Permalänk
Avstängd

hört att det kommer släppas samma dag som halo 3 till ps3

om dom blir så fulla att dom skiter i nda är det väl minst lika troligt att dom är så fulla att dom bara snackar strunt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
En före detta Konami-anställd ska, efter en våt krogrunda, ha avslöjat att Konami jobbar på en Xbox 360-version av Metal Gear Solid 4.

Ryktet hittade jag i den nya Game reactor tidningen på sidan 6.

Detta är bara ett rykte men med tanke på att Hideo Kojima har sagt att det är "tekniskt möjligt" Så vet man ju inte hur det blir. Det kan kanske komma till 360 och isf vilket slag i magen det kommer bli för Sony som då nästan inte har något eget kvar.

Är väl inte helt omöjligt att ett Metal Gear-spel kommer till 360... men då tror jag inte att det blir nummer 4, utan att det blir ett eget spel med egen story. Det har ju hänt förr, finns ju Metal Gear till både Xbox, PC och Gamecube så varför inte till 360?

Permalänk
Avstängd

den enda konsollen, förutom playstation, som har ett mgs med egen story är gameboy color

mgs4 var antagligen det första spelet som sony säkrade till ps3 tillsammans med ff13

mgs2 kom ju till xbox och floppade ordentligt, och det efter en ganska stor pr-kampanj.. så konami lär knappast slösa pengar på ett till mgs till xbox

dessutom har kojima sagt att han inte gillar portar och om han gör ett spel till 360 eller wii så kommer det vara något nytt som utnyttjar dom konsollernas starka sidor

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
hört att det kommer släppas samma dag som halo 3 till ps3

om dom blir så fulla att dom skiter i nda är det väl minst lika troligt att dom är så fulla att dom bara snackar strunt

Alla vet redan att du förlöjligar allt du hör som inte passar dig, så du behöver inte övertyga oss.

Jag är iaf såpass vuxen att jag inte deppar ihop för att Halo eller något annat spel kommer till fler än en konsoll

Sedan vet du ju inget om hur full han var, och även om man är full så kan man vara ärlig... Eller ja dom flesta kan ju det iaf, jag vet inte hur det är med dig. Men efter ditt inlägg så kan jag ju bara gissa.

Men åter igen, det var bara ett rykte.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

mBr, du behöver inte börja gråta för att jag debunkade dina förhoppningar om att få spela ett bra spel på din 360

Permalänk
Medlem

Det gjorde ju fiasko på Xbox så det var väl inte så bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
den enda konsollen, förutom playstation, som har ett mgs med egen story är gameboy color

mgs4 var antagligen det första spelet som sony säkrade till ps3 tillsammans med ff13

mgs2 kom ju till xbox och floppade ordentligt, och det efter en ganska stor pr-kampanj.. så konami lär knappast slösa pengar på ett till mgs till xbox

dessutom har kojima sagt att han inte gillar portar och om han gör ett spel till 360 eller wii så kommer det vara något nytt som utnyttjar dom konsollernas starka sidor

Metal Gear är föregånarna och de var till NES.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
mBr, du behöver inte börja gråta för att jag debunkade dina förhoppningar om att få spela ett bra spel på din 360

Dom flesta spelen är bra och bättre än vad MGS serien är. Det enda jag börjar gråta över är när jag tänker på dig

Sedan ditt skitsnack är ju ingen större idé att lyssna på du då helt klart ljuger en massa, eftersom du tror att alla andra gör det så visar det ju bara på hur du själv är. Sedan att du har sagt att man kan ljuga och vara hur man vill på nätet visar ju bara mer på att det stämmer som jag säger.

Du lär ju knappast ha en 360 som du påstår dig ha.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Metal Gear är föregånarna och de var till NES.

eh ja?

jag skrev mgs (metal gear solid)

dessutom var mg2 till msx

Permalänk
Medlem

Om ändå den lilla fjortisen kunde lägga ner sin dryga attityd så skulle forumet bli mycket bättre...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
eh ja?

jag skrev mgs (metal gear solid)

dessutom var mg2 till msx

MGS är Uppföljaren till Metal Gear, altså 3 dje spelet, och MGS2 är det fjärde.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd

tror du inte jag vet det? vad har det med saken att göra?

Permalänk
Medlem

dumt att ni skippar skitsnacket nu!

Någon som testat nya Test drive demot?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
tror du inte jag vet det? vad har det med saken att göra?

Um förlåt du kanske inte skrev

Citat:

den enda konsollen, förutom playstation, som har ett mgs med egen story är gameboy color

Och det enda jag sa var att det finns 2 mer spel till NES. Så har ingen aning på vad du retar upp dig på.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd

metal gear är inte metal gear solid

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd

metal gear utspelar sig 1995 i sydafrika

metal gear solid utspelar sig 2005 i alaska

hur kan det vara samma?

Permalänk
Avstängd

Hahaha dagens roligaste helt klart.

Ja det är väl tur att alla spel inte är och utspelar sig som alltid tidigare.

GTA san andreas kan inte vara som dom andra GTA eftersom det utspelar sig på en annan plats, så enligt din teori så är GTA:SA inget GTA spel

Eller alla andra 100-tals spel man kan ta som exempel.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

anyhow.... kul är iaf att capcom verkat inse iom dead rising att spel till 360n säljer bra, nu har dom planer på att göra fler av deras spel multi, och utöka sig till lite mer xboxspel. Iaf enligt next-gen.biz

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
anyhow.... kul är iaf att capcom verkat inse iom dead rising att spel till 360n säljer bra, nu har dom planer på att göra fler av deras spel multi, och utöka sig till lite mer xboxspel. Iaf enligt next-gen.biz

Mmm läste också det det är väldigt bra.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se en Dead Rising II där man har en hel stad att utforska och slåss med zombies på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
anyhow.... kul är iaf att capcom verkat inse iom dead rising att spel till 360n säljer bra, nu har dom planer på att göra fler av deras spel multi, och utöka sig till lite mer xboxspel. Iaf enligt next-gen.biz

Det är underbart. Kanske det blir ett online läge i RS5?:)

Har det nya demot av TDU kommigt änn?

Permalänk
Avstängd

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=vie...

Citat:

Japanese analysts have noted the strong initial shipments of Capcom's Dead Rising for the Xbox 360, and believe that the game's performance is indicative of recent reforms at Capcom USA.

capcom har inte sagt något

Permalänk
Medlem

There was once, two boys, named mBr and JohanssoN_88, they always made a fight about Xbox 360, if it is good or not. mBr always talked about how good Xbox 360 is, while JohanssoN_88 talked about how bad Xbox 360 is. Who is right? No fucking idéa.
-Written by Göran Persson.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
There was once, two boys, named mBr and JohanssoN_88, they always made a fight about Xbox 360, if it is good or not. mBr always talked about how good Xbox 360 is, while JohanssoN_88 talked about how bad Xbox 360 is. Who is right? No fucking idéa.
-Written by Göran Persson.

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
There was once, two boys, named mBr and JohanssoN_88, they always made a fight about Xbox 360, if it is good or not. mBr always talked about how good Xbox 360 is, while JohanssoN_88 talked about how bad Xbox 360 is. Who is right? No fucking idéa.
-Written by Göran Persson.

nej då jag har inget emot 360

bara fanboys som mBr som skriver sina fantasier att få spela playstation-spel som fakta

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
There was once, two boys, named mBr and JohanssoN_88, they always made a fight about Xbox 360, if it is good or not. mBr always talked about how good Xbox 360 is, while JohanssoN_88 talked about how bad Xbox 360 is. Who is right? No fucking idéa.
-Written by Göran Persson.

Jag har aldrig bråkat jag vet ju redan hur bra 360 är och att jag har mina tvivel om PS3 det är ju dom andra som blir alldeles ledsna för att jag tycker som jag gör.

Men du borde bli författare det var kul läsning.

HAHA JohanssoN_88 när sa jag att det var fakta? jag skrev klart och TYDLIGT att det var rykten. Det är ju du som är värst utav alla som skriver att folk har det som fakta m.m när resten av Swec kan se att det står rykte.

Ett tips, du borde kolla synen, eller du kanske ser och skriver det du vill?

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Jag har aldrig bråkat jag vet ju redan hur bra 360 är och att jag har mina tvivel om PS3 det är ju dom andra som blir alldeles ledsna för att jag tycker som jag gör.

Men du borde bli författare det var kul läsning.

Tack Mer humor på Swec!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Jag har aldrig bråkat jag vet ju redan hur bra 360 är och att jag har mina tvivel om PS3 det är ju dom andra som blir alldeles ledsna för att jag tycker som jag gör.

Men du borde bli författare det var kul läsning.

Bra att någon håller Xbox-fanan högt

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Bra att någon håller Xbox-fanan högt

Jepp någon måste ju göra det med alla typer som finns här

Om man skriver ett par meningar där ordet rykte ingår så verkar det som vissa endast läser "MGS" och "360" sedan bildar dom en vild fantasi där emellan om att det är fakta man påpekar.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports