Permalänk
Medlem

Mta?

Är ute efter MTA till GTA Vice City och GTA San Andreas, (om det kommit till san andreas än(?)) Någon som vet vart man kan ladda hem det?

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk

Efter att ha tryck in "MTA" och sen tryckt på "Sök" så visade den alldeles sprillans nya och okända sökmotorn "Google" "resultatet" http://www.mtavc.com/ .
Du kanske kan pröva pröva nån gång, det är alltid roligt första gången.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Efter att ha tryck in "MTA" och sen tryckt på "Sök" så visade den alldeles sprillans nya och okända sökmotorn "Google" "resultatet" http://www.mtavc.com/ .
Du kanske kan pröva pröva nån gång, det är alltid roligt första gången.

Haha, joru Glömde helt bort att söka när jag sitter här i min trötthet.. Ska minnas nästa gång att söka först..

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk

Det är rätta takter
Och när man ändå talar (eller, ehum, skriver om...) trötthet såzzzz... mmm, god sås. Är det en fågel i taket?
Jag är också lite trött

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

har det kommit till gta sa ennu?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
har det kommit till gta sa ennu?!

Ett klick på länken i mitt första inlägg ger dig svaret.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Ett klick på länken i mitt första inlägg ger dig svaret.

tror ett enkelt ja eller nej hadde blivit lättare för både dig och mig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
tror ett enkelt ja eller nej hadde blivit lättare för både dig och mig

Enklast för båda hade väl vart att du kollade sidan först? för du hade väl då antagligen också laddat ner det.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Enklast för båda hade väl vart att du kollade sidan först? för du hade väl då antagligen också laddat ner det.

trodde sidan handlade enbart om gta vc efter som den hette mtavc :/

Permalänk

Det trodde jag också, men vad jag minns så kom MTA runt tiden då Vice City var populärt och de orkade väl inte att byta domän. Men vi ska nog sluta chatta, det är inte tillåtet.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Det trodde jag också, men vad jag minns så kom MTA runt tiden då Vice City var populärt och de orkade väl inte att byta domän. Men vi ska nog sluta chatta, det är inte tillåtet.

minns att jag har lirat MTA till vice city för ganska länge sedan men det var ingen precis hitt.. man kunde köra på motståndarna x antal gånger utan att dom tappade nå liv vet inte om det var fusk eller om det var för att det var så laggigt och buggigt? vet dock inte hur det är i dom nyare verisionerna till VC..

Permalänk
Medlem