Permalänk
Medlem

Marknadsundersökning

Hej!

Jag och några klasskamrater har startat ett eget UF företag. För de som inte vet vad ett UF företag är kan jag sammafatta lite snabbt.
Man startar ett företag och man hittar på en affärsidé som du tror kommer vara säljande därefter håller du på och säljer tjänsten/produkten under ett helt år och sedan avvecklar man företaget när skolan slutar.

Vår affärsidé är att fotografera med Digitala Systemkameror, och försöka sälja foton till privatpersoner, företag etc. Vi kommer utföra olika foton, som t.ex. på fester, porträtt, svensexor, företagsfest etc. You name It.

Vårt förtag heter nämligen Photo It UF och är lokaliserat i Stockholm och därmed undrar vi hur stort intresse det finns för denna tjänst i Stockholm?

Vårt företag är inte tänkt för att tjäna stora pengar utan mer som en hobby och 5% av vår vinst går till Cancerfonden. Genom att stödja oss stödjer du Cancerfonden.

Detta är nämligen vårt projekt och har nu några frågor till er som vi hoppas ni har lust att svara på. Tar inte längre än några sekunder att fylla i allt.

Följ gärna mallen och redigera den samt citera

Mall:

Skulle du vara intresserad av att hyra vår tjänst till ett lågt pris?
Svar:

Varför/varför inte?
Svar:

Ålder:
Svar:

Kön:
Svar:

Privatperson/Företag?
Svar:

Tack för er tid!

Med Vänlig Hälsning
Photo It UF

Edit: Hoppas detta är okej för alla moderatorer att jag har en marknadsundersökning, om det är i fel forumsdel så ber vi om ursäkt och flytta den till rätt om ni måste.

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem

Skulle du vara intresserad av att hyra vår tjänst till ett lågt pris?
Svar:Ja varför inte, om det skulle behövas någon gång!

Varför/varför inte?
Svar: För att jag vet att ni finns nu!

Ålder:
Svar: 21

Kön:
Svar: Man

Privatperson/Företag?
Svar: Företag och privatperson

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Ingen mer som har lust att svara på min undersökning? Alla får svara oberoende vart ifrån man är, spelar ingen roll för att det är en undersökning och jag behöver bara några korta svar.

Tack på förhand!

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Marknadsundersökning

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sWe. Titus^
Skulle du vara intresserad av att hyra vår tjänst till ett lågt pris?
Svar: Ja, om behov uppstår.

Varför/varför inte?
Svar: Det är inte alltid enkelt att få till bra bilder själv.

Kön:
Svar: Man

Privatperson/Företag?
Svar: Företag