Har fastnat i GTA San Andreas (flygskolehelvetet)

Permalänk

Har fastnat i GTA San Andreas (flygskolehelvetet)

Ja som sagt jag har fastnat i GTA SA i flygskolan. Klarar verkligen inte av planen. Har försökt i veckor, dom är skitsvåra att kontrollera. Kan fan inte flyga dom. Skit irreterande.

Nå tips på hur man ska göra? Jag har kommit då man ska starta från landningsbanan och sen ska upp å svänga genom en massa ringar.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

Hahhaha

precis samma problem som jag hade. Eftersom jag inte har någon handkontroll till datorn så slutade jag spela där åker bra runt och gör förödelse.

Permalänk
Medlem

Hehe..jag hade svårt med detta också men tillslut lyckades jag att få GULD på den och resten av flyguppdragen.

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem

Pissenkelt ju...
Vänta bara tills du tränar med helikoptern... DET kallar jag svårt.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Ni måste göra något fel. Jag tyckte det var rätt lätt. Inte för att jag är 1337 på San Andreas men det var ju långt ifrån omöjligt

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Helikoptern var ju mycket enklare än flygplanen
Roligast var ju när man fick sjuta ner några små bilar, själv klarade jag det på några sekunder

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

ett tips är att inte börja kompensera för mycket med rodren, lär dig vad planet klarar sig med istället annars kommer du förlora både tid och kontroll över dem.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Sitlätt att flyga jue
helikopter är det som är svårt D;

Permalänk
Testpilot

Testa att byta till 1:a-personsvinkeln, då är det mycket lättare att se om man på rätt väg genom ringen. Man kan även fuska lite och gena i ringarna, man måste inte flyga rakt genom dom utan det räcker med att bara nudda själva ringen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Bara dutta på piltangenterna så är det jättelätt

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

hade inte problem alls med nåt när jag använde min joypad

Permalänk

Både flygplan och helikopter är toklätt att flyga. Iofs så lirade jag på PS2

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Tokigt mycket svårare på PS2 enligt mig. På PC klarade jag det på första försöket.

Permalänk

Är sjukt mycket lättare på PC att styra flygplan, helikoptrar osv.

Kör in keyboard + mus i ditt PS2/XBOX, så fixas biffen!!!!!!!!

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W

Permalänk
Medlem

Här är iofs instruktioner till PS2, men jag tog hjälp av dem:
http://www.gtasanandreas.net/schools/flight.php

Permalänk
Medlem

Fällt in landningstället?

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Hahhaha

precis samma problem som jag hade. Eftersom jag inte har någon handkontroll till datorn så slutade jag spela där åker bra runt och gör förödelse.

aslätt ju med tangentbord bara att träna, Klarade väl det på någon halvtimme

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Måste ni hålla på och whina på riktigt enkla saker?
Istället för att klaga, GÖR BARA UPPDRAGET! Ni kommer klara det på max det femte försöket. Om inte så kan ni alltid köra spelet från början, eftersom ni antagligen har fuskat er till att komma till flygskolan om ni fastnar där.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Måste ni hålla på och whina på riktigt enkla saker?
Istället för att klaga, GÖR BARA UPPDRAGET! Ni kommer klara det på max det femte försöket. Om inte så kan ni alltid köra spelet från början, eftersom ni antagligen har fuskat er till att komma till flygskolan om ni fastnar där.

Olika människor tycker olika saker är svåra. Är det så svårt att fatta? Netbomber har försökt i veckor utan att klara det om man ska tro hans inlägg. Då misstänker jag att han försökt mer än 5 gånger...

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk

Helikoptern är as enkel planen är också lätta men inte Spitfiren. Den är så jävla känslig.

Som Zulan säger alla har svårt för olika saker, jag har inte fuskat hitills om man inte räknar när jag fuska till mig alla vapen när jag kör rampage genom stan.

Får sitta tills jag klarar det helt enkelt.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

TIPS: Ändra kameravy

Permalänk

Jag hade ändrat kameravyn förut men hur som helst efter ett tag så fixade jag det igår hur som helst. Tackar för tipsen men nu klarar jag mig. Är det långt kvar på spelet nu eller?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Meny--Stats svarar på din fråga : )

Permalänk
Medlem

Halva spelet kvar kanske

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FluKe
Meny--Stats svarar på din fråga : )

Nja, det visar ju hur mycket man har kvar av hela spelet väl? Inte enbart huvudstoryn.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"