Idiotiska annonser och felskrivningar

Permalänk
Medlem

Idiotiska annonser och felskrivningar

Trodde det redan fanns en sådan tråd i de andra forumen, men nehepp! Då skapar jag väl en då!

Idag från PC city

Permalänk
Medlem

Soft att kalla Pentium D för Core Duo

E4300, jeee, fan vad coolt med det senaste!

Permalänk
Medlem

Snyggt jobbat

Jag har för mig att det var Pc city som har haft lite andra lustigheter för sig tidigare. Jag har dock inte sparat nån annons.

Permalänk
Medlem

Dom har dock helt okej priser när jag har varit där...

Permalänk
Medlem

Knappt ens värt att posta den här, men någon kanske har missat alla tio tusen gånger den varit uppe:

Permalänk
Medlem

CP City! De har hyfsade priser, men ett begränsat sortiment och vänder sig inte till entusiaster precis.

Visa signatur

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates, Apache in house.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Hahaha! Den där var ju klockren! Påminner om vissa pizzerior osv, fast dom brukar inte skylta med sina oregelbundna tider.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Hahaha, så jäkla bra där på den sista saken. "utom när vi är nån annanstans, men vi borde vara här då också.". It makes no sense!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denad
Snyggt jobbat

Jag har för mig att det var Pc city som har haft lite andra lustigheter för sig tidigare. Jag har dock inte sparat nån annons.

Jo de hade nån guid på internet där de visade vart de olika delarna var. Då hade de dragit pilen t.ex CPU till hårddisken, osv. Men det var på deras hemsida, och det är fixat nu.

Permalänk
Musikälskare

Den känns inte riktig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem

Det här är mycket lustigt. Jag har sett samma text på en vanlig privatpersons ytterdörr till en lägenhet där jag delar ut reklam.

Permalänk
Medlem

Nu kan jag komma ihåg fel, men är det inte nån här på forumet som tagit den där bilden? (Öppettider dvs)

//Kax

Permalänk
Medlem

Påminner lite om den lokal datorbutiken som har lunchstängt på lördagar i en timme.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

HAHA satt fan en sån på lärarrummet i våran skola:)

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Citera mig om du vill ha ett svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iNeXi

72% fett? Najs!
Det är inte en chokladkaka, det är en fettkaka.

Förstår att det är lätt att stava kakao fel.
Jag menar, kakao och fett stavas ju nästan likadant.

Permalänk
Medlem

BR...

Permalänk
Medlem

har tyvärr ingen bild men jag såg en gång på en shell mack där det stog:

"Alltid halva priset på biltvätt!"

på en skyllt

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Tycker det är lika roligt varje gång jag ser skylten ovanför biltvätten där det står "Gör det själv"...

Visa signatur

[AMD 2600+] [280 GB] [GeForce FX 5600 Ultra] [1024 Mb DDR]

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=364...

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virr3
Tycker det är lika roligt varje gång jag ser skylten ovanför biltvätten där det står "Gör det själv"...

Det finns ju annars mackar som har gör-det-själv-tvätt, är du säker på att skylten stod vid tvättunneln?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]