Second Life - Pedofiler jagas.

Permalänk

Bura in alla sjukhuven bakom lås och bom i all evighet. Vissa borde skjutas. Mer än att jag tycker den där artikeln om "cyberpedofili" är rätt fånig blir jag tokig på alla sjukhuven som denna skeva värld spyr fram. Död åt dom.

EDIT: Vet inte varför jag postade detta men jag gillar verkligen inte sjukhuven och blir galen vid tanken på vad dom håller på med.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Det där är ett orättvist sätt att citera på. Du väljer att tolka det på ett annat sätt än som jag skrev det.

Det hade lätt kunnat undvikas om du inte (medvetet?) skrivit pedofil istället för barnvåldtäktsman eller liknande, vilket jag hoppas är vad du faktiskt syftade på.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Bura in alla sjukhuven bakom lås och bom i all evighet. Vissa borde skjutas. Mer än att jag tycker den där artikeln om "cyberpedofili" är rätt fånig blir jag tokig på alla sjukhuven som denna skeva värld spyr fram. Död åt dom.

EDIT: Vet inte varför jag postade detta men jag gillar verkligen inte sjukhuven och blir galen vid tanken på vad dom håller på med.

skjuta dem skulle vara för humant. Dra bort alla naglar, klipp sedan av alla fingertoppar, koka fötterna i olja, flå dem levande, borra lite i händerna, använd avbitartång i skinnet och klipp lite här o där. Listan kan göras lång:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
skjuta dem skulle vara för humant. Dra bort alla naglar, klipp sedan av alla fingertoppar, koka fötterna i olja, flå dem levande, borra lite i händerna, använd avbitartång i skinnet och klipp lite här o där. Listan kan göras lång:)

du verkar ju inte snäppet bättre själv...

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
du verkar ju inte snäppet bättre själv...

Öga för öga tand för tand vettu...

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Avstängd

Folk här verkar ju helt dumma i huvudet.

Edit:

En fråga till er som vill förbjuda virtuell pedofili: varför tycker ni inte att vi också borde förbjuda virtuella mord?

Jag skulle väldigt gärna vilja veta hur ni tänker och resonerar er fram till svaret.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

The extent to which pedophilia occurs is not known with any certainty. Some studies have concluded that at least a quarter of all adult men may have some feelings of sexual arousal in connection with children. Freund et al. (1972) remarked that "with males who have no deviant object preferences, clearly positive sexual reactions occur to [nude] 6- to 8-year old female children."

In 1989 Briere and Runtz conducted a study on 193 male undergraduate students concerning pedophilia. Of the sample, 21% acknowledged sexual attraction to some small children; 9% reported sexual fantasies involving children; 5% admitted masturbating to these fantasies; and 7% conceded some probability of actually having sex with a child if they could avoid detection and punishment. The authors also noted that "given the probable social undesirability of such admissions, [one could] hypothesize that the actual rates ... were even higher.".

A study by Hall et al. of Kent State University found that, of their sample of 80 adult male volunteers, 20% reported some attraction to prepubescent girls and 32.5% exhibited sexual arousal to heterosexual pedophilic stimuli that equaled or exceeded their arousal to the adult stimuli.

Tänkte att det skulle vara intressant läsning för alla trångsynta individer på det här forumet som anser att pedofili är "sjukt" "omänskligt" eller "fel". Vad som anses "sjukt" eller "fel" är ju trots allt socialt konstruerat. Det är varken statiskt eller oföränderligt, utan är någonting som definieras av samhället som man utgår ifrån.

I antikens Grekland var det vanligt för vuxna män att ha sexuella relationer med pojkar yngre än 12 år gamla. Homosexualitet och pedofili var någonting som var öppet och i vissa fall firades.

Pedofili är vanligare än man tror. Jag skulle personligen vilja säga att Freud överdriver med sina antaganden, men jag tror att Briere, Runtz, och liknande studier i samma tema kommer sanningen relativt nära. Naturligtvis måste man, som de skriver, anta att de faktiska procentuella antalen är mångfaldigt högre pågrund av det sociala förbud som råder i vårt samhälle kring pedofili.

För att klargöra vissa saker för trångsynta individer så är Pedofili inte olagligt, så länge individen som har Pedofili håller detta på fantasistadiet.

