Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Min far ( nintendo tokig ) bokade sitt Wii för någon vecka sen.. Leverans: 9 januari.. Tidigaste han kunde hitta.

Så det verkar ganska kört om man ska ha innan jul.

OnOff ska i alla fall enligt flera personer jag pratat med där ha fått idag som delas ut i butikerna, gaska ojämt, och sedan den 20e

Är i alla fall lovad en denna veckan, jag bokade i söndags.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Min far ( nintendo tokig ) bokade sitt Wii för någon vecka sen.. Leverans: 9 januari.. Tidigaste han kunde hitta.

Så det verkar ganska kört om man ska ha innan jul.

Enda möjligheten nu verkar vara att åka in till elgiganten när de får in nästa omgång, det är väll nästan bara dom som inte har nått bokningssystem.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Enda möjligheten nu verkar vara att åka in till elgiganten när de får in nästa omgång, det är väll nästan bara dom som inte har nått bokningssystem.

Jo det har dom, jag har bokat hos dom.

Permalänk
Medlem

T om elgiganten erbjöd väl boking under releasedagen åt de som inte fick en Wii?

Ang Wii och onoff, man kan inte längre se status på wii i butik på hemsidan, så 18e verkar vara ett ganska säkert kort om man vill beställa en Wii online ifrån onoff.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeahman
ja får min dagen innan jul

Jag får gratulera

Permalänk

Jo jag snacka precis med dom på onoff, dom skulle fått in konsolerna idag egentligen men fick inte det. Så den 18'e skulle dom förhoppningsvis få in till sitt central lager.

Permalänk
Medlem

Då får vi hoppas de bara menar konsoller som är för internetförsäljningen, då jag redan betalat och tiden för garanti börjat gälla sen dagen jag fick kvittot, enligt kvittot

Får väl ta och ringa butiken imorgon och fråga om de får sina.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

När jag bokade min Wii (I lördags) på Game här i Väsby så sa de att de att jag skulle få min i slutet av december/början av Januari. Fast jag hoppas jag får den efter julafton. Mest p.g.a min pengabrist och för att jag vill leka med de andra klapparna innan jag kör "The ultimate"

Permalänk

Ny dag, nu är det bara att vänta tills affärerna öppnar så är det bara att börja ringa runt igen.

Permalänk
Medlem

fick min wii i fredags på releasen köade 3 timmar... lite kul hur ägda ps3 är ingen som provar en wii kommer ju någonsin att fundera på en ps3.. hejdå sony

Permalänk
Medlem

GAME ska få en leverans som är ute i butikerna i början på nästa vecka. Denna leverans är dock mer eller mindre enbart för dom som redan betalat deposition etc.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
GAME ska få en leverans som är ute i butikerna i början på nästa vecka. Denna leverans är dock mer eller mindre enbart för dom som redan betalat deposition etc.

Ytterligare en indikation på att det verkligen är 18:e de kommer in. Jag är sugen som fan men väntar nog tills hypen lagt sig och köper en begagnad istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsk
Ytterligare en indikation på att det verkligen är 18:e de kommer in. Jag är sugen som fan men väntar nog tills hypen lagt sig och köper en begagnad istället.

http://www.blocket.se/vi/10192494.htm?ca=8_s
http://www.blocket.se/vi/10317193.htm?ca=8_s
http://www.blocket.se/vi/10329361.htm?ca=8_s

Men frågan är bara om det är värt det.

Permalänk
Medlem

Hehehe nej det är defenetivt inte värt det! Är det verkligen så bråttom att man är beredd att lägga ut tusentals kronor i överpris på något man kan köpa i butik inom några veckor? bättre att lägga de tusanlapparna på extra spel och tillbehör i så fall. Man ska inte göda de giriga kamparna som enbart vill göra pengar på dem som inte fick maskinen i tid..

Permalänk
Medlem

Det är visst den 18e som gäller, ringde min lilla butik idag där jag bokat

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Det är visst den 18e som gäller, ringde min lilla butik idag där jag bokat

vad då kan man ringa å boka så butiken håller en wii?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
vad då kan man ringa å boka så butiken håller en wii?

Läs om, läs rätt.

Visa signatur

N/A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DVD
Läs om, läs rätt.

undrar bara om det går.för en har sagt till mig att det inte går

Permalänk
Medlem

Det går, eller gick i alla fall. OnOff har plockat bort enheten HELT nu från deras hemsida. Antagligen ett tydligt tecken på att de är HELT fullbokade
Eftersom man kunde boka internetbeställning med.

