Permalänk
Medlem

18år, tillsammans med en jämngammal flickvän sedan den 14e feb iår. Min första någonsin, har allri letat så mycket faktiskt men jag hadde tur där den 2a sep 2006 när min polare hotade att spöa mig om jag inte hängde med å cyklade till sura å träffade nån tjej han hadde på G och den tjejjens bästa polare råkar just nu vara min flickvän

Permalänk
Medlem

Flickvän sen 6 månader tillbaka, älskar henne och så länge vi har det såhär bra så kommer det hålla länge : )

Permalänk
Inaktiv

Tycker man att det är perfa efter 6 månader så kommer det nog hålla länge

(den omtalade sex-månaderskrisen )

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr Macke
18år, tillsammans med en jämngammal flickvän sedan den 14e feb iår. Min första någonsin, har allri letat så mycket faktiskt men jag hadde tur där den 2a sep 2006 när min polare hotade att spöa mig om jag inte hängde med å cyklade till sura å träffade nån tjej han hadde på G och den tjejjens bästa polare råkar just nu vara min flickvän

grattis :D:D

själv letar man inte och får således inget, förutom på msn *lol

Permalänk
Medlem

Jag har bott ihop med min flickvän i 9 månader, vart ihop med i 11 månader.
Vi har hunnit avverka en vintersäsong som liftarbetare tillsammans, där vi bodde i en liten liten stuga, och för en månad sen flyttade vi in i en 2:a i Jönköping.

.. bör nämnas att vi träffades i teepop - tack matricks.

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Medlem

ja just det ja, jag och snubben träffades här på swec, så alla vet

Permalänk
Medlem

Har ingen för tillfället.

Men jag vet att mamma älskar mig!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fidde_modboy
men funderar på att flytta te USA , vet ni nån bra (nybörjar stad?:P)
har praktiskt taget blivit förhäxad av amerekanska brudar på senare tid

Kom och hälsa på mig vettja! Är jenkbrudarna najs? Om du har läst hela tråden förstår du varför jag undrar...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tookish
ja just det ja, jag och snubben träffades här på swec, så alla vet

OMG va kinky :D. Vore ju svincoolt att avla fram en massa SweC-barn som kan ta över världen och göra nördarna till härskare! Finns det tillräckligt många brudar på SweC för något sådant, tro? Finns det någon sådan tråd förresten? Vore intressant att veta hur många tjejer som hänger här...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Kom och hälsa på mig vettja! Är jenkbrudarna najs? Om du har läst hela tråden förstår du varför jag undrar...

OMG va kinky :D. Vore ju svincoolt att avla fram en massa SweC-barn som kan ta över världen och göra nördarna till härskare! Finns det tillräckligt många brudar på SweC för något sådant, tro? Finns det någon sådan tråd förresten? Vore intressant att veta hur många tjejer som hänger här...

haha, du har nu (C) på att skapa en sån tråd:p
skulle faktiskt vara vääldigt intressant (A)
interested

sen att vi SweCare ska ta över världen är fan det bästa jag läst
på swec tror ja

Permalänk

massa swec barn av mig vill ni nog avstå ifrån

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

hm haha:D, hm sure ?

får nog säga detsamma som mig.. swe avkommor i min form
"+o("

Permalänk
Medlem

har fasen varit singel i tre år nu. varit ihop med tjejer mellan 14-19 och efteråt känndes det som slöseri med ungdom. samt att ajg har flyttat runt och kommer flytta runt rät mycke så skulle bara bli massa problem.
så nu är det att ha så roligt som möjligt med så många tjejer som möjligt tills man blir runt 27 ellr nått då kan man börja stadga sig.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Tjej sedan i februari, synd att hon är så jävla långt bort bara. Men allt känns bra och perfa. Jobbar röven av mig för att kunna få hit henne och sen åka tillbaks med henne igen.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Tjej sedan i februari, synd att hon är så jävla långt bort bara. Men allt känns bra och perfa. Jobbar röven av mig för att kunna få hit henne och sen åka tillbaks med henne igen.

sjysst, hoppas det håller;)
inom sverige :p?

Permalänk
Medlem

Thailand:D
Har kontakt på något vis varje dag iaf.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk

100% singel.. jobbigt.. hittar väl ingen i sommar h'äller

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Singel.
no more, no less.
19 vintrar.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Äsch, alla ni som inte har någon, ryck upp er, oftast brukar det vara grymt mycket lättare att snacka med tjejer, liksom ge lite blickar, hälsa lite gulligt, kropsspråket säger allt och det fattar brudarna.

