BF2 patch 1.2 släppt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Hmm, jag har ju special forces, men har ej sett skymten av någon unlock än, kanske dröjer ett tag till...

I special forces, måste man unlocka vapnena där, eller får man alla direkt?
det nya snipert är inte i special forces utan i Euro Forces

Permalänk
Medlem

hmm mina 2unlocks kom då fram. snipern och p90.

P90 var jäkligt bra! äntligen kan man mota bort fiender med Antitank

Snipern ... öö jag lovar att jag låg och sköt MITT på motståndarna men dom dog fan aldrig. men måste tebba lite mer :B

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Avstängd

Tja,

Kan ni ranka alla patchar i typ en lista som har kommit ut?

Permalänk
Medlem

tänk på att ni måste låsa upp vanliga BF2 vapnet först innan kan låsa upp SF vapnet

Permalänk
Medlem

Så, förklara för mig, man måste ha Special Forces för att låsa upp vapnet, christ va idiotiskt...
Spelade hela natten igår för att gå upp i rank, och ja, jag fick inte välja den nya snipern jag spelat så febrilt för =/

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Avstängd

Därför vapnerna är unlocks till SF och inte BF2.
Nya snipern är en M24 med nytt skin, p90 är en långsam mp5a med ett större mag, så inte så mycke å testa ^^

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

har nu installerat om spelat FLERA gånger och de vill inte gå igång!!
Även fast jag bara installerar 1.12 patchen jag spelade med tidigare så går inmte spelet igång!

vad fasen ska jag göra den nya patchen förstörde mitt spel!

Visa signatur

AMD Ahtlon 64 3800+ , ATI x1600XT 256mb , 1gb crossair, 250gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaake
har nu installerat om spelat FLERA gånger och de vill inte gå igång!!
Även fast jag bara installerar 1.12 patchen jag spelade med tidigare så går inmte spelet igång!

vad fasen ska jag göra den nya patchen förstörde mitt spel!

Ladda ner en ny patch, den stora, 380mb eller nått sånt och installera om spelet ^^

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Jag vet mycket väl att det finns sådana med fördröjd spräckverkan, jag skrev det också ifall du läser.
Men det är fortfarande DoI granater som är vanligast, och framförallt kan du inte mixa ihop det! Testa granaterna i BF2: Träffar du ingen studsar de, träffar du någon exploderar de direkt. Finns inga som fungerar så.

Sorry, mitt fel. Dumt att uttala sig inan jag testat spelet. Antog att dom självklart studsade på folk med om dom var nära, om inte så är det väldigt dåligt.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hej. Ligger på cirka 32000 poäng i BF2 nu. Kör även BF2 SP och min fråga är hur många poäng eller vilken rank krävs för att få M24 & P90???

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kyro2
Hej. Ligger på cirka 32000 poäng i BF2 nu. Kör även BF2 SP och min fråga är hur många poäng eller vilken rank krävs för att få M24 & P90???

Vid 20 000 får man låsa upp ett vapen och sen är nästa inte förens vid 50 000 tyvärr, så det är ett tag kvar.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Vid 20 000 får man låsa upp ett vapen och sen är nästa inte förens vid 50 000 tyvärr, så det är ett tag kvar.

Ok, tackar för svaret men jag hadde hört att M24 semi bytte ut förra snipern vid patchningen av 1.2. Var tydligen fel.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Vid 20 000 får man låsa upp ett vapen och sen är nästa inte förens vid 50 000 tyvärr, så det är ett tag kvar.

lol då lär det bli strax innan sommaren för mig :/

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
lol då lär det bli strax innan sommaren för mig :/

Jo, det tar ett bra tag att öka i rank, jag har bara 4 035 poäng så om ca 1 000 poäng får jag låsa upp ett till vapen. Nån som har ett tips på vad man ska ta? (har redan spec-ops, medic och engineer)
Det är precis som levlandet i WoW och liknande spel

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Mycket bra patch enligt mig. Har inte haft några som helst problem med den än sålänge. Att slippa granat-kastar fjantar är riktigt skönt. Och äntligen kan man lira som Support utan att behöva svära över spridningen. Har lirat som det hela dagen och är fetnöjd:D

Håller även med om att det är riktigt skönt att ha en chans mot flygplan. Förr så var det i princip endast flygplan som kunde få ner andra flygplan. Nu kan man för en gångs skull använda AA-prylarna till annat än helikoptrarna för att bli av med detta jävla bombandet från ovan. Jag förstår inte riktigt vad alla "piloter" gnäller om egentligen. "Wtf, dom kan skjuta ner mig!!?"

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Dem har _verkligen_ fixat hitdetection systemet nu, vilket jag inte gillar så mycket :/

Fienden ser dig, BOOM! DÖD, ingen chans om fienden ser dig FÖRST.

