Ännu BF2 klan någon?

Permalänk

Ännu BF2 klan någon?

http://komplett.se/k/k.asp?action=page&page=news&topic=1418e0...

Komplett.se bf2 challange sverige - norge

Vem är på? ^^ sverige mot norge
Man behöver 16 spelare i ett lag som minimum och priset är: "Det vinnande landets lag kommer att tilldeles en presentcheck från antingen Komplett.se eller Komplett.no på 25.000:-"

Eftersom swec-platoon redan är full tänkte jag att man kanske skulle starta en annan klan och nu när komplett slänger upp ett event så är det ju fin fint läge. Antagligen finns det många bättre klaner än om vi skulle starta en men det hindrar ju oss inte från att försöka.

ALLA SOM VILL BLI MEDLEMMAR I KLANEN MÅSTE REGISTRERA SIG PÅ DETTA FORUM: http://gake.hopto.org/

saxat från komplett: Komplett.no och Komplett.se får flera gånger dagligen frågor rörande sponsring av olika klaner som tävlar professionellt i olika spel. Vi har nu själva valt att genomföra en online-turnering för att finna det bästa laget och förse dem med ett värdigt pris. Det kommer vara mycket blod, svett och tårar involverat för att kunna kalla sig Skandinaviens bästa Battlefield 2-klan. Det kommer att hållas två separata tävlingar i Norge och Sverige, varpå vinnarlaget från respektive land kommer att mötas i en storslagen final.
aget Om detta låter lockande och ni har lust att ställa upp på en stentuff utmaning i BF2, så häng med oss och gör det här till en riktigt rolig spel-event!

Anmälan skall vara inne hos oss den 1:a Augusti 2005, och den första bataljen går av stapeln den 26:e A
Det vinnande landets lag kommer att tilldeles en presentcheck från antingen Komplett.se eller Komplett.no på 25.000:-. Borde räcka ganska bra för en ordentlig träningsserver för lugusti 2005. Vi kräver minst 16 spelare per lag, och att varje deltagare endast är med i ett lag under turneringens gång.

Medlemar hittils:
PlastAnka (jag)
phille185
E-dwarf
ChAoX
pocke-boy
geeken
krill3
Droogie
Mellwing
Raditz
Martin17
Axel Barbaren
LiQuiDs
meat4u
Dräparen
nevada
USDirt
MaXiMuZ
GaTuSoPPaReN
ramii
aegon
sgF
hoobler

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Jag signar in. skulle vara riktigt skoj

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

Jag är så jävla lätt på så det finns inte :).

Edit: Tack

Permalänk
Medlem

hmm.. är som reserv på swec-platoon men det verkar dröja innan jag kommer in där så kan man hoppa på här sålänge?

Permalänk

Jag är på, tyvärr har jag bara demot, men ska fixa hela jätteasap!(så fort jag får pengar alltså)

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

LÄTT med!

titta förbi http://gake.hopto.org jag är på G med sida och server (24/8)

Permalänk

Hmm jag skriver upp er sålänge iaf, sen om det blir fullt så blir ni kickade ;P så att någon som har spelet eller inte står på en reservlista kan gå med, fair enough?

Geeken, perfekt! nu kan vi fixa sida och server om du är på för jag har ingen som helst erfarenhet av sånt.

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Jag har hela spelet, så jag är på

Permalänk

Jupp, det är ok.

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Så kan vi använda geekens hemsida som oficiell klansida?

Permalänk

haha jag vet inte, såg tråden som han hade gjort nu och gillar iden ^^ det är helt upp till honom

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

hmm... jag ska ta o snacka med lezziter på msn. Vill vara med i swec-platoon men detta är också lockande

räkna inte bort mig bara

Permalänk
Avstängd

Är absolut med, vi ska smiska dom jevla norrmännen

edit: kanske ska fixa nån irc kanal?

Permalänk
Medlem

Är det 25K per man eller per lag?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Är det 25K per man eller per lag?

Per lag

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag e lätt på!

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Well, jag kan hoppa på om cirkus 2 veckor men jag antar dock att ni är full klan då, men räkna med mig som en aktiv spelare

LYcka till swec vi ska vinna eller försvinna

Permalänk
Medlem

Jag är på.

Någon borde skapa en irc-kanal så vi kan organisera oss.

Visa signatur

MSI K8N NEO4-F, AMD 64 X2 3800+, 2gb minne, XFX gf 7800GT

Permalänk
Medlem

Vad är snittåldern?
Jag är gärna med på ett hörn om det håller sig seriöst

Permalänk

ingen aning vad snittåldern är, men jag är 17 iaf.

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Jag tycker ni ska köra 17 helst 18 år =/ om man ska kunna åka någonstans o så

Permalänk

hmmm, beror ju hur seriöst man ska spela det får vi disskutera om nån fixar en irc kanal...

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Jag hade kunnat ställa upp... om min dator hade pallat spelet... o om jag hade rockat i det...

Permalänk
Medlem

Finns det nån som vill starta en mindre seriös klan? Är inte intresserad av att tävla. Bara att spela någorlunda organiserat. Så man är lite tajta men ändå bara spelar för det är kul.

Permalänk
Medlem

Vi kan jättegärna använda min sida/server som officiell "klansida". Jag får 24/8mbit om ett par veckor, nu har jag 8/1 (fiber) som är GRYMT stabil

Webservern står hemma för tillfället, men om folk är intresserade kan jag fixa webbhotell med domän.

Så ett par frågor:

Låter det intressant?
Spelservern är just nu en AMD athlonXP 1900+ 512mb ram WinXP Pro.

Så ifall någon har lite gamla AMD delar hemma, tex bättre CPU/mobo så kan vi uppgradera servern.

BeRetta: Det var det som var min första tanke, spela seriöst fast ändå på skoj, min första erfarenhet av detta var när man lirade CS på www.swedis.se för ett par år sedan. Man var som en liten "familj"

Permalänk

Jag är med på laget, jag är bra med stridsvagn och spec ops 8). Säg till mig så ger jag msn.

Låter jävligt bra enligt mig om vi använder Geekens server. Så klockrent.

I korthet : Jag är med.

Permalänk
Medlem

Vi behöver följande till servern:

  • 1: Ett namn.
    2: En tillhörande logga med namnet
    3: Någon som är bra/hyfsad på photoshop

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på.

Permalänk

Jag är lätt på om det finns någon plats kvar för mig

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.