Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Måndag/Tisdag finns de i butik med, men det är i princip 100% onödigt att gå till dem om man inte bokat

Då är det bara att hoppas på att OnOff-killen jag snackade med inte ljög mig rakt upp i ansiktet då, för han sa att det inte gick att boka i den butiken jag var inne i. Ingenting om att de var fullbokade eller något sånt, men den andra butiken var däremot fullbokad.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Det säger en hel del. 11 pall är 11 Eur-pallar annars hade det hetat 11 halvplall. Pallkragar används väll aldrig hemelektronik eller dylikt. Pallkragar lämpar sig bättre till mer industriella föremål. Sedan 11 sjöpallar motsvarar typ 22 EUr-pallar så det är ju föga troligt.

Jag körde för övrigt ut en pall med ett butiksdemo eller va det nu heter i torsdags till EB Games. En ställning med en platt-tv och ett Wii. Men dom skulle han skicka tillbaka igen på måndag av någon konstig anledning.

Eh.. Nej 11 pall det säger inte ett jävla dugg... Det är beroende på företag. Jag arbetar på Ahlsell och det är väldigt olika på pall, Europall, Sjöpall, Halvpall, Engångspall mm...

Jo Hemelrktonik har man visst i\på Europall\Engångspall med pallkragar.

Hmm.. En sjöpall finns det inget exakt mått på!!!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Eh.. Nej 11 pall det säger inte ett jävla dugg... Det är beroende på företag. Jag arbetar på Ahlsell och det är väldigt olika på pall, Europall, Sjöpall, Halvpall, Engångspall mm...

Jo Hemelrktonik har man visst i\på Europall\Engångspall med pallkragar.

Hmm.. En sjöpall finns det inget exakt mått på!!!

11 pall är 11 pall, det säger en hel del.

Måttet på en sjöpall är väl 120x120 cm om jag inte minns fel. Det går iaf. Två i bredd på ett vanligt flak som är 250 cm invändigt.

Permalänk
Medlem

Fan 11 pall är ju inte mycket.
Om de vägde 300-350kg så kan man kanske räkna på 300kg när man drar bort vikten för pall och emballage.
Väger enheterna då 3.75kg så går det 80st på en pall(verkar rimligt).
11 pall är ju då 880st och det är ju inte alls mycket när man tänker efter på hur många som förmodligen vill ha en Wii.

Permalänk

Jag fick 3000 i helgen nu, och var ska man köpa wii.
ringde till elgiganten men dom ville inte ta emot bokningar
vilket är är det säkrate kortet i stockholm

MvH Gustav Liljesten

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
Jag fick 3000 i helgen nu, och var ska man köpa wii.
ringde till elgiganten men dom ville inte ta emot bokningar
vilket är är det säkrate kortet i stockholm

MvH Gustav Liljesten

http://se.pricerunner.com/games/game-consoles/733834/prices?o...

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
Jag fick 3000 i helgen nu, och var ska man köpa wii.
ringde till elgiganten men dom ville inte ta emot bokningar
vilket är är det säkrate kortet i stockholm

MvH Gustav Liljesten

Jag har rantat runt till olika elgiganten och onoff sedan det släpptes utan resultat. I dag hittade jag en på BR leksaker....

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur tolkar du dem som säkra kort?
Inte en endaste i lager, samt att han undrar om Sthlm.

Säkra kort finns inte om man inte bokat, så är det bara.
Och är det internetbokning så är det faktiskt inte såååå säkert heller. Butik är dock en annan sak.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hyndan
Jag har rantat runt till olika elgiganten och onoff sedan det släpptes utan resultat. I dag hittade jag en på BR leksaker....

Det sägs ju att det ska vara leverans imorrn, jag får väl runt till game. elgiganten och onoff.

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
Det sägs ju att det ska vara leverans imorrn, jag får väl runt till game. elgiganten och onoff.

De flesta av dem har kört med bokning

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Jag beställde paketet med zelda på onoff.se i måndags och den skickades i går. Så de måste ju fått in konsolerna i går antar jag.

Wii!! Hur ska man kunna jobba i morrn, kommer sitta och tänka på Zelda hela dagen..