Innan gick det att boka i butik, går säkert än OM du hittar en butik som inte är fullbokade.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

blä, va in till elgiganten och köpte några dvd skivor idag och jag passade på att fråga om de visste när de skulle få in några wii.
De trode inte ens att de skulle få in några fler innan jul

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk

VVVVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... Jag får inte mitt förens ca: 2007.01.04

Nintendo Wii, Konsoll med Wii Sports Spel, Remote och Nunchuck-kontroll 1,00 ST förväntat på lager 2007.01.01
The Legend of Zelda:Twilight Princess, Adventure, till Nintendo Wii 1,00 ST förväntat på lager 2007.01.01
Wii Play, Minispel och extra kontroll, till Nintendo Wii 1,00 ST förväntat på lager 2006.12.21
Nintendo Wii Remote Controller, kontroller for Nintendo Wii 1,00 ST förväntat på lager 2006.12.21

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cloned
Hehehe nej det är defenetivt inte värt det! Är det verkligen så bråttom att man är beredd att lägga ut tusentals kronor i överpris på något man kan köpa i butik inom några veckor? bättre att lägga de tusanlapparna på extra spel och tillbehör i så fall. Man ska inte göda de giriga kamparna som enbart vill göra pengar på dem som inte fick maskinen i tid..

Håller med till fullo, så många som vill ha tag på en enhet men som kanske inte hade tid att köa eller missade förhandsbokningen.
Å så finns det vissa människor som vill sko sig på andras olycka och tjäna en kosing.

Girighet!
Men man ska väl inte bli förvånad...

Permalänk
Medlem

Ingen som har koll på OnOff och varför konsollen enbart är borttagen från hemsidan? Innan kunde man ju boka åtminstone.
Började med att den inte fanns i lager och att man kunde kolla status i butik. Sen Fanns det inget val för internet, men kunde se status i butik.

Sen kunde man inte göra något alls, bara se att den inte fanns på nätet, men man kunde inte se butiksstatus.

Slutligen kunde man boka den på nätet, och nu är den helt borta.

Någon som vet? =D

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Bokade min Wii på dustin 16 november och på onoff igår eller förgår och då gick den att beställa, idag när jag kollade sidan igen så va den som sagt borttagen, kanske är den fullbokad nu? Hoppas iallafall att jag får min då med tanke på att det gick att beställa när jag beställde.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
VVVVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... Jag får inte mitt förens ca: 2007.01.04

Nintendo Wii, Konsoll med Wii Sports Spel, Remote och Nunchuck-kontroll 1,00 ST förväntat på lager 2007.01.01
The Legend of Zelda:Twilight Princess, Adventure, till Nintendo Wii 1,00 ST förväntat på lager 2007.01.01
Wii Play, Minispel och extra kontroll, till Nintendo Wii 1,00 ST förväntat på lager 2006.12.21
Nintendo Wii Remote Controller, kontroller for Nintendo Wii 1,00 ST förväntat på lager 2006.12.21

EDIT: Bokade mitt den 20:e November på komplett

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Bokade min Wii på dustin 16 november och på onoff igår eller förgår och då gick den att beställa, idag när jag kollade sidan igen så va den som sagt borttagen, kanske är den fullbokad nu? Hoppas iallafall att jag får min då med tanke på att det gick att beställa när jag beställde.

Skumt äre ju =D

Som tur är bokade jag i butik och har betalat ,så ett är mitt =D

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Skumt äre ju =D

Som tur är bokade jag i butik och har betalat ,så ett är mitt =D

Jo, vissa hade ju den turen. OnOff-butik 1 körde inte med förbokningar, butik 2 kunde man boka hos men där var det fullbokat. Får väl åka till butik 1 och hoppas på att de har några enheter inne, eftersom de inte ens visste när de skulle få leveransen. =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Jo, vissa hade ju den turen. OnOff-butik 1 körde inte med förbokningar, butik 2 kunde man boka hos men där var det fullbokat. Får väl åka till butik 1 och hoppas på att de har några enheter inne, eftersom de inte ens visste när de skulle få leveransen. =/

Centrallager den 18e, sen 1-2 dagar uttransport

Runt den 19e 20e

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Någon som vet om amerikanska Wii Remotes fungerar på min Wii som e köpt i sverige?