Permalänk

Har ett mycket seriöst och bra förhållande i snart 6 månader med en underbar tjej! Vi matchar väldigt bra ihop på alla sätt o viss. Och jag älskar henne väldigt mycket. Har aldrig varit med om nåt så bra eller trot att det var möjligt.
Om ett par dagar åker vi till Tunisien på semester i en vecka, som faller faktiskt på våran 6 månaders "jubileum". Och vi ska flytta ihop när jag flyttar till Sthlm i höst, ser verkligen fram emot det.

Har en stark magkänsla att den här kan vara den rätte.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
jadajada.

Har en stark magkänsla att den här kan vara den rätte.

annars brukar den magkänslan oftast kunna härledas till akut magsjuka, inte kärlek märker man i efterhand

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av MrPasty
[B]Kom och hälsa på mig vettja! Är jenkbrudarna najs? Om du har läst hela tråden förstår du varför jag undrar...

var i USA bor du då?

men det tar nog nått år innan ja kommer isåfall, ska gå ut gumnasiet först.
ja å en polare ska börja importera bilar.
ända sen ja sa det så har han varit 100 på att vi ska åka.
finns det nån framtid i bilimport tro?

ja har int läst tråden men va mena ni me jenkbrudar, blir lite nyfiken

Visa signatur

HEJ!:D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hagbarddenstore
Äsch, alla ni som inte har någon, ryck upp er, oftast brukar det vara grymt mycket lättare att snacka med tjejer, liksom ge lite blickar, hälsa lite gulligt, kropsspråket säger allt och det fattar brudarna.

Nej dem fattar inte, har gett en del blickar osv utan resultat.
Hjälp!!

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jöhgänn
Nej dem fattar inte, har gett en del blickar osv utan resultat.
Hjälp!!

hehe ta det bara luugnt och fint
no need to rush ;),

vågar du berätta vad du prövat men misslyckats med ?
så kansk "Dr. Love" här kan hjälpa till lol

edit@2133 : serious ni får fråga vad ni vill
sålänge det är seriösa frågor

Permalänk
Inaktiv

När jag känner att världen fått nog av mig ska jag skaffa hona. Hade en några år sedan men inser att det är ingen del av ett fritt liv.

Permalänk
Medlem

Får Da_Bear-känningar av den här tråden

Jag har träffat en tjej genom ett spel som jag har haft väldigt bra kontakt med nu en tid. Om två veckor ska vi träffas första gången.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El_Ak
Får Da_Bear-känningar av den här tråden

Jag har träffat en tjej genom ett spel som jag har haft väldigt bra kontakt med nu en tid. Om två veckor ska vi träffas första gången.

nice :)...

man börjar undra egentligen, varför vissa får tjejer på fall
och vissa inte och andra sometimes (jag är en sådan)

Permalänk

Varit tillsammans nu till sommaren i 3 år med killen .. han finns här på Swec också

Förhållandet går upp och ner ibland, men atagligen det som hör till det hela..
Får se hur framtiden blir.
Jag pluggar 2a året nu på en folkhögskola och han är arbetslös. Ska ev börja på högskola till hösten.
Jag bor i en 1:a ca 200 m ifrån honom, så han ganska nära till varandra.
Har inga direkta framtidsplaner än, som vi pratat om..

Permalänk
Medlem

Hittade just en film som är ganska nära sanningen!

http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=186275

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Fick officielt en flickvän nu i fredags (inofficielt har det varat ~2 veckor) 21 år gammal

Visa signatur

Don't Panic
Studerar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fidde_modboy
var i USA bor du då?

men det tar nog nått år innan ja kommer isåfall, ska gå ut gumnasiet först.
ja å en polare ska börja importera bilar.
ända sen ja sa det så har han varit 100 på att vi ska åka.
finns det nån framtid i bilimport tro?

ja har int läst tråden men va mena ni me jenkbrudar, blir lite nyfiken

Jag flyttar till Vail, Colorado i början av november. Bilimport låter coolt. Kan nog finnas en del pengar i det, men det kan nog gå åt helvete ganska lätt också. Bara att testa. Jag är intresserad av kvaliteten på de amerikanska damerna just för att det är där jag kommer att tillbringa ett halvår av mitt liv :).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
haha, du har nu (C) på att skapa en sån tråd:p
skulle faktiskt vara vääldigt intressant (A)
interested

sen att vi SweCare ska ta över världen är fan det bästa jag läst
på swec tror ja

Fint ska skapa tråden nu så får vi äntligen svaret på den stora frågan. Gör nog en omröstning så att man kan se andelen ladies också.

EDIT: Nu är tråden skapad! Det här blir intressant!