Permalänk

När jag var inne på EB games idag så hade dem nyligen fått in en sändning.

Killen i butiken ringde upp folk som hade bokat.

Så har ni en EB games butik i närheten, testa att ringa dem.
Såg också att om man bytte in 3st konsoll spel fick man köpa till Zelda för bara 1kr.

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nike54
Jag beställde paketet med zelda på onoff.se i måndags och den skickades i går. Så de måste ju fått in konsolerna i går antar jag.

Wii!! Hur ska man kunna jobba i morrn, kommer sitta och tänka på Zelda hela dagen..

Nu ringde Game, min bokade Wii har kommit in. Tur man redan har en betald wii på posten också... 2 Wii's samma dag

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nike54
Nu ringde Game, min bokade Wii har kommit in. Tur man redan har en betald wii på posten också... 2 Wii's samma dag

Vad skall du med två Wii till när det går Wii lösa människor och lider över hela världen? Nä fy du borde skämmas!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Vad skall du med två Wii till när det går Wii lösa människor och lider över hela världen? Nä fy du borde skämmas!

Nä jag tackade faktist nej till Game. Har inte råd att köpa loss en till

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nike54
Nä jag tackade faktist nej till Game. Har inte råd att köpa loss en till

Borde du inte testa den ena så den inte är sönder för säkerhets skull...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Borde du inte testa den ena så den inte är sönder för säkerhets skull...

Ahh va fan skräm mig inte nu

Permalänk

Fan Elgiganten hade inte fått in idag ju, var ju helt inställd på att få mitt idag =/

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nike54
Ahh va fan skräm mig inte nu

Har varit tvungen att byta datordelar två gånger i rad nu för att dom varit defekta.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobokrull
Fan Elgiganten hade inte fått in idag ju, var ju helt inställd på att få mitt idag =/

Eh jag var åsså inne på Elgiganten idag. Det som sas där var att dom skulle få nästa leverans ca: 3-5 Januari 2007. Elgiganten Uppsala

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Eh jag var åsså inne på Elgiganten idag. Det som sas där var att dom skulle få nästa leverans ca: 3-5 Januari 2007. Elgiganten Uppsala

Dom som dem får in nu innan jul är väl redan bokade då, jag har nämligen bokat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobokrull
Dom som dem får in nu innan jul är väl redan bokade då, jag har nämligen bokat.

Ok. Olika från varje Elgigantenbutik då. I Uppsala får man inte boka

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

OnOff i Växjö får in sina imorgon Ska bli så jävla skoj att äntligen få spela

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
OnOff i Växjö får in sina imorgon Ska bli så jävla skoj att äntligen få spela

Hoppas Elgiganten får in mitt imorgen med då

Permalänk
Medlem

Fick mitt Wii idag iallafall.
Förköpte på releasedagen på onoff i Linköping.

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk

lyx.. vissa onoff butiker han tydligen med att sälja dem på förköp. försökte sammasak på min för någon vecka sedan men då hade de fått order om att det inte var tillåtet.

Visa signatur

[TH·Beliavski]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
OnOff i Växjö får in sina imorgon Ska bli så jävla skoj att äntligen få spela

Titta, en till i närheten. Är du en av de lyckliga som fick förboka?
Själv håller man koll på de butiker som inte tar in förhandsbokningar....

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk

Någon som har beställt från komplett i November som fått sitt, isf vilket datum beställde du\ni?

mvh \ Från en som börjar lessna på att vänta

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Jag har också förköpt, hoppas att butiken här får in imorgon, de sa jag kunde kolla vid 14 =)'

Att ni runt sthlm och de trakterna fått idag är inte konstigt
OnOffs lager ligger där

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Titta, en till i närheten. Är du en av de lyckliga som fick förboka?
Själv håller man koll på de butiker som inte tar in förhandsbokningar....

Japp, var inne på releasedagen och kikade men då var alla slut och då frågade han om jag ville förboka istället så då gjorde jag det

Elgiganten här har inte förbokningar vad jag vet, men jag antar att du redan har tittat där.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.