Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Internet funkar aldrig som det ska
Digitaltvn buggar konstant
Mobilen funkar inte alltid som den ska
Webcamen funkar inte alls just nu
Två av fyrverkerierna jag skulle ha skjutit iväg i år har varit döda...

Varför skulle PSPn´s skärm vara perfekt?

Det där var iofs världshistoriens sämsta argument. Fungerar internet aldrig som det ska för dig och du går med på det? Då borde du ju inte kunna skriva på detta forum om det aldrig fungerar som det ska. Ring till din ISP och klaga Enda jag har haft problem med av sakerna du nämner är Digitaltv, ringde och klagade, så fixade dom det. Mobil, internet osv fungerar felfritt. Och som sagt, skulle dom inte göra det så klagar man.

Känns liksom som dåliga ursäkter, typ "Ja den kostar 3000 kr med minne, men det gör inget, ja, skärmen är inte så bra i vissa lägen, men man vänjer sig" osv... Men det är just det som är poängen, ingen konsol är felfri så verkar sitta och försöka täcka över felen istället för att objektivt lyfta fram dom och säga som det är? Det är ju trots allt det trådskaparen vill veta, inte några dåliga ursäkter från folk som måste försvara sin konsol för allt vad livet är värt. Jag ska dock inte säga något om PSPns ghostning eftersom att jag inte vet så mycket om det, men jag förväntar mig att jag slipper dryga svar som "höhö men du vet ju inget", för det är inte min poäng. Vafan allt har för- och nackdelar, palla blunda för nackdelarna som någon fanboy ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Det där var iofs världshistoriens sämsta argument. Fungerar internet aldrig som det ska för dig och du går med på det? Då borde du ju inte kunna skriva på detta forum om det aldrig fungerar som det ska. Ring till din ISP och klaga Enda jag har haft problem med av sakerna du nämner är Digitaltv, ringde och klagade, så fixade dom det. Mobil, internet osv fungerar felfritt. Och som sagt, skulle dom inte göra det så klagar man.

Känns liksom som dåliga ursäkter, typ "Ja den kostar 3000 kr med minne, men det gör inget, ja, skärmen är inte så bra i vissa lägen, men man vänjer sig" osv... Men det är just det som är poängen, ingen konsol är felfri så verkar sitta och försöka täcka över felen istället för att objektivt lyfta fram dom och säga som det är? Det är ju trots allt det trådskaparen vill veta, inte några dåliga ursäkter från folk som måste försvara sin konsol för allt vad livet är värt. Jag ska dock inte säga något om PSPns ghostning eftersom att jag inte vet så mycket om det, men jag förväntar mig att jag slipper dryga svar som "höhö men du vet ju inget", för det är inte min poäng. Vafan allt har för- och nackdelar, palla blunda för nackdelarna som någon fanboy ^^

Och på andra sidan så har jag kanske redan suttit i över 10timmars telefonkö till min ISP och mycket hjälp därifrån får man inte.

Sen med digitaltv, hur ofta försvinner en rad text mitt i en film? måste hända oss alla ganska ofta, tycker det är lika farligt som ghostningen på PSPn, obetydlig.

Monkej, hur många hundratals personer har du läst om hittils som har ENORMA problem med BBB? allt från beställning till hastighet osv? hur många klagomål har dom fått? är det bättre?

Du har rätt, man ska klaga... men vid en viss punkt orkar man inte bry sig och går vidare.

Permalänk

Jag har aldrig märkt ghosting på min psp (EU-versionen), fast i och för sig, enda filmen jag har sett är Spiderman 2 och i spelväg så är emulator det enda jag spelar.
Såg på en kompis psp (JAP-versionen) att det var ganska mycket ghosting på GTA: LS.
Något inlägg tillbaka så läste jag att någon märkte av ghosting på THPS:Remix men när jag spelade det på min andra kompis psp märkte jag inget. Han bor i USA så förmodligen har han US versionen.