SweClockers i pappersformat

Permalänk

SweClockers i pappersformat

Jag är medveten om att det här inte är rätt forumsdel för det här men eftersom det blir lika fel var jag än skriver det så spelar det ju ingen roll. Vad jag undrar över är följande. Har det aldrig funnits idéer om att skapa en SweClockers datortidning i samarbete med IDG till exempel? Är det ingen av er som skulle vara intresserad av det? Jag kan tänka mig det, och jag kan tänka mig att den skulle hålla en mycket hög kvalitetsnivå i likhet med de stora datormagasinen. Om inget annat så skulle det vara en ekonomisk vinning för SweClockers.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Vad skulle en Sweclockers-tidning ge som inte t.ex. redan blaskor som pc för alla eller m3 ger?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Jag tror han vill ha den ungefär som kamratposten där han kan skriva en insändare och få lite medlidande i konsumentdelen

Permalänk
Hedersmedlem

.

*tråd flyttad*

Permalänk

Alla kan tycka, vissa kan disskutera men få kan argumentera. Vid en eftertanke så är det en mycket dålig idé har jag insett, särskilt om ni två ska vara redaktörer, vilka pessimister ni är. Om det finns någon som ser något positivt i det här så får den föra talan vidare. Jag tänker inte delta i den här disskusionen längre, jag är trött redan.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElectroGeeza
Alla kan tycka, vissa kan disskutera men få kan argumentera. Vid en eftertanke så är det en mycket dålig idé har jag insett, särskilt om ni två ska vara redaktörer, vilka pessimister ni är. Om det finns någon som ser något positivt i det här så får den föra talan vidare. Jag tänker inte delta i den här disskusionen längre, jag är trött redan.

Låter som att du verkligen hade en bra och helt genomtänkt idé där, när två personers negativa kommentarer får dig att tappa lusten att ens bry dig.

Om vi, som trots allt hänger på sweclockers, anser att det är en kass idé, vad tror du inte Svensson kommer göra?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.