Playstation 3 spelen.

Permalänk
Medlem

Okej. Ja, nej, inte exakt alla Ps- och PS2-spel går att spela på en PS3, men åtminstonne "alla". De förklarade det där nån gång, och enkelt uttryckt var det så att Sony har en slags mall över hur spelen ska göras. Alla spel som följer den mallen fungerar till PS3, de som gått utanför fungerar inte.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
visst, gärna det.

hmm, och ändå är det just du som började med det i vanlig ordning direkt dina illa underbyggda argument smulades sönder med både fakt och källor. http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=673...

long overdue for a ban..

Fakta och källor? visa dom gärna då. Det är ju ni som blir helt vilda så fort man skriver något så knappast jag som börjar. Och det faktum att jag har rätt om att en viss version av PStwo inte klarar av ALLA PS2 spel är ju sanning det med så jag ser inte vad du vill försöka få fram om att det jag skrev smulades sönder

Om det är någon som förtjänar en ban här så är det väl ändå helt klart du isf? Fast jag tillåter ju dig ha dina åsikter utan att riskera att bli bannad, men tydligen är det för mycket begärt av dig att låta folk ha sina åsikter utan att du tycker dom borde bannas

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports