtull så kommer det fram en polis, sen frågar han om paper! Kommer upp en ruta där det står F1 på i högrahörnet, men det hjälper ite att trycka F1, tillslut så skriker han att man är en fiende och bara mata skott på en...

Hur löser man detta då?

Bara att sitta och vänta. Om du är kompisar med dem så säger de att allt är grönt, om de inte är det... så blir det slakt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grd^
Hmm, jag har inte snackat med honom alls faktiskt mer än första dagen då han ville ha 2000 peos för lite information vilket jag direkt tackade nej till. Men jag ska genast besöka honom igen, tack för tipset!

/M

Du gjorde fel när du snacka med han. Man ska vara aggressiv, då blir han rädd och säger att man vill veta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Du gjorde fel när du snacka med han. Man ska vara aggressiv, då blir han rädd och säger att man vill veta

Blev rätt impad när detta hände så jag körde vidare med det på Luis, fungerade inte riktigt så bra som att jag hade hoppats kanske

Permalänk
Medlem

Någon som har lyckats rädda snubben som tänker hoppa ner från en bro och ta livet av sig?

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem

någon som vet hur man fixar nyckeln till don pedros sport bil ?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Mycket roligt spel :D, ganska mycket buggar som sagt men väldigt kul, hoppas på en patch snart

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk

Någon som hittat nudiststranden? hon på vanliga säger att den är lite längre bort, jag har åkt längre bort i snart 3h var fan är den?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freknemuff
Någon som hittat nudiststranden? hon på vanliga säger att den är lite längre bort, jag har åkt längre bort i snart 3h var fan är den?

Haha! Va desperat det lät

Permalänk
Medlem

Plexus:
Mm, säg till killen att du också tänker hoppa.
Killen kommer säga att han var där först, och då svarar du att han stått där i 30min. Sen kommer ja inte ihåg mer, men det hela avslutas med att man ska mötas på en bar senare iaf. Åkte förbi tidigare och då stog en ny tomte på bron, men ja sket i honom.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Relik 📜

Körde just med fraps, ligger på ~30FPS i staden, och ca 50 i djungeln.. med 1024x768x32, allt på max, 2xAA och utan glow.. *suck*

Bara att inse att det funkar bättre för vissa än andra.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd

Konstigt, verkar ju som natt o dag.
Själv kan jag spela det, men då e det inte så snyggt... sen så stör ja mig på en del buggar.

Visa signatur

P4 @ 2.53, 2x512 ddr, X800XT
"Dom" tog en del av mitt liv! :(
ÖÄ is teh shit!

Permalänk
Relik 📜

Jämför mig med Maingate. Han har fan 70fps i djungeln, och då har jag en hel del mer grafisk prestanda att vräka på med.. Buggigt!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Man behöver typ inte stanna vid vägspärren om man e polare me goverment.

Man kan köra igenom båda grindarna o krossa dom o ändå så fortsätter man prata me snuten som om att man stannat, även fast man e typ 100m bort.

Sen säger dom att papprerna e OK , när man liksom e 200m borta.

Mycket buggar som behövs fixas. Känns som sagt lite oklart.

Om jag var spelsnubbarna där så skulle jag aldrig släppa detta spel ännu. Finns ju massor me saker som måste fixas, liksom små saker.

Dom orkar väl inte dom heller, skulle inte tro att många lägger ner 100% på att göra ett spel heller.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Avstängd

Hugaligen vilket tungdrivet spel..
Största flaskhalsen för mej är väl antagligen en för liten portion RAM antar jag.
Men nog är det ganska så buggigt vill jag mena.
Men buggfritt och med dubbelt så mycket RAM blir det nog ett kul spel.
Har mest bara druckit sprit och robbat langare än så länge..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Ytterligare en fråga: Om man betalat arkitekten i stan 50 000 pesos för att bygga drömvillan åt mig,
vad gör man sen? Man får bara ett papper man inte kan kolla på.

Ska man bara vänta ett par veckor eller dylikt, eller ska man ta sig till stället där huset ligger? Vart det nu än är...

Visa signatur

If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Permalänk
Medlem

Spelet känns som en BETA. Väntar tills det blir patchat och spelbart med att köpa det, om jag inte är helt fasst i GTA:SA då

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kan mna råna folk?

jag behöver 4000 pesos för o köpa en ferrari

fan vad irriterande, guerillan styr ju en stad jag var i o jag e fiende me dom så det går ej o röra sig fritt.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
kan mna råna folk?

jag behöver 4000 pesos för o köpa en ferrari

fan vad irriterande, guerillan styr ju en stad jag var i o jag e fiende me dom så det går ej o röra sig fritt.

Råna och råna, jag hugger ner dom med kniven bara..Sen är det bara och kolla vad dom har på sej..
En del snubbar har revolvrar, ammo eller något annat "bra å ha"..Vin eller tequila har jag också hittat..
Fast inte rena pengar än så länge..Men jag har bara spelat det i kanske 10-15 minuter än.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

Verkar riktigt fett... ska börja lira ikväll.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk

hittade en sida nu med en massa patchar/fusk osv.
vet inte om det funkar,har ej testat,men ville bara upplysa(om ni nu inte har hittat andra patchar dvs).

http://pc.cheats.de/cheat_ausgabe.php?id=205101

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
hittade en sida nu med en massa patchar/fusk osv.
vet inte om det funkar,har ej testat,men ville bara upplysa(om ni nu inte har hittat andra patchar dvs).

http://pc.cheats.de/cheat_ausgabe.php?id=205101

Hittade bara en trainer där.. var ser du patchen ?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
hittade en sida nu med en massa patchar/fusk osv.
vet inte om det funkar,har ej testat,men ville bara upplysa(om ni nu inte har hittat andra patchar dvs).

http://pc.cheats.de/cheat_ausgabe.php?id=205101

Hur tankar man patcharna =S? .. /R

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robin_robin
Hur tankar man patcharna =S? .. /R

det är inga patchar, bara en trainer, men den är nerplockad för den funkade inte för dom flesta

Permalänk
Medlem

www.deep-shadow.com däremot finns en Trubleshooting FAQ från spel utvecklarna och där står det även att en patch är snart klar

Permalänk

länken var en direkt länk till trainern..om ni backar tillbaks till själva spelet där man ser allt man kan ladda ner till spelet så finns det 2 patchar där.

trainern funkar alldeles utmärkt..den finns där.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Mycket buggar som behövs fixas. Känns som sagt lite oklart.

Om jag var spelsnubbarna där så skulle jag aldrig släppa detta spel ännu. Finns ju massor me saker som måste fixas, liksom små saker.

Dom orkar väl inte dom heller, skulle inte tro att många lägger ner 100% på att göra ett spel heller.

Jag tror inte heller de ville släppa spelet förtidigt men förmodligen var det utgivaren som ville ha ut spelet för att få tillbaks pengarna de har sattsat på spelet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
länken var en direkt länk till trainern..om ni backar tillbaks till själva spelet där man ser allt man kan ladda ner till spelet så finns det 2 patchar där.

trainern funkar alldeles utmärkt..den finns där.

det finns inga riktiga patchar till spelet än, det som finns på den där sidan om spelet, är fusk, nyheter screens osv men inga patchar, och nej, trainern funkar inte alls utmärkt, kanske för dig men större delen av dom som har den har spelet crashat för sen dom körde med den, det är skillnad på nåt som funkar utmärkt och något som funkar tursamt för en själv

Permalänk

det står patches iaf,men som sagt,jag har ej testat dom.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer