Permalänk
Medlem

Kommer Juli vara den allra sista månaden som Dustin H kör fraktfritt?

49:- i frakt är ju billigt, men gratis är godare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
'

1. Ringer du in till en tillverkare så kommer dom be dig göra lite allmän felsökning (t.ex. om du ringer till dell så kommer dom be dig formatera datorn för att utesluta mjukvarufel, ringer du till d-link eller liknande så kommer dom be dig göra en factory reset på routern, o.s.v.).
Varför skulle det vara annorlunda hos Sony Ericsson/Nokia/Samsung/LG eller vilken mobiltillverkare du nu har.

2. Om serviceverkstaden får in en Hel telefon som blivit anmäld trasig så kommer du åka på att få betala för att ens få tillbaka den olagad (Felsökningsavgift, runt 300kr)...
Gör du då inte hellre en liten lätt felsökning och verkligen utesluter mjukvarufel än att få betala 300kr?

3. Tycker du inte att det är bättre att ev. kunna laga telefonen på 30 minuter själv, än att skicka in den och vänta i 2 veckor på att få en den reparerad...

Och Jo, det är Ditt jobb att felsöka en hårdvara innan du skickar in den. Du tror inte du behöver felsöka hårdvaran om du behöver felanmäla en Router alt. TV nån gång?
Dom kommer antagligen be dig testa dra ut sladden, trycka nån ful knappkombination för att resetta den, brumma runt lite med olika konstiga felsökningar som "testa ett annat jack, kolla så att du inte har något som stör" eller liknande.

Klagar du lika mycket då på att det "innebär att jag ska ladda ner massa shit och sitta och laga min egen XXXXX" om någon säger "Du det där kan vara en bugg i SP2, ladda ner KB884022 för att fixa det.." då du måste "ladda ner massa skit och laga min egen dator" då?

Tycker din kritik är obefogad, eller så är du bara obelevad i hela garantiåtgärds-förfarandet...

Jag har varit precis lika sur på en serviceverkstad åt SE en gång i tiden, men förstår nu efter ett par år att det faktiskt är så det går till i majoriteten av fallen..

Visst hade det varit mycket smidigare att bara skicka in den till återförsäljaren, men det innebär extra tid att vänta på en ny..

Nu lugnar vi oss här..
Läs det jag skriver ordentligt innan du yttrar dig och ger dig på mig.
Återkommer till dig snart.

MikaelC:
Att man kan skicka in telefonen till er fick jag aldrig höra. Det jag fick höra var att "ja det är engströms som står för reparationen, så du får vända dig till dom".
När jag då sa att jag köpt telefonen av er och inte av engströms, vart ni nu vänder er när ni ska laga den angår inte mig. Jag köper en telefon från en viss butik och lämnar in den till samma butik. Men icke. Tjejen var inte sammarbetsvillig för fem öre. Dessutom var det stressigt då det var cirka 1 månad kvar tills garantin var ute.

Bogg:
Om du LÄSER det jag skrev, så får du veta att jag felsökt telefonen. Jag vet redan att det är ett hårdvarufel. Och om det nu telefonen mot förmodan skulle vara felfri så tar jag på mig smällen och betalar 300:-.
Tycker det är löjligt att man ska hålla på och hänvisa till massa program på internet som återställer telefonen osv.
När man kopplar in telefonen och startar det där programmet så får man en fin text som säger ungefär såhär:
Varning!
Telefonen kommer att återställas till fabriksvärdena, allt sker på egen risk. Qtek står inte för eventuella skador bla bla bla. du SKALL vara auktoriserad osv.

Jag är varken specialliserad eller auktoriserad för den delen.
Så det var att plugga ur och gnälla igen men icke.

Jag kunde gått långt med detta men jag orkar inte. Så det blir bojkott istället.
Jobbar på en datorbutik här i stan, och då är det inte Dustin man beställer/rekommenderar när en kund är ute efter nåt...

Edit:
Som sagt, LÄS igen, jag har beskrivit felet tidigare. Telefonen tappar täckning helt och hänger sig och stänger av sig. Samt att den ibland inte tar emot samtal.
Man får knacka lite på den så kommer täckningen tillbaka..
En mjukvara fattar väl knappast att någon "knackat" på telefonen?
"ojfan han knackar ju, vi ger tillbaks sändningen...":rolleyes:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4zz
Helt riktigt.. Men om vi nu skulle granska alla "Fyfan vad bra butik" inlägg så är det säkert någon som bara handlat där en enda gång och fått hem varan snabbt.
Jag kan säkert ha fel. Men som jag ser det, enligt deras regler så gäller det bara att sälja, garanti och annat skiter dom fullständigt i. Utan hänvisar till någon sleten verkstad eller vad man nu ska kalla det som inte orkar engagera sig i kundens problem, som i mitt fall vägrar acceptera att det är ett hårdvarufel.
Jag har då aldrig varit med om att en butik ber kunden felsöka själv.
Jag är van vid att man lämnar in sin produkt och beskriver felet, resten sköter butiken. DET är service. Därför ser jag ingen mening med att handla från Dustin när man får felsöka själv och ringa och ha sig när priserna är höga. Vissa kommer nog skriva "snabb leverans". Visst, men jag föredrar hellre en irl butik, när varorna kostar samma sak. Där kan man iallafall klaga ordentligt när nånting inte är som det ska.

du är allt bra skum du, under 2 månaders tid så orkar du inte ens ringa supporten? och sedan klagar du på hur dåliga dom är..
jag vet inte vad jag ska säga, är du sann?

förövrigt så är det just kundservice som dustin är kända för. dom är inte billigast, men det är tack vara kundservicen som dom är så stora som dom är.

och för att svara på topic så tycker jag (som sagt) att ni redan har så bra kundservice att det bästa vore om ni försökte satsa på ett större sortiment och lite bättre priser. så gott det går utan att skära ned på annat såklart. butiker som bara är billiga finns det redan gott om.

edit: läste just ditt senaste inlägg; om du felsökt telefonen och var säker på hårdvarufel, varför skickade du inte bara in den då? vad är det som säger att verkstaden som SPECIALISERAR sig på att fixa telefoner skulle vara dålig?
eller hängde allt på att du inte orkade ringa ett telefonsamtal?

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett stycke Sony DSC-U30 (digitalkamera) hos er för ca 1.5årsen.
Det var ett kap, då ni hade påskrea/utförsäljning så jag betala ca 1200inkl moms medan andra tog ca 2-2500kr för exakt samma kamera.

whohoho

Och bäst av allt var leveransen, fick kameran dagen efter

10/10

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fruXo
du är allt bra skum du, under 2 månaders tid så orkar du inte ens ringa supporten? och sedan klagar du på hur dåliga dom är..
jag vet inte vad jag ska säga, är du sann?

förövrigt så är det just kundservice som dustin är kända för. dom är inte billigast, men det är tack vara kundservicen som dom är så stora som dom är.

och för att svara på topic så tycker jag (som sagt) att ni redan har så bra kundservice att det bästa vore om ni försökte satsa på ett större sortiment och lite bättre priser. så gott det går utan att skära ned på annat såklart. butiker som bara är billiga finns det redan gott om.

edit: läste just ditt senaste inlägg; om du felsökt telefonen och var säker på hårdvarufel, varför skickade du inte bara in den då? vad är det som säger att verkstaden som SPECIALISERAR sig på att fixa telefoner skulle vara dålig?
eller hängde allt på att du inte orkade ringa ett telefonsamtal?

Vart har du tänkt att jag ska skicka in den?
Jag tänker inte skicka in min telefon som kostade 4-5 tusen till nån jävla Engströms bara sådär utan att jag vet vad somgäller och får papper på att dom mottagit den.
För det andra så är det inte pga att jag är lat eller så. Utan jag lessnade på hur Dustin och Engströms hanterade det hela. Ladda ner massa skräp hit och dit. Och Dustin verkade inte bry sig alls då dom bara hänvisade mig till Engströms och dom i sin tur hänvisade till att jag skulle resetta telefonen.

