Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Acp.nu pålitliga?

Någon som har erfarenhet från AlienComputerParts? www.acp.nu ... tänkte beställa kylare därifrån... hur lång tid brukar frakten ta därifrån?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag beställde minne därifrån. Det tog en vecka ungefär innan dom kom. Men dom ringde efter ett par dagar och ursäktade att det dröjde så jag antar att det normalt sett går snabbare.
Bra service tycker jag. Och deras priser och sortiment är ok med.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Köpte en disk och en sladd för ett år sedan (för att utnyttja deras frifraktsgräns som på den tiden var det facila priset om 1000kr), men sladden jag beställde fanns inte att tillgå så de ringde upp och jag valde en annan i stället.

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk
Medlem

Har beställt graffekort och något annat (har för mig ) och det gick snabbt, tog 2 dagar och de ringde även samma dag som jag beställde och uppgav att dom skulle skicka iväg det. Det kallar jag bra

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower