Permalänk
Medlem

Beställde mina högtalare från dustinhome fick dom 2dagar senare och när man öppnade paketet så hade dom slängt in en "bild och ljud"-tidning på köpet så jag kan bara rekomendera dustinhome

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Beställer du som privatperson eller företag?

Sent svar men.. Som privatperson.

Permalänk
Medlem

Har beställt ett antal gånger från Dustin och de har alltid levererat rätt grejor och snabbt.

En gång ångrade jag mig så jag slängde iväg ett mail att par timmar efter beställningen. Fick svar efter tre minuter att de fixat det. Nästan overkligt snabba.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hkkathome
För att inte ge dem för mycket beröm så har jag en negativ sak. Jag skulle köpa en 19"s skärm som klarar Sync-On-Green. Det visste killen jag snackade med något om så han bad att få återkomma...har han fortfarande inte gjort (nu ca 2 månader sedan). Skall tilläggas att jag naturligvis redan hittat en skärm själv annars hade jag naturligtvis ringt igen! En skitgrej men ändå...inte 100%-iga de heller!

Jag glömmer att ringa folk stup i kvarten

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Jag hatar när man måste vänta på paket, dustin nästa!

Visa signatur

Greetz,
- Niklas

Permalänk
Medlem

Dustin/D.home regerar bland webshopparna i sverige. Precis som flera andra så brukar jag få prylarna på en eller två dagar.
Aldrig något strul vid returer heller.

Permalänk

Instämmer.

Har dock bara beställlt från dustinhome en gång men då funkade det bra.

Skickade även tillbaka en hårddisk på öppet köp. Gick helt ok, fick ett utbetalningskort. Dock tog det ett litet tag.

Visa signatur

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Permalänk
Medlem

Börjar kännas väldigt tjatigt det här.. men jag kan bara instämma. Dessutom så var dustinhome billigare än både db.com och komplett på de två senaste sakerna jag beställde.

Leveranstiderna är ju helt underbara.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

Lite sent inlägg kanske men jag måste bara fråga om man får det mycket billigare om man köper som företag eller är det så att man sen drar av momsen senare? Ni har nämligen fått mig att förmodligen beställa från Dustin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JWall
Lite sent inlägg kanske men jag måste bara fråga om man får det mycket billigare om man köper som företag eller är det så att man sen drar av momsen senare? Ni har nämligen fått mig att förmodligen beställa från Dustin.

Momsen drar man alltid av på skattedeklarationen. Alltså inget som har någon betydelse vid själva köpet. Det gäller att företaget har f-skatt.
Glöm inte att om det är företaget som köper så gäller inte konsumentköplagen. Dvs du har ingen ångerrätt.

Permalänk
Medlem

Dom är störda, seriöst alltså STÖRDA. Dom måste ha anställt typ 300 polacker som sitter och svarar på mailen bara för dom svarar overkligt snabbt och är trevliga

Me <3 Dustin 4 ever = Sant!!11 Synd bara att jag handlat lite för mycket på pappas företag men vem kan motså momsfritt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nice
Momsen drar man alltid av på skattedeklarationen. Alltså inget som har någon betydelse vid själva köpet. Det gäller att företaget har f-skatt.
Glöm inte att om det är företaget som köper så gäller inte konsumentköplagen. Dvs du har ingen ångerrätt.

Okej. Men bytesrätt och sånt är kvar ändå? Ifall grejorna pajar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JWall
Okej. Men bytesrätt och sånt är kvar ändå? Ifall grejorna pajar.

Bytesrätt har du inte.
Ifall något pajar har du tillverkarens garanti att förlita dig på.

Permalänk
Medlem

Okej. Tack för hjälpen.