Permalänk
Dustin

Sumitomo:

Man ska aldrig bli bemött på ett stöddigt sätt oavsett av vilken anledning man kontaktar oss så det får jag be om ursäkt för. Man skall alltid bli bemött på ett proffessionellt sätt.

Vad gäller din historia med skärmen vill jag kommentera följande:
Tillverkarna sköter sig över lag ganska bra och har själva åtagit sig att sköta support och utbyten etc, i vissa fall fungerar det dock inte. Du borde fått hjälp av oss när du återkom efter din första kontakt med dem, detta ska inte hända igen.

Vi hänvisar folk i de fall tillverkaren har svensk eller åtminstone engelsk support. Vi hänvisar inte kunder till betalsupport i taiwan för felsökning av moderkort, inte heller för garantiärenden. De tillverkare vi har i sortimentet har antingen en svensk servicepartner alternativt "pick up and return" service, för komponenter och liknande sköter vi själva utbyten. Blir det problem mellan kund och servicepart/tillvrkare brukar vi kunna gå in och hjälpa till, oftast handlar det om missförstånd. Om någon tillverkare kräver att kunden skall stå för frakten så har vi som sagts tidigare inga problem att skicka en adresslapp till kund med förbetald frakt. Det gäller givetvis om ärendet är ett garantiärende.

En kommentar angående datorbutikens inlägg som du länkade till, även de hänvisar till tillverkaren i sina försäljningsvillkor när det gäller support, jag tror detta är ganska gemensamt för samtliga av våra kollegor i branschen. Den svenska lagstiftningen skiljer företagskunder och konsumenter åt ganska rejält, jag skulle föreslå att man läser och jämför villkoren på Dustin AB och Dustin home AB.

Ang fri frakt på home... Man vet aldrig!

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

@ MikaelC

Tack för ett utförligt svar, då vet jag vad som gäller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4zz
Vart har du tänkt att jag ska skicka in den?
Jag tänker inte skicka in min telefon som kostade 4-5 tusen till nån jävla Engströms bara sådär utan att jag vet vad somgäller och får papper på att dom mottagit den.
För det andra så är det inte pga att jag är lat eller så. Utan jag lessnade på hur Dustin och Engströms hanterade det hela. Ladda ner massa skräp hit och dit. Och Dustin verkade inte bry sig alls då dom bara hänvisade mig till Engströms och dom i sin tur hänvisade till att jag skulle resetta telefonen.

Tycker att det är mera fel på dig än på dustin. Hade du skickat den till dustin så hade ju dom skickat den till engströms och nu så hänvisade dom till engströms. Vad är problemet? Är ju bara att skicka den i ett försäkrat paket. Då får du kolli id och kan se vart paketet är och när och vem som hämtade ut paketet. Sen så är väll engströms sverige levernatör av mobilen och ansvarar för servicen. Dom har speciella tekniker som fixar mobilerna.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Tycker att ni borde satsa rejält på bra uppgraderingspaket, såsom både komplett och datorbutiken har idag. Om ni börjar med det så tror jag att en hel del folk som idag handlar på komplett samt Datorbutiken kommer att handla hos er istället. Då ni är allmänt kända i branschen att vara bäst på ehandel, i alla fall inom IT. Säkra och framförallt snabba leveranser är a och o.

Mvh
Ziggy

Permalänk
Medlem

Jag har då bara blivit underbart bemött av Dustin.

Gör _ALLA_ mina inköp där.

Permalänk
Medlem

Vad kan man säga, Dustin har man aldrig blivit dåligt behandlade av.. Och att ni lyckades skicka mina rackchassin till göteborg på två dagar tycker jag är supperbt!

Det enda jag kan tänka mig att gnälla lite på är att det står "produktinformation saknas" på lite väl många produkter, särskilt ciscos produkter. Sen är det alltid roligt att kunna titta på högupplösta produktbilder, är detta något som går att lösa?

Tack för en mycket bra affär!
Eric

Visa signatur
Permalänk

Jag har varit kund i många år och jag är mycket nöjd!

Skulle de vara något som kunde förbättras så är det, när man söker på "tillbehör" så får man oftast bara fabrikantens tillbehör. Jag förstår ju att det är ett sätt att garantera kompabilitet med den produkt det skall passa till, men ibland finns det billigare alternativ.

Fortsätt i samma still så kommer jag aldrig att byta leverantör.

Snabbegoran

Visa signatur

Snabbegoran

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4zz
Vart har du tänkt att jag ska skicka in den?
Jag tänker inte skicka in min telefon som kostade 4-5 tusen till nån jävla Engströms bara sådär utan att jag vet vad somgäller och får papper på att dom mottagit den.
För det andra så är det inte pga att jag är lat eller så. Utan jag lessnade på hur Dustin och Engströms hanterade det hela. Ladda ner massa skräp hit och dit. Och Dustin verkade inte bry sig alls då dom bara hänvisade mig till Engströms och dom i sin tur hänvisade till att jag skulle resetta telefonen.

om du är så paranoid att du inte kan skicka din telefon till ett auktoriserat service företag som dustin hänvisar dig till så får du skylla dig själv. Låter mest som att du antagligen var för lat för att göra det direkt och sen glömde att garantin gått ut. Det är väll jävligt självklart att alla företag vill utesluta mjukvaru fel innan dom tar emot saker, tänk om folk börjat skicak in sina datorer när dom inte kan få igång internet !

och om du nu var säker på att det var hårdvarufel så e det ju bara att skita i att resetta den och skicak in den iaf, sen ta smällen om det skulle vara mjukvarufel.

Som du har beskrivit det hela hittils så verkar det vara din lathet det var fel på..

*on topic* har bara bra erfarenhet av dustin(home) , snabba leveranser och jag reklamerade ett felaktigt chassi utan problem.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Jag har handlat rikligt på både Dustin (innan ni skaffade home) och Dustin home (senast var i januari skärmen i sign) och det har alltid fungerat smidigt (jag tror det tog en dag så var skärmen hemma).

En gång köpte jag en epson scanner som var trasig vid leverans jag kollade på er hemsida och såg att jag behövde ett doa-nummer och hörde av mej till epson och sedan till er och jag blev snällt bemött av en tjej på andra sidan luren som blev överlycklig över att jag hade tagit reda på doa-nummeret på egen hand.
Hon frågade till och med om det var brottom med scannern och undrade om hon skulle skicka en ny på momangen men jag sa att jag kan vänta.

Dagen efter låg det ett returporto från er i brevlådan som jag använde när jag skickade tillbaka scannern sedan tog det endast tre dagar så hade jag en ny fullt fungerande scanner hemma.

Kan inte bli bättre än så, keep up the good work!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk

Jag tycker att Dustin har Sveriges bästa service och support....... leveranstiderna är extremt snabba.....blir alltid lika förvånad över när det ringer på dörren dagen efter hehe.

Sen att priserna är lite högre (generellt sett, finns fall då dustin är billigast) än en del andra aktörer kan man förstå, det kostar att hålla med god support och service. Tycker dock inte att man ska jämföra Dustin med lågprisaktörer utan lager, tycker inte att de konkurrerar om samma kundgrupp.

Permalänk
Hedersmedlem

Kan bara instämma med vad de flesta här har sagt. Jag köper då och då från Dustin, främst när jag behöver något snabbt och t ex Webhallen inte har det inne på lager. Beställde t ex en 20" TFT skärm klockan 23.55 i söndags och fick mail på måndag morgon att det skickats iväg. Trevligt att frakten dessutom var gratis.

Den enda gång jag haft problem med något från Dustin löste det sig bra. En Plextor CD-bränanre gick sönder och Dustin hänvisade mig till Plextor och hjälpte mig få ett RMA-nummer så jag kunde skicka den via DHL till Plextor i ... Holland tror jag. Jag hade en ny brännare hos mig 2 dagar efter jag skikat iväg den. Jag såg inga problem med att skicka direkt till plextor.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

En sak blir jag lite förbryllad över bara. Vad är det för skillnad att beställa från dustin och dustinhome ?

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Dustin

Hej!

Bamsefar:
Produktinfon är nåt vi jobbar konstant med att förbättra och utöka. Ibland dyker själva infon upp först efter att produkten lagts upp och ibland tar det ett tag. Men synpunkten är framförd till marknadsavdelningen.

hollywoodstar:
Största skillnaden är betalningsalternativen och fraktkostnaden samt till viss del sortimentet. Spel, hemmabioprodukter etc förekommer mer på home än Dustin AB.
Det kommer alternativ för avbetalning också så fort vi har en bra part för det, något som inte finns på Dustin AB.

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Avstängd

Hej!

Ser på http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47521...
att ni på Dustin skickar ut gamla Viewsonic VP191b version2, 16 ms skärmar till era intet ont anande kunder, som förväntar sig den senaste version 3 med overdrive, och med en "8 ms" klisterlapp på kartongen.

Samtidigt har ni höjt priset på dom utgångna modeller, som ni tydligen har på ert lager.

Frågan är hur många 100 av era kunder sitter nu och undrar varför Toms h/w & BE h/w kunde skriva så snälla saker om skärmen, fast dom i själva verket har fått en äldre, dyrare skärm från er.

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4zz

Edit:
Som sagt, LÄS igen, jag har beskrivit felet tidigare. Telefonen tappar täckning helt och hänger sig och stänger av sig. Samt att den ibland inte tar emot samtal.
Man får knacka lite på den så kommer täckningen tillbaka..
En mjukvara fattar väl knappast att någon "knackat" på telefonen?
"ojfan han knackar ju, vi ger tillbaks sändningen...":rolleyes:

visst kan det vara så

Bland annat hade siemens en mjukvaru bugg i några mobiler.
Jag fick en av dom, mannen på telia butiken berättade att det var en mjukvaru bugg som gjorde att min telefon hängde sej så fort man knackade på den. Fick till backa telefon efter en vecka, läste garanti papperet.

""Lagt in ny mjukvara""

Trodde först inte att mobil skulle funka, men det gjorde den iaf.

Dustin har jag aldrig handlat ifrån, men far gör det och det är helt utan problem. vår nya stora platt skärm ska komma om en halvtimme:)

Det enda dåliga jag kan se är att det inte finns någon typ "faq" sida eller sida där man kan läsa om hur starkt nättaggregat man behöver, Vad man behöver tänka på när man monterar, (ESD med mera). Men det kanske finns? bara det att jag missade det?

Visa signatur
Permalänk
Dustin

Hej,

SWIN:
Tyvärr händer det att det finns äldre versioner i omlopp hos distributörerna och det är en sådan vi har fått in. Vad jag kan se har tillverkaren inte ändrat artikelnumret på skärmen och då kan detta problem uppstå.

Skulle någon drabbas så byter vi ut skärmen.

millepromille: En faq är ingen dum idé, kanske kommer så småningom.

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Jag beställer nästan bara från Dustin nu, alltid snabb leverans, bra priser och alltid bra support om något går fel. Supporten är nog egentligen det bästa med Dustin, dom försöker inte "bli av med en" som alla andra butiker, här får man hjälp i lugn och ro utan att behöva stressa.

Tumme upp!.

Permalänk

Jag har kikat lite grand på detta datorpaket som man ska bygga ihop själv! http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010082938

När jag kollade igenom länkarna till alla de produkter som medföljer så finns detta grafikkort: Gecube Radeon X800 256MB DDR III (art. nr. 5010082369)
Jag tryckte på länken och fick då fram det här: Rättigheter att se artikeln saknas.
Hur ska jag se vilket grafikkort det är då? Vilken kategori ligger det under i grafikkort? AGP, PCI, PCI Express.....?
Kan du ge mig en direktlänk till detta kort?
Är detta kort bra och ganska tyst?

Följer fläktar samt allt som behövs vid montering med? Fläktar till CPU mm.? Följer antistatband med? Och kylpasta och sånt som behövs vid montering? Skulle du kunna ge mig en komplett lista på allt som medföljer?

Hur är det med garanti, om en prudukt går sönder, får man den på garanti. Hur länge gäller garantin för samtliga produkter?

Windows XP förljer ju ej med, men när jag har fått datorn och har satt ihop den så är det väll bara att sätta i min XP cd jag har hemma och installera, inga andra drivrutiner krävs och BIOS och alla licenser är med för att allt ska fungera felfritt och direkt?

Ljudet.... finns det något ljudkort som följer med eller sitter det inbyggt på moderkortet? Är det bra, det som finns (om det finns)?

Är det något mer jag behöver veta?
Svara helst på alla frågor, men jag vill gärna veta vilket grafikkort det är?

Tack på förhand!

EDIT:
Gaaaahhhhhhh!!! Såg nu att den kostade 8000 kr exkl. moms vilket betyder att den går på 10 000 kr med moms! Jag var överlycklig för det priset och tyckte den var värd det, men nu är jag osäker ! Hata momsen

Permalänk
Medlem

Levererar dustin vid dörren?

Permalänk

Finns ingenting hos er att förbättra förutom att ta bort "Visa moms/Visa ej med moms" valet eller ha med moms på som default. Många (i alla fall i min bekantskapskretts) som inte märker det förän räkningen kommer.

I övrigt är ni det enda företaget som verkligen skickar hem sakerna till min dörr och inte till närmsta uthämntningskontor som de andra gör, men ändå tar de betalt för hem till dörren service =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-Patrik
Finns ingenting hos er att förbättra förutom att ta bort "Visa moms/Visa ej med moms" valet eller ha med moms på som default. Många (i alla fall i min bekantskapskretts) som inte märker det förän räkningen kommer.

Visa inkl. moms som standard på dustinhome.se
Visa exkl. moms som standard på dustin.se

Visa signatur

Probably the best Hkkathome© in the world...
*** Borde inte C++ heta ++C istället? ***

Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att Dustin/Dustinhome är rätt så komplett och bra redan som en nätbutik kan vara. möjligen att ni kan ha gratis frakt kvar om man beställer över 300:-
Servicen är kanon leveranserna snabba utbytte av trasiga varor går fort.
priserna är hyfsade finns både billigare och dyrare datorbutiker. Men servicen ligger ni lika bra som Butik.it gör enligt mig.

Webhallen däremot har jag inget företroende för längre men det går jag inte in på mera nu.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

Faktiskt det första jag beställde från Dustin (inte home) någongång 2002 var en LG dvd-rom hade jag problem med. Den läste inte alla DVD skivor och var allmännt knasig. Fick en fraktlapp av dustin och skickade den antingen till dem eller något serviceställe. Det enda som behövdes göra var att uppdatera firmware:n i den (var inte lika kunnig då som nu). Efter det inga problem.

Jag har beställt flera gånger hos er, och har gått över till Home nu, och där har jag beställt också och är väldigt nöjd med allt. Beställde senaste några firewire prylar som jag behövde snabbt, beställde på fredag, kunde hämta ut idag (måndag). Tack för att ni finns!

Eftersom det inte finns någon datorbutiken av rang där jag bor (Elektronikhuset här suger så hårt) så får jag hålla mig till onlinebutiker.

Permalänk
Dustin

Hej,

XperienZe: Jag kan tyvärr inte produkterna i fråga så jag föreslår att du ringer/mailar oss, kundservice@dustinhome.se alt 08-553 44 900. Jag har bra koll på processerna i företagen men jag är tyvärr ingen säljare.

Vill passa på att önska alla en trevlig sommar och tacka för alla synpunkter. Frågor och förslag som rör våra rutiner får ni gärna privmsg:a mig alt fortsätta lägga i denna tråd, det kommer att följas upp. Produktfrågor och liknande däremot kan jag tyvärr inte svara på.

Mvh
Mikael Carinci
Dustin AB / Dustin home AB

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Jag har bara positiva erfarenheter av Dustin.

Leveranser i raketfart

Visa signatur

1. AMD Athlon XP 2600+@2227 | GT Silent Breeze | ASUS A7N8X | 1536MB TM PC3200 | Radeon X800XL | Raid 0 500Gb + 380Gb HD
2. AMD AthlonXP 2100+@2403 | Spire Falconrock II | Abit NF7 v1.2 | 512Mb TM PC2700 | Maxtor 80Gb | Radeon 9500