Egentligen är det något bra, men jag gillar bara inte det ....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Dem har _verkligen_ fixat hitdetection systemet nu, vilket jag inte gillar så mycket :/

Fienden ser dig, BOOM! DÖD, ingen chans om fienden ser dig FÖRST.

Egentligen är det något bra, men jag gillar bara inte det ....

Du får ju se till att se fienden innan dom ser dig:p Eller ännu bättre, skapa en squad med medlemar som backar upp dig. Det är ju detta som är så skönt. Utan försiktighet och lagspel så är man riktigt underlägsen.

Lirade nyss några timmar och hittade en squad på 4 pers där vi alla höll ihop. Jag och en annan täckte hela tiden med våra ksp medans dom andra sprang fram från hus till hus och totalrensade. växelvis frammåt ftw:D

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Fattas bara att de flyttar ut UAVen till den lilla ön på wake och gör en osynlig vägg runt båten så man inte kan ta sig in där.

Skulle stoppa mycket gnäll från såna som känner sig våldtagna av en enda soldat med 5 skott.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Fattas bara att de flyttar ut UAVen till den lilla ön på wake och gör en osynlig vägg runt båten så man inte kan ta sig in där.

Skulle stoppa mycket gnäll från såna som känner sig våldtagna av en enda soldat med 5 skott.

Hur ska då jänkarna ta sig ut då?

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradis
Hur ska då jänkarna ta sig ut då?

Ja en osynlig vägg för kineserna då, eller att livmätaren sjunker när man befinner sig runt carriern, ungefär som när man kommer utanför kartan.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Hur fräckt vore det inte om minigunen på hangarfartyget styrdes av en bot som var kung på att träffa de andra planen? Vore ganska fräckt faktiskt även om jag inte tycker att det borde bli så. Det är ju lite av meningen i Battlefield att man ska sköta allt själv.

EDIT: Varför skriver vi här igentligen? Denna tråden borde kanske låsas så vi håller oss till riktiga tråden nu när patchen är släppt och allt.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur det ligger till med nya bössorna? Jag fick den nya sniper bössan automatiskt men p90 behöver jag en unlock för att få? Jag fattar ingenting, ska jag inte själv kunna välja vilka vapen jag vill låsa upp?
Hade nog tagit nya sniper vapnet ändå, riktigt skön pryl alltså bra sikte och man träffar där man siktar, för att inte tala om ljudet den ger ifrån sig!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Men vänta nu. Vad menar ni med att man behöver 2 nya unlocks?

Om man readan maxxat unlocksen i BF2 hur ska man då få dom? Ligger det en ny unlock nivå nu och i så fall när? Om ej, får man dom då automatiskt?

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk
Medlem

Tjabba

har 20 k + poäng nu, är inte nästa grad förrens 50 k nu endå med alla de nya graderna som de la till?

Vilka poäng gäller för de nya graderna? någon som vet.....

Visa signatur

3600X RTX 2060

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Fienden ser dig, BOOM! DÖD, ingen chans om fienden ser dig FÖRST.

Hm... noterat

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk

Med BF2+SF så har du ju alla unlocks vid 20k (eftersom du får 2 bonusar).

Men oavsett. Om man nu hade haft 200k poäng, hur får man då de nya??? Eller har de lagt till en ny unlock nivå på 300.000 poäng =/

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ·€ra•Ðiaz·
Med BF2+SF så har du ju alla unlocks vid 20k (eftersom du får 2 bonusar).

Men oavsett. Om man nu hade haft 200k poäng, hur får man då de nya??? Eller har de lagt till en ny unlock nivå på 300.000 poäng =/

Jag undrar detsamma. Har alla unlocks, 22000 poäng, men har ej kunnat låsa upp P90 eller nytt snipervapen

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag undrar detsamma. Har alla unlocks, 22000 poäng, men har ej kunnat låsa upp P90 eller nytt snipervapen

Hur kan ni ha alla unlocksen? jag har en bit över 10000.
Låst upp alla vapen utom fyra. dvs när jag når 20000 så får jag två till och tillslut 50000 de sista två.
Borde det inte vara lika för alla?

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag undrar detsamma. Har alla unlocks, 22000 poäng, men har ej kunnat låsa upp P90 eller nytt snipervapen

Vänta lite nu.... så du säger att du har unlockat alla vapen, och har 22000 poäng??

Jag har 48000 poäng, och långt ifrån alla vapen öppna...

EDIT:

Citat:

Med BF2+SF så har du ju alla unlocks vid 20k (eftersom du får 2 bonusar).

Såg inte detta...
Vad typiskt då, att försöka få människor att köpa SF bara för att få mer unlocks...

Mig lurar dem inte....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Woho, en glad nyhet som jag inte läst om. Man kan kopiera in Ip adresser från windows till spelet. Äntligen slipper man sitta å skriva ned på papper först...