Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
OMG ÖÄ ÄR TILLBAKA?!

Man kan vara långsam.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Kan väl inte direkt peka ut någon direkt person jag saknar speciellt mycket, men visst finns det de personer man minns från den gamla goda tiden

Det var tider det, då Castor fortfarande hette Castor Troy och var lite mer ond än vad han är idag (detta får jag säkert varning för bara för att han ska motbevisa ).

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Jag glömde ju helt bort att nämna Seraphim en mycket trevlig individ, om än något av en misantrop. Saknad, inte glömd.

Namnet kändes igen direkt och tog ett tag innan jag förstod vem det var.
Hmm, saknar kan jag inte säga att jag gör men han är inte glömd...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Man kan vara långsam.

Jag drev ZAINT :x

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Ta vara på nuet, för nu är det som allra bäst. Någon kommer nämligen skapa en tråd om att just denna perioden var den bästa i Sweclockers historia. Innan "de där roliga" försvann och alla nytillkomna förstörde stämningen.

Hm, jag har varit här ett tag (längre än denna anv.), och jag måste säga att det inte känns som att det har varit någon större invandring/utvandring, förutom då när ÖÄ stängdes (Mods/adminsens största nazibedrifter någonsin ^^). Nivån har genomgående varit "över medel, men långt kvar till eliten" tycker jag, precis lagom nivå imho. Största skillnaden har varit hur nazi moderaterna varit. Vissa perioder var det ju rent sinnessjukt, när personer bannades för minsta lilla sak. Nu på senare tid tycker jag att det varit lugnare, och det är något jag uppskattar - modvansinne är inte kul på ett forum.

Hah, Castor vågar man ju knappt nämna... Hur många bannade han egentligen? Finns det statistik på hur många som totalt sett har blivit bannade under de senaste åren? Lär ju vara hundratals...

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

DasIch var väl lite tuff?

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Hipshot och nidas!

har jag försvunnit?

För övrigt får gärna LeonardCohen gärna fortsätta vara frånvarande.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
har jag försvunnit?

För övrigt får gärna LeonardCohen gärna fortsätta vara frånvarande.

När jag skrev inlägget hade jag precis upptäckt att ÖÄ kommit tillbaka, hehe.
Nu får du styra upp massa ölkvällar, det här funkar ju inte!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd

Var alltid kul att se Das Ich och Nidas i samma tråd.

Ilja saknade jag länge, med hans finurliga tankesätt och smarta kommentarer. Men han har ju uppenbarligen hittat tillbaka.

Permalänk

saknar den blå tiden, fan va gammal jag känner mig nu :/

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Mmmm, saknar dom jag med. Men dom har väl gått vidare med barn och familj säkert! Kanske....

...För det har jag, men jag hänger här ändå!

ja om man hittar plexus på andra forum så stämmer barndelen ganska bra iaf...
fast på ett sjukt och vidrigt sätt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
har jag försvunnit?

För övrigt får gärna LeonardCohen gärna fortsätta vara frånvarande.

Har för mig att jag och han bråkade ett tag om att jag var invandrare eller liknande, han hade inte iallafall en fin syn av invandrare överhuvud taget. tror att det var han....

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
ja om man hittar plexus på andra forum så stämmer barndelen ganska bra iaf...
fast på ett sjukt och vidrigt sätt.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
ja om man hittar plexus på andra forum så stämmer barndelen ganska bra iaf...
fast på ett sjukt och vidrigt sätt.

Flashback pedofilen heter Pluxor. http://www.flashback.info/member.php?u=68981

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apanr4
Flashback pedofilen heter Pluxor. http://www.flashback.info/member.php?u=68981

Kanske var så han hette ja...
Dryg som fan var killen iaf... och peddo. Men han är ju inte ensam här om man säger som så!!!
Dock har jag inte sett den andra på ett tag.

Permalänk
Medlem

Tomte är en snubbe jag saknar, han gillade att tjafsa politik..

Fast han hänger nog här med ett annat nick kan jag tänka mig.

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk

MBY postar väl ganska ofta ändå?

Annars vettesjutton om jag direkt saknar någon, taskigt minne.

Permalänk
Medlem

saknar hentai, vi fick ju aldrig hans tredje recension
Nae men Liv&Helvete hade ju sina stunder, måste leta upp någon dump av sweclockers gamla öä och leta reda på guldanvändarna som man glömt bort.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

Skönt att ingen saknar mig iaf

Dock vetifan om jag saknar någon jag heller, visst var Sweclockers en trevligare plats förr enligt mig men det är nog snarare pga att jag ändrat mig än att Sweclockers skulle ha gjort det.

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg många användare och stämningen som var, men saknar någon vet jag inte. Själv har jag inte gjort något speciellt avtryck här
läser framför skriver om man säger så. Samtidigt bytt nick några ggr.

Snarare är det känslan i/av ÖÄ som kan saknas. Sims galna bildspel som höll mig uppe halva natten sökandes efter lösningen. Iljas tråd med bildbevis om nått spöke/monster/odjur som sprang fram ur skogen och skrämdes när dom.... skulle till nått hus i skogen? (Minnet sviker).

Däremot saknar jag inte Liv&Helvetes urkorkade funderingar, dagens foto samt allmänt flippade sätt att tolka svar i hans trådar.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Är det bara jag som är lite mystisk och faktiskt saknar Castor (lite iallafall)!?
Var inte ens medlem då men usch vad kul man hade åt hans "utbrott" ibland

det är minnen det

Visa signatur

LAN i stockholmv9
http://www.hazard.nu

Permalänk
Medlem

Vill minnas en användare som alltid refererade till sig själv i tredje person ^^.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Fan vad tiden går... ändå inte varit medlem här så länge gämfört med vissa av er andra. Men visst minns man vissa personer och trådar...

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Kanske ingen klassisk medlem, men jag minns en snubbe som kallade sig Binariussss och som fick fullständigt frispel en dag med långa texter om hans tid i fångenskap hos sina föräldrar. Det var både lustigt och rätt så sorgligt. Förmodligen led grabben av nån psykisk sjukdom...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Just det, han kommer jag ihåg. En kille som alltid skrivit normala saker skrev helt skumma saker. Verkade helt sjuk på riktigt. Hasch-psykos eller nåt.

Permalänk
Medlem

Re: Saknade sweclockare efterlyses

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Ibland saknar jag den gamla goda Swec-tiden och de färgstarka karaktärerna från denna tid.
Här är bara några av alla jag saknar:

MBY
raol
Tomte
Kennel
LeonardCohen
Plexus
Garland Greene
Goldfish
Grillcliff

Saknar du också någon gammal medlem? Skriv din efterlysning här!

Om det nu är samma, så finns det en väldigt aktiv människa som nickar raol på Flaskback. Samma lika?

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Just det, han kommer jag ihåg. En kille som alltid skrivit normala saker skrev helt skumma saker. Verkade helt sjuk på riktigt. Hasch-psykos eller nåt.

Mmm, sen trodde han att han blev en appelsin och skalade sig själv...
Sug på en sarkasmen!

Permalänk
Hedersmedlem

phreak
hentai-san
kallekulspruta

jag nämner gerra också, så har någon gjort det. mannen som swecade naken (och tog kort på det).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av whalle
saknar hentai, vi fick ju aldrig hans tredje recension

Var det han som testade fleshlight?

Edit: japp, det var det. "Supertight Pink Lady"

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Hallontheman med sin päronrunkmuskel... och mossa, ah, mossa!

Visa signatur