Richard von Krafft-Ebing var psykologen som först kom med termen Pedofili och hans definition är:

* the sexual interest is toward children, either prepubescent or at the beginning of puberty
* the sexual interest is the primary one, that is, exclusively or mainly toward children
* the sexual interest remains over time

Först när Pedofilen övergår till att överföra fantasi till realitet och leva ut sina fantasier blir det mål för rättsliga åtgärder därför att sexuell kontakt med barn under 15 år (och i vissa länder 18) är straffbart.

Sammanfattningsvis anser jag att vad som sker i Second Life är löjligt. Om användarna bryter mot ToS är det en sak, men om så inte är fallet..:)

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk

Pedofili är helt fel då det skadar barnen både fysiskt och psykisk. Vad den där studien kommmer fram till gällande hur stor andel som har tendens till pedofili ändrar inte på något, inte heller vad några snuskgubbar i antikens grekland gjorde. Homosex med små pojkar är inget annat än helt jäkla sjukt och vidrigt.

Fast jag förstår din poäng. Att kanske fler än bara nån enstaka galning kan känna sexuell attraktion till barn, men att tabut i samhället döljer det.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst Pedofili är helt fel då det skadar barnen både fysiskt och psykisk. Vad den där studien kommmer fram till gällande hur stor andel som har tendens till pedofili ändrar inte på något, inte heller vad några snuskgubbar i antikens grekland gjorde. Homosex med små pojkar är inget annat än helt jäkla sjukt och vidrigt.

Det var inte "några gamla snuskgubbar". Det var en social standard, dvs att många gjorde det även fast de kanske inte kände särskilt stor attraktion till det. I antikens Grekland hyllades mandom som fruktsamheten. Kvinnor var egendom, vara och i många fall avfall. Våldtäkt mot en kvinna var inte straffbart - det var alldag. Normer som dessa adopterades sedan av det "civiliserade" romarriket och andra kulturer.

Min poäng är att vi anser att vissa saker är fel på grund av sociala normer i *vårt* samhälle. Jag håller fullständigt med om att utagerad pedofili är fel därför att det skadar det involverade barnet, men pedofilisika fantasier är någonting som är vanligare än många tror. Är det inte bättre att dessa individer leker ut dessa fantasier virtuellt än att gå ut på gatan och dra iväg någon stackars flicka?

Citat:

Fast jag förstår din poäng. Att kanske fler än bara nån enstaka galning kan känna sexuell attraktion till barn, men att tabut i samhället döljer det.

Självklart. Samhället formar oss i alla områden. Om alla i Sverige skulle bli uppfostrade med att "Homosexualitet är normalt - Heterosexualitet är bara för reproduktion och ingenting annat" från och med födsel skulle vi se väldigt få antal heterosexuella partnerskap.

En liknande syn kunde man (åter igen) se i antiken. Homosexualitet i allmänhet i Grekland var sett som otroligt vackert, och så som kärlek borde vara. Exempelvis hade man oftast inte sex med sin hustru naken. Hon var alltid klädd så mycket som möjligt. Älskarinnor och slavar var vanligare för tillfredsställelse - samt homosexualitet.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
Det hade lätt kunnat undvikas om du inte (medvetet?) skrivit pedofil istället för barnvåldtäktsman eller liknande, vilket jag hoppas är vad du faktiskt syftade på.

En man som våldtar barn är alltså inte en pedofil i dina ögon?

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Avstängd

Barnvåldtäktsman eller pedofil, vad har det för betydelse? Båda borde avrättas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Barnvåldtäktsman eller pedofil, vad har det för betydelse? Båda borde avrättas.

Skillnaden är att en pedofil inte behöver ha utagerat fantasierna i verkliga livet utan det endast är tankar och fantasi.

Om du vill avrätta någon för en tanke eller fantasi föreslår jag att vi börjar med att avrätta dig för att komma på en sådan idiotisk idé :p.

En barnvåldtäksman är en person som brytit mot lagen genom att ha haft sexuell kontakt med en minderårig. Sådana människör ska sitta i fängelse, inget argument där.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
du verkar ju inte snäppet bättre själv...

Jag anser mig berättigad att göra allt detta om mitt barn skulle utsättas för en child molester. Men du därimot skulle väll anse att det var fel?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Skillnaden är att en pedofil inte behöver ha utagerat fantasierna i verkliga livet utan det endast är tankar och fantasi.

Om du vill avrätta någon för en tanke eller fantasi föreslår jag att vi börjar med att avrätta dig för att komma på en sådan idiotisk idé :p.

En barnvåldtäksman är en person som brytit mot lagen genom att ha haft sexuell kontakt med en minderårig. Sådana människör ska sitta i fängelse, inget argument där.

Jaja, jag syftade på dom som faktiskt förgripit sig på barn.

Ett par år i fängelse är inte straff nog, avrättning kommer inte hända här, men bura in skiten en längre period, inte några fjuttiga år, samma med mord.
Alla vet att Sverige är landet att begå brott i just pga straffen är så låga. (Försök gärna motargumentera detta, vilket tyvär inte går)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Jaja, jag syftade på dom som faktiskt förgripit sig på barn.

Ett par år i fängelse är inte straff nog, avrättning kommer inte hända här, men bura in skiten en längre period, inte några fjuttiga år, samma med mord.
Alla vet att Sverige är landet att begå brott i just pga straffen är så låga. (Försök gärna motargumentera detta, vilket tyvär inte går)

Det går faktiskt, titta bara på U.S.A, där är straffen höga men det finns många som begår brott ändå. Det räcker inte med att det står skyltar att "här bor en pedofil, akta dig" Pedofiler är på något sätt så beroende av...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Det går faktiskt, titta bara på U.S.A, där är straffen höga men det finns många som begår brott ändå. Det räcker inte med att det står skyltar att "här bor en pedofil, akta dig" Pedofiler är på något sätt så beroende av...

USA har jäkligt många invånare också. Procentuellt vettefan om det är mer brott där än i Europa. Sen, visst hjälper det om man burar in sjuka människor för gott så de inte kan komma ut och göra om sina äckliga handlingar? Grejjen med som det är nu, då sitter de på psyket/fängelse i X år sen kommer de ut och då är sannolikheten stor att de skadar någon igen. Vilket är helt galet enligt mig, så borde det inte få vara.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
USA har jäkligt många invånare också. Procentuellt vettefan om det är mer brott där än i Europa. Sen, visst hjälper det om man burar in sjuka människor för gott så de inte kan komma ut och göra om sina äckliga handlingar? Grejjen med som det är nu, då sitter de på psyket/fängelse i X år sen kommer de ut och då är sannolikheten stor att de skadar någon igen. Vilket är helt galet enligt mig, så borde det inte få vara.

Eftersom dessa personer behandlas fel, fängelse är inte precis något som botar något i huvud taget, det enda ett fängelse gör är stänger inne ett x antal personer under en viss tid, de botar INGET. Ger bara ett falskt skydd mot samhället.

Redan konstaterat innan är det ganska lugnt att säga att de som begår våldtäkts brått är oftast psykiskt sjuka och behöver hjälp. oftast heller är de inte pedofiler utan bara psykiskt sjuka som går på barn eftersom de är de lättaste att våldta.

Och jag säger det igen, som vissa värkar inte förstå skillnaden, Pedofili är en sexuell läggning det är inget brått, Våldtäkt åt andra sidan är ett brått men det har inte inget med pedofili att göra.

Dessutom kan jag lägga till här med, de flesta barn våldtäkts brotten begås i de egna hemmen, så got som allihop, ett väldigt fåtal % händer utanför, Alltså det är de egna föräldrarna, eller andra nära till barnen.

Massmedia blåser upp det äckligt stort och löjligt nu för tiden. Såg ett hyfsat rolgit komedi program om just detta från UK för ett tag sedan ^^ kan tyvärr inte länka det då sweclockers regler inte tillåter länkar till (C) matreal.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Jag anser mig berättigad att göra allt detta om mitt barn skulle utsättas för en child molester. Men du därimot skulle väll anse att det var fel?

Alltså, om det är någon som borde dö, så är det inhumana människor som du.

Vi pratar om pedofiler, INTE om våldtäktsman.
Sök vård för helvete, när du har ett sådant enormt människohat.

slak - Våldtäkt och pedofili är två helt olika saker.
Precis som att två människor av samma kön kan ha sex med varandra utan att vara homosexuella, så kan även en myndig person ha sex med en prepubertal människa utan att den äldre personen skulle vara pedofil.
Tror du att de som har sex med djur har en kärleksrelation med djuren? Tror du de som använder sexleksaker har en kärleksrelation med leksaken?
Lär dig att skilja mellan känslor och sex. Fast din extremkristna uppväxt kanske har gjort dig helt skev?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

En pedofil är för mig en person som har sexuella fantasier om barn och ger utlopp för dem.

En 20 åring som har en 17 eller 16 årig tjej är inte vad jag ser som pedofil.

Du är väldigt snabb med personliga påhopp Random-person. Vi diskuterar ett ämne inte en individ, så ge fan i att komma med sånt där. Religion är enligtm ig ett stort skämt i alla dess former, men det tar vi i nån annan tråd.

Kan du inte hålla dig lugn så behöver du yttra dig.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
En pedofil är för mig en person som har sexuella fantasier om barn och ger utlopp för dem.

Åh, får vi komma med egna definitioner av termer som är mer relevanta än de lagliga termerna?

Okej, från och med nu är en våldsman en person som dödar någon annan med en pistol. Allt annat, knivar, knogjärn, misshandel är inte våldsmän. Det är min nya definition på våldsmän.

eller? :rolleyes

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
En pedofil är för mig en person som har sexuella fantasier om barn och ger utlopp för dem.

En 20 åring som har en 17 eller 16 årig tjej är inte vad jag ser som pedofil.

Vi skiter FULLSTÄNDIGT i vad du påstår, för en pedofil är inte det som du anser. Du får gärna hitta på egna definitioner, men säg då till om det först innan du utgår från att alla använder din egna definition.

Dessutom är en tjej i åldrarna 16 till 17 år sällan prepubertal, därmed är man inte pedofil oberoende av om man så är 20 eller 60 år.

Kan du inte ens försöka kolla upp korrekta termer innan du pratar?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Avstängd

1. Hur smart är det att försöka bota en varg från att döda?

2. Hur smart är det att försöka bota en barnvåldtäktsman från att våldta?

Jag tror svaret är detsamma på båda frågorna.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Brukar inte diskutera dessa ämnen på forum oftast just på grund av att många kan vara fjortisar som får tråden att spåra ut helt innan man har kommit någon vart, dock har jag hög respekt för Sweclockers forum för att det är ändå många allmänbildade och seriösa personer som diskuterar allt möjligt här.

Vad jag anser om pedofili, är att så länge ens barn inte har blivit utnyttjad av en våldtäktsman kan man inte komma och säga att dessa personer inte "förtjänar" att sitta i fängelse hela livet, det har inget med religion att göra dock för att jag är en ateist. Men OM (ja, OM) jag, om låt oss säga 5 år fick ett litet barn, som växer upp och blir 5 år och sedan blir Våldtagen av en person med psykiskt sjuka problem (Det är inte normalt att våldföra sig på barn på något sätt) skulle jag inte tveka en sekund att begå en brott om Våldtäktsman X inte fick en förtjänad straff eller helt enkelt blev Friad.
För det första skulle man inte klara av det, att veta att denne person går fri och kan våldföra sig på någon annan utan att man gör det.
Just detta definieras som att ta lagen i egen hand, vissa anser att det är fel, men som jag nämnde tidigare kan man inte komma med argumenten att någon person är "icke human" för att han eller hon har just gjort detta.

Jag anser även att det är löjligt att ens försöka Definiera om vad pedofil är eller inte, det är ett psykologisk term som kan definieras på många olika sätt men att gå till person angrepp för att person X inte anser just vad person Y (Det vill säga "Dig") är fel.

Att komma till punkt, Det finns ingen argument som står för hur en vuxen (det vill säga över 18) person kan våldföra sig på till exempel en femåring. Även om denne person är psykisk sjuk och måste få en behandling betyder det inte att man Inte kan fängsla denne för att det inte är "rättvist" och att det inte är något botemedel.
Självklart är det inget botemedel, för om det fanns något som verkligen kunde "bota" dessa personer skulle vi nu i världen inte diskutera om just det här, eftersom det inte skulle vara någon större problem.
Dock som slutpunkt tycker jag att det är absurt att blanda in religion i någon samhälls ämne, att försöka lösa problemen genom att ignorera världen runt omkring en och "be till gud" är ett av problemen till varför världen ser ut som den är idag.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
USA har jäkligt många invånare också. Procentuellt vettefan om det är mer brott där än i Europa. Sen, visst hjälper det om man burar in sjuka människor för gott så de inte kan komma ut och göra om sina äckliga handlingar? Grejjen med som det är nu, då sitter de på psyket/fängelse i X år sen kommer de ut och då är sannolikheten stor att de skadar någon igen.

Nja.. var har du fått det ifrån?

Citat:

The offenders are less likely to be rearrested after prison for any type of crime than other former inmates
...
Group therapy dropped the recidivism rate from 17% to 10%, according to a 2002 study that Hanson co-wrote. He studied 9,454 sex offenders in 43 states.

A similar 1999 study found that those participating in relapse-prevention programs had a rearrest rate of 7.2% after five years, compared with 17.6% for those who weren't treated. The study, sponsored by the Justice Department, looked at 11,000 offenders.

Doctors typically use cognitive therapy that teaches offenders to avoid risky behavior, such as living or working near children. They sometimes prescribe antidepressants or other drugs.

"You can't cure it anymore than you can cure alcoholism, but you can successfully treat it," says Fred Berlin, founder of the Sexual Disorders Clinic at Johns Hopkins University.

http://www.usatoday.com/news/nation/2005-08-24-sex-crimes-cov...

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Vi skiter FULLSTÄNDIGT i vad du påstår, för en pedofil är inte det som du anser. Du får gärna hitta på egna definitioner, men säg då till om det först innan du utgår från att alla använder din egna definition.

Dessutom är en tjej i åldrarna 16 till 17 år sällan prepubertal, därmed är man inte pedofil oberoende av om man så är 20 eller 60 år.

Kan du inte ens försöka kolla upp korrekta termer innan du pratar?

Ok vi säger så här: Att ha sexuella tankar om barn är sjukt och borde behandlas, OM det är det man föredrar före allt annat dvs man tänker hellre på barn än vuxna även om man tänker på bägge.

Du verkar brinna väldigt hett för detta ämnet.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Ok vi säger så här: Att ha sexuella tankar om barn är sjukt och borde behandlas, OM det är det man föredrar före allt annat dvs man tänker hellre på barn än vuxna även om man tänker på bägge.

Du verkar brinna väldigt hett för detta ämnet.

Vilka andra grupper av människor tycker du man borde behandla trots att de inte skadar någon i sin omgivning? Ensamstående känns ju som en bra grupp att börja med.

Ser inte varför det behöver göras något så länge inga barn kommer till skada eller att det finns tydliga tendenser att barn kommer till skada om inget görs.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk

slak - Jag kan inte ett skit om ämnet, jag är bara inte en omänsklig idiot som dig.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Pedofili är sjukt så jag tycker att dom gör helt rätt i att ha lite koll på de som håller på med detta, men när det gäller spel som postal 2 är det bara larvigt, de e ju fan mitt favvospel

Visa signatur

[CoolerMaster Mystique 631][Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6700][2gb Corsair Dominator Twin2x8500c5d ][ Leadtek 8800GTX][Seagate 320gb ][Zalman CNPS7700-Cu][Samsung SH-S183A][Samsung DVD-ROM][Zalman ZM600-HP 600W]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Ok vi säger så här: Att ha sexuella tankar om barn är sjukt och borde behandlas, OM det är det man föredrar före allt annat dvs man tänker hellre på barn än vuxna även om man tänker på bägge.

Tvetydigt. Först säger du att man borde behandlas om man har sexuella tankar om barn. Sedan säger du bara OM man har det framför vuxna. Klassificera.

Av juridisk definition är en person under 15 år ett barn och sexuellt omyndig. Dvs att om du är 16 år gammal och har sexuella tankar eller sexuell kontakt med en 14-åring som fyller år om en vecka har du tekniskt sett haft sex med ett barn. Ska vi börja med att behandla dom 16-åringarna, tycker du?

Eller är det kanske inte så enkelt och svart/vitt som du i din överraskande trångsynta och förvridna värld försöker inbilla dig?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ubernewben
Pedofili är sjukt så jag tycker att dom gör helt rätt i att ha lite koll på de som håller på med detta, men när det gäller spel som postal 2 är det bara larvigt, de e ju fan mitt favvospel

Så det är ok så länge du personligen inte tycker det är obehagligt/äckligt/sjukt/whatever?

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない