Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es

AndreaX:

Bara beställa där ifrån;)

oui, une PS3 les sexy noir merci. oh la la..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Jag kan passa på att läcka lite till: Bioshock kommer till PS3.

hmm, undrar bara om det är krav på att man måste ha en EyeToy inkopplad som kollar att ingen annan sitter bredvid när man spelar då?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

PlayStation Network:

04/10/2007 – SnakeBall
04/10/2007 – Pixel Junk Racers
11/10/2007 – Home
18/10/2007 – High Velocity Bowling
24/10/2007 – Aqua Vita
25/10/2007 – Operation C.F
25/10/2007 – Trials of Topoq
25/10/2007 – Eye Create
08/11/2007 – Tori Emaki
15/11/2007 – Mesmerize
05/12/2007 – Sky Diving
06/12/2007 – Elefunk
13/12/2007 – Pain
20/12/2007 – Dark Mist

PS3 release dates:

17th October - Folklore
19th October - Lair
24th October - Eye of Judgment (PSN games above tie in with this date)
7th November - Ratchet and Clank: Operation Destruction (European title)
28th November - Time Crisis 4
5th December - Uncharted: Drake’s Fortune

En lista med säkra datum. Mera spel fylls på allt eftersom datumen blir officiella...

Ska bli så kul att köra lite biljard i Home. Softa med några bärs och köra turnering, medans man snackar skit, nån som är på?

Snakeball verkar riktigt kul. Även Folklore, men det verkar så svårt, nån som kommit till sista bossen med killen?
Dör innan jag kommer fram. Tjejens slutboss var jag nära att ta, tror jag. Jobbigt att man bara har ett liv i demot...

Sky Diving, nån som vet vad det är?
Låter kul, om det är det jag tror, ett fallskärms spel?

Edit:
EA:s Bad Company ingame:

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Geeks
SweClockers

Lägg till Eyetoy i slutet på oktober. Eller det kanske är officiellt numera, men att Bioshock kommer tror jag är "okänt".

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Jag kan passa på att läcka lite till: Bioshock kommer till PS3.

Enligt:
http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=34901&highl...

Så säger utvecklarna själva att det inte kommer till PS3.

Permalänk
Medlem

En 5 sidor lång Kikizo intervju med skaparna av KZ2.
http://games.kikizo.com/features/killzone2_iv_sep07_p1.asp

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
fw 1.92 kan tydligen ge connection issues i wh.

Samma med Fight Night Round 3, är antagligen inget specifikt för just wh tyvärr.

Permalänk
Medlem

Stranglehold demot är uppe på amerikanska PSN.
den har den något passande filstorleken 1337 mb

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Nu har jag gått och köpt mig ett PS3. Riktigt nöjd hittils, riktigt kul att köra Resistance i co-op med polarna. Nu väntar jag bara på att PES 2008 ska komma ut

Permalänk

Nu är min 360 äntligen såld och på väg upp till Luleå PS3 beställdes igår och kommer antagligen på måndag. Det skall bli mycket intressant att se hur denna konsoll lyckas till skillnad från 360. Allt känns så mycket mer intressant!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Nu är min 360 äntligen såld och på väg upp till Luleå PS3 beställdes igår och kommer antagligen på måndag. Det skall bli mycket intressant att se hur denna konsoll lyckas till skillnad från 360. Allt känns så mycket mer intressant!

Grattis till PS3, Grattis till han pvan dig med:)

Men xphze, är du säker på att bioshock kommer till PS3?, Du är ju trots allt redaktör så man kan ju lita på dig... Lr ja vill lita på dig!!:)

Fredag:

Tack för infon!, Bad Company ser riktigt najs ut, iallafall explosionen? Bad company är väll nya BF?

Citat:

Remember that 9-year-old boy who saved his father's life and felt that he deserved a PlayStation 3 for it? Well Gaming Target is reporting that Sony has come through for the family and have given the kid his very own PS3 with a bunch of games as well as a reward. It's great seeing Sony take some time out from their normal world domination plans and kick down some love to the (very) little man.

Det är riktigt schysst, HEJA SONY!:)

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Enligt:
http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=34901&highl...

Så säger utvecklarna själva att det inte kommer till PS3.

Det stämmer inte, det är under utveckling. Jag kan inte ange någon källa, men tro mig, den är bra.

Kanske bäst att jag slutar sprida sånt när jag inte kan backa upp påståendena.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Det stämmer inte, det är under utveckling. Jag kan inte ange någon källa, men tro mig, den är bra.

Kanske bäst att jag slutar sprida sånt när jag inte kan backa upp påståendena.

Nej, håll inte sån skoj info för dig själv!!

HAr du själv ett ps3?

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21480 <--- Nya bilder från Unreal Tournament III... lite dräggelvarning på dem ^^

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem

Kört Stranglehold demon precis, ganska skoj spel... Men verkligen inget speciellt. Sen ljudet i demon sög verkligen:(

Ljudet fick knäppen när ja spela precis i Strangelhold, Samt en massa slowdowns:(

Permalänk
Medlem

DICE gjorde battlefield, men det verkar som att BC har en annan inriktning...

Anyhow, TEAM ICO ska ha en teaser på sitt nästa projekt vid TGS, om 13 dagar...

I år blir TGS rekordstort, hoppas att Sony visar upp lite från Eight Days och Getaway, det har ju hintats om det. Typ "watch this spot" osv...

Bara inte HOME kväver allt, känns inte som att det räcker. Vill se spel!

Square lär ju ha lite att visa upp iof...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Så det är ett Battlefield spel som inte DICE har gjort?

Jag frågar er nu, Hur bra är GOW 1 o 2? Måste man spela dom två?

Team ICO är ju riktigt bra, hoppas på ett bra projekt. Hoppas på lite nytt från squares Finla fantasy, sen vill ja ha en FF7 remake:D

Permalänk

Någon som vet om och när det kommer demo till FIFA 08 och NHL 08?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Så det är ett Battlefield spel som inte DICE har gjort?

Jag frågar er nu, Hur bra är GOW 1 o 2? Måste man spela dom två?

Team ICO är ju riktigt bra, hoppas på ett bra projekt. Hoppas på lite nytt från squares Finla fantasy, sen vill ja ha en FF7 remake:D

Jo det är Dice som gjort BF:Bad Company dock kommer det inte att vara som ett klassiskt BF spel som du kanske förstår när de satsar på singel-play

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Jo det är Dice som gjort BF:Bad Company dock kommer det inte att vara som ett klassiskt BF spel som du kanske förstår när de satsar på singel-play

Aha, men det gillar ja:D

Permalänk

Idag så hände något konstigt med min PS3, när jag skulle stänga av den så gjorde den 2-3 pipanden innan den stängdes av. Det har aldrig hänt innan.
Kan det vara något fel med den? Har någon av er andra märkt samma sak?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Idag så hände något konstigt med min PS3, när jag skulle stänga av den så gjorde den 2-3 pipanden innan den stängdes av. Det har aldrig hänt innan.
Kan det vara något fel med den? Har någon av er andra märkt samma sak?

Det har min med gjort nåra gånger, inget speciellt tror ja

Permalänk

när var det Home skulle dyka upp på PSN?visst var det i november eller hur?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Elfte Oktober, enligt mitt tidigare inlägg lite högre upp på sidan...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har problem med att köpa spel från PSN? Har provat två olika kort nu och oavsett vilket som används så står det att transaktionen inte kan genomföras. Självfallet nog säger de inte varför det inte fungerar heller =/.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

själv använder jag ett e-kort via föreningssparbanken.
det funkar utmärkt.

men synd att du inte kan få det att funka

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Haru pengar på kortet då? ^^
Va för slags kort använder du? Mitt Visa Electron funkar prima

Visa signatur

Gigabyte GA-P35-DS3 | Antec 500W | E6600 2.5ghz | MSI 8600gt 256mb OC | 2x GeIL 1024mb 667 + 2x Corsair XMS2 800mHz 2048 mb| 2x 250gb samsung hdd | Lacie Extern 250gb |Samsung 500 gb| Western Digital 320 gb | Antec p182 | Adda mig PSN: Spookz0r

Permalänk
Medlem

Båda korten jag provat är Mastercard, och det finns pengar på dem :). Det står bara "yadda yadda could not be completed, no money was added to your wallet". Den föreslår ingen hjälp, möjliga lösningar eller nånting :(. Sen så finns det enbart Credit Card alternativet för mig, vet inte om det är så för alla.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

hmm är det exakt samma adress och namn på korten som på den användare som du ska tanka på credits med? all info måste stämma överens

hmm kollade lite på internet och det kan kanske vara så att om du har din adress uppdelad på två linjer i kort informationen så bör du skriva dom på samma linje när du ska ladda på i psn.

tex.

gladvägen 4
34699 ingenstans

på kortet ska skrivas

gladvägen 4, 34699 ingenstans

på psn

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Elfte Oktober, enligt mitt tidigare inlägg lite högre upp på sidan...

oj,såg inte det inlägget=/.
då är det inte lång tid kvar då:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Finns en Review på Gametrailers nu om Heavenley sword, Dock ej i HD än!