komplett generellt dåliga?

Permalänk
Medlem

komplett generellt dåliga?

fick min första beställning från komplett. Det är väl murphy's lag men så klart fick jag en switch istället för min CPU.

är detta ett vanligt problem hos komplett?

Visa signatur

Workstation :: Windows 10 :: [ASUS Prime B350-Plus]|[Ryzen 7 1700]|[Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 32GB CL14]|[ASUS Radeon R9 280 3GB]||[Fractal Design Define]
Server :: Debian Wheezy [Intel Core i5-3450]|[Gigabyte GA-Z77X-D3H]|[2 x Corsair PC10600 DDR3 4GB]|[Fractal Design Define Case]|[4x Western Digital RED 3TB]

Permalänk
Medlem

hah, aldrig hört tidigare nå liknande från komplett.
Vad säger dom då?

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

Jag har en bunt beställningar och inte har jag fått fel. Dock har jag aldrig fått godis från db heller...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTTO
hah, aldrig hört tidigare nå liknande från komplett.
Vad säger dom då?

ja jag har ju raporterat för ett par timmar sen men inget svar än.... >.< I want my venice nooow

Visa signatur

Workstation :: Windows 10 :: [ASUS Prime B350-Plus]|[Ryzen 7 1700]|[Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 32GB CL14]|[ASUS Radeon R9 280 3GB]||[Fractal Design Define]
Server :: Debian Wheezy [Intel Core i5-3450]|[Gigabyte GA-Z77X-D3H]|[2 x Corsair PC10600 DDR3 4GB]|[Fractal Design Define Case]|[4x Western Digital RED 3TB]

Permalänk
Medlem

har fått godis 5gånger av datorbutiken, cdskiva 2 gånger ich block och penna 1 gång.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Komplett har aldrig skickat fel när jag beställt från dem (två gånger).

OffT: Fick två STORA nävar med karameller och 5st Pennor/Block av DB.Com när jag köpte det som står i min sign. Keep up the good work! Fast fixa fler smaker =/