Permalänk
Medlem

Gör du en smak analys i whisky tråden??

Permalänk
Medlem

Biltema cykel Distance! .. Den gamla rasade ihop så ..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Trevligt med någon som köper specialarna. Har du dom andra? Själv har jag bara planerat köpa dom "riktiga". Även om första utgåvan var lite av en besvikelse så tror (och hoppas) jag att dom efterföljande blir bättre med några år på tunna.

Permalänk
Avstängd

Min King Leonidas kom på posten för några dagar sedan, men har inte hunnit få upp han i bokhyllan förens nu.

Tycker han bryter rätt bra mot Sci-fi figurerna.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CyberVillain:

Min King Leonidas kom på posten för några dagar sedan, men har inte hunnit få upp han i bokhyllan förens nu.

Tycker han bryter rätt bra mot Sci-fi figurerna.

http://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=348039.jpg

Snyggt!

Mitt senaste:

Äntligen! kommer antagligen på tisdag/onsdag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

sätter mina pengar på förrådsman på en KS eller FS mission...

Haha, hur tänkte du nu?

Köpte mig en 24" BenQ idag för att ha som surfskärm. Kass bild men den duger hyffsat för ändamålet.

Permalänk
Medlem

Två tröjor.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purgatory:

Haha, hur tänkte du nu?

Köpte mig en 24" BenQ idag för att ha som surfskärm. Kass bild men den duger hyffsat för ändamålet.

Nice! Vad är det för skärm till vänster?

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Nice! Vad är det för skärm till vänster?

Benq G2420HDBL

Permalänk
Medlem

Macbook Pro 15" Core i5.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Avstängd

Mitt senaste köp

Visa signatur
Permalänk

Senaste inköpen som dimpat ner i brevlådan;

-Philips Diamond Vision 5000k H7 Halogen lampor till bilens halvljus.
-White LED H11 dimljus för att matcha resten.
-Ett par vita 501'or som man fick på köpet av ovanstående lampor.
-Riddick knivar för att pimpa till det lite på bluray-hyllan (Inga jävla dockor här inte!)
-Kill Bill vol 1 & 2, samt Letters From Iwo Jima på bluray från realådan.
-Dark Angel säsong 1 & 2 på DVD efter rena nostalgi-ryck

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

-Riddick knivar för att pimpa till det lite på bluray-hyllan (Inga jävla dockor här inte!)

älska "timingen" också

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Olåst Nokia N900 på Tradera!

3750 blev det.. helt ok.. inkl väska o inte en repa på telefonen! najs

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Acer TimelineX 3820TG-434G64n

Mycket nöjd

Permalänk

Blev en styck Global G2 (kock-)kniv idag.

(Ledsen för produktbild men kniven ligger nedpackad i lägenheten eftersom jag inte flyttat in ännu.)

Samt diverse annat flytta-hemifrån grejs så som serveringsskålar, potatis-kastrull, ugnsfastform, brödrost, bord till balkongen och en hel del annat småplock.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av rastersize:

Blev en styck Global G2 (kock-)kniv idag.
http://www.surprisekookgerei.nl/contents/media/global_koksmes...

(Ledsen för produktbild men kniven ligger nedpackad i lägenheten eftersom jag inte flyttat in ännu.)

Samt diverse annat flytta-hemifrån grejs så som serveringsskålar, potatis-kastrull, ugnsfastform, brödrost, bord till balkongen och en hel del annat småplock.

Hoppas du blir nöjd med Global kniven!

Själv gillar jag dom inte alls dom skaver in för mycket när man använder dom en längre stund,fast den är super vass.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av rastersize:

Blev en styck Global G2 (kock-)kniv idag.
http://www.surprisekookgerei.nl/contents/media/global_koksmes...

(Ledsen för produktbild men kniven ligger nedpackad i lägenheten eftersom jag inte flyttat in ännu.)

Samt diverse annat flytta-hemifrån grejs så som serveringsskålar, potatis-kastrull, ugnsfastform, brödrost, bord till balkongen och en hel del annat småplock.

Läste "brödrost till balkongen". Började asgarva åt vilken jävla dålig idé, sen insåg jag att det var jag som var kass

Flytta hemifrån är gött, bästa jag nånsin gjort. Lycka till med nya hemmet!

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Senaste inköpen som dimpat ner i brevlådan;

-Philips Diamond Vision 5000k H7 Halogen lampor till bilens halvljus.
-White LED H11 dimljus för att matcha resten.
-Ett par vita 501'or som man fick på köpet av ovanstående lampor.
-Riddick knivar för att pimpa till det lite på bluray-hyllan (Inga jävla dockor här inte!)
-Kill Bill vol 1 & 2, samt Letters From Iwo Jima på bluray från realådan.
-Dark Angel säsong 1 & 2 på DVD efter rena nostalgi-ryck

http://i166.photobucket.com/albums/u96/Da__Tobb/inkop.jpg

Letters From Iwo Jima är riktigt bra!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Letter From Iwo Jima är riktigt bra!

Letters From Iwo Jima haha

Permalänk
Skrivet av nmc:

Letters From Iwo Jima haha

Självklart Lätt å glömma en bokstav

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Självklart Lätt å glömma en bokstav

Förlåter dig för denna gången

Permalänk
Skrivet av nmc:

Förlåter dig för denna gången

Fantastiskt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Letters From Iwo Jima är riktigt bra!

Mja, tyckte den var lite seg jag. Man fick också intrycket av att dom var typ 20 pers som skulle försvara hela ön, när det egentligen var runt 20.000 pers Men men, kul att se det från japanernas sida iaf.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mr. Bravo:

Mja, tyckte den var lite seg jag. Man fick också intrycket av att dom var typ 20 pers som skulle försvara hela ön, när det egentligen var runt 20.000 pers Men men, kul att se det från japanernas sida iaf.

Du kanske ska hålla dig till filmer som Iron Man 2, där får du mycket aktion per minut film.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CyberVillain:

Du kanske ska hålla dig till filmer som Iron Man 2, där får du mycket aktion per minut film.

Äh, det är inte nödvändigtvis action jag är ute efter. Jag gillar en mäktig upplevelse, smarta dialoger och en genomtänkt skildring. Letters from Iwo Jima var ganska snålt på dom punkterna i mitt tycke, dock inte helt frånvarande så klart. Väldigt typisk och förutsägbar bild av japanare. Jag säger inte att filmen var direkt dålig, utan snarare att den inte var särskillt speciell. Med andra ord så förstår jag varför den bara kostade 79 spänn, och det var den väl iaf värd.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Mja, tyckte den var lite seg jag. Man fick också intrycket av att dom var typ 20 pers som skulle försvara hela ön, när det egentligen var runt 20.000 pers Men men, kul att se det från japanernas sida iaf.

Smaken är som baken, delad
Jag gillar den starkt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Arrested Development

Permalänk
Skrivet av nussse:

Missat denna?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nmc:

Letters From Iwo Jima haha

Bra att racka ner på någon annans stavning när du sär skriver längre upp om whiskyn.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya