Tips på Xbox 360 spel till en newbie

Permalänk
Medlem

Tips på Xbox 360 spel till en newbie

Tjena! Köpte idag ett Xbox av en kille och fick med:

Gears of wars
Forza Motorsport
NHL 07
Forza Motorsport 2
Pro Evolution Soccer 6

Och även ett presentkort på ett spel. Eftersom jag är helt lost i xbox-världen undrar jag om ni kan tipsa mig om det roligaste spelet som ni tycker att jag ska köpa

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gears of War om du gillar "FPS" shooters, Forza 2 om du gillar bilspel, eller NHL respektive PES6 om du gillar sport. Lättar blir det la inte?

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Inaktiv

Alla spelen du räknade upp hade han fått med...

Halo3!

Permalänk
Medlem

Jahaaa, jag missuppfattade. Jag trodde han mena att han inte visste vilka av de spelen han fick med han skulle börja spela eftersom han inte visste vilka som var bra eller inte.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Guitar Hero 3 kommer ju ut snart. Kanske kan vara nånting? Annars kommer ju Assasins Creed ut den 16:e november. Det ser då jag fram emot iaf.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Om du tycker om rollspel så kan jag varmt rekommendera Mass Effect som ska släppas 20 nov.

Recension på spelet.
http://www.n4g.com/M/8/Images//74000/74437.jpg

Om du tycker om first person shooter så kan Call of Duty 4 rekommenderas som släpps 9 nov om jag inte minns fel.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

BioShock.

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Medlem

Du kan ju kolla på Metacritic.

Permalänk
Medlem

Om man kan FPS spel så skulle jag vänta tills när Call of Duty 4 kommer ut, beta versionen var lovande!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

SKATE!

Bästa spelet som någonsin kommer att komma ut

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Om man ställer Halo 3 mot Call of Duty 4. Vilket vinner?

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putt3
Om man ställer Halo 3 mot Call of Duty 4. Vilket vinner?

Upp till var och en...Själv har jag inte spelat Halo 3.

Jag gillar möjligheten att modifiera vapnen och bli ouptäckbar som krypskytt i CoD 4.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Call of Duty 4 är bättre och roligare.
Halo 3 är precis som halo 2 och 1 fast lite nyare bara, det är halo helt enkelt.
Har du spelat halo 2 så har du spelat halo 3, enligt mig.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Som sagt.. skate!

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putt3
Om man ställer Halo 3 mot Call of Duty 4. Vilket vinner?

COD 4 enligt mig. Men det är som sagt upp till var och en.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Lost Planet, annars är dom andra som dom redan rekomenderat mycket bra spel, kan dock inte utala mig om Halo 3 och CoD 4.

Gillar du skate spel så köp SKATE, har haft det sedan release och spelar fortfarande det väldigt ofta, annars brukar jag tröttna på spel ganska snabbt men man hittar alltid något nytt i det spelet. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

The darkness, Pgr 3 & 4, DOA 4, Halo 3, Lost planet, Blitz, Condemnde och Ghost recon 2 för att nämna några.

Permalänk
Medlem

Om du gillar RPG så rekomenderar jag Eternal Sonata som släpps på fredag i Europa om jag inte har fel, har USA vern av spelet och tyckter det har varit det bästa RPG't som kommit ut i år. Orginell story för att nämna något.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Orange Box utan tvekan. Mest för pengarna med

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putt3
Om man ställer Halo 3 mot Call of Duty 4. Vilket vinner?

Call of Duty 4 är inte släppt än så det är ju rätt svårt att veta... Men om man ser till COD4 betan så tror jag nog att halo 3 vinner. Mycket mer variation i Halo 3:s online läge skulle jag tro, finns väll inga körbara fordon i COD4 t ex? sen så har halo 3 oändligt många spellägen nästan. