Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Netsuperstore.se - Hobbyverksamhet?

Permalänk
Medlem

Gjorde en liten chansning efter all dålig kritik och beställde en processor och ett minne i onsdags. Hämtade ut det i fredags. Så jag blev bara positivt överraskad.

Permalänk

Beställde ett chassi den 25/3, kontaktade kundtjänst igår och killen som svarade (net...gääsp...superstore, hallå?) gav inget vidare seriöst intryck. han lovade hursom att han skulle skicka en förfrågan till leverantören och återkomma. Hur lång tid det tar för leverantören att svara på förfrågan vet jag inte, om grabben nu ens la någon. Är iaf gravt missnöjd med dem och mest sur på mig själv då jag kunde köpt samma vara för 100kr mer från ett seriöst företag som 128bit.se

Nån som vet hur man får tillbaks sina pengar om man vill avbeställa?

Permalänk
Medlem

Korkat nog kollade jag inte på SweC. först så jag har samma problem som ovanstående Patrik. Så... BEWARE!

Visa signatur

Använd rätt terminologi, t.ex. en fläkt är inte synonymt med CPU-kylare. Kalla det inte fläkt när du söker en processorkylare.

Permalänk
Medlem

Det räcker med att ni går in o kollar prisjakt innan ni handlar på netsuperstore. Beställer man där efter ha läst allt som står på prisjakt så borde man få hjärnan undersökt.

Permalänk
Medlem

Stäng ner skiten!