Gillar du att skapa eller underhålla projekt?

Permalänk
Medlem

Jag är helt klart nr 1 av alternativen.

Har tre, fyra projekt liggandes samt ett igång och rullar. www.vinterbil.se vilket är en PITA att underhålla och förbättra.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Skapare, inget snack om saken

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna sett mig som en "underhållare", men sånt tycker jag oftast är förbannat tråkigt! Vill se nya saker hända m.m.

Permalänk
Medlem

Jag är 0-80% när det gäller egna projekt men tycker det är förbaskat kul att ta del av andras projekt och förbättra/underhålla dem.

Jag tog iaf underhållning då jag för tillfället inte har så många egna projekt liggandes... studerar och det jag vill hålla på med kostar pengar som inte finns.

Permalänk
Medlem

skapa.

har svårt att ro hela vägen ii mål bara,
motivationen brukar tryta mot slutet efter att man fått fram arkitekturen och märker att den är gångbar.
vet inte varför det bara är så

tycker det är kul att förbättra andras kod också
att leta andras buggar är inte alltid lika roligt en del programmerar lite konstigt. programmeringskonventioner is teh shit säger jag bara!

konventioner är i allmänhet underskattade. se bara hur icke-lättläst det här inlägget är

Visa signatur

P[a]cman äter spöken så ofta han kan.

citera mig, annars är risken överhängande att jag inte hittar tillbaka.