Battlefield 2, roligt spel?

Permalänk
Medlem

Du kanske skulle fundera mer på skolarbetet för ditt sista inlägg var nästan omöjligt att läsa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Du kanske skulle fundera mer på skolarbetet för ditt sista inlägg var nästan omöjligt att läsa.

Japp, det borde han.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur gamla är ni som inte kan läsa :D:D:D:D JaHaaaaa ni ä såna där sega norrlänningar lr ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RuUpeRt
Hur gamla är ni som inte kan läsa :D:D:D:D JaHaaaaa ni ä såna där sega norrlänningar lr ??

Du har lyckats idiot förklara dig själv flera gånger nu, räcker det inte snart?

Tillbaka till trådens topic, ja BF2 är ett roligt spel om man håller sig borta från allt vad public heter, iallafall rankade servrar. För att ytterligare minska risken att träffa på någon som tex. RuUpeRt så är nog en seriös liga det enda som gäller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RuUpeRt
Lr så märker man vem som ligger 1a på servern varje runda. dessutom märker man hur fruktansvärt dåliga alla andra är men en sak har du rätt i ...... det ä komiskt :D:D:D
fan va ja garva när jag läste ditt inlägg :D:D:D mm visst har man ett liv måste ju ägna sig åt skolarbete åsso med vg-mvg i allt å vännerä inget problem heller Kul å se folk reagera ;P

folk ger dig inte komplimanger så ofta va? skulle förklara varför du tycker om å skryta om dig själv så mkt;)

och sen sak till,till 95% när jag spelar cs ligger jag 1;a på alla servrar jag lirar..betyder det jag är bäst i världen på cs?=P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wez
Du har lyckats idiot förklara dig själv flera gånger nu, räcker det inte snart?

Tillbaka till trådens topic, ja BF2 är ett roligt spel om man håller sig borta från allt vad public heter, iallafall rankade servrar. För att ytterligare minska risken att träffa på någon som tex. RuUpeRt så är nog en seriös liga det enda som gäller.

Ja ibland blir man så irriterad på public servrar. Igår t.ex. utspelade sig följande scenario:

Jag spelar som amerikan på strike at karkand. Jag och några medspelare försvarar en av de få flaggor vi har lyckats ta över och jag sitter i en APC. Efter fem minuter av nermejjande då motståndarna inte lär sig utan fortsätter att försöka springa och ta över vår flagga på samma sätt hela tiden så blir jag kickad av admin pga "spawncamping", denna enda "spawnplats" jag "campade" (åkte om kring och försvarade) på var vår egna flagga och detta eftersom den var under ständig attack, jag stod absolut inte och sköt någon i motståndarlaget som precis spawnade! Till saken hör väl att admin var en av de puckon som sprang samma väg hela tiden och som jag därför sköt flera gånger i rad.

Som tur är är det inte alltid såhär, tackar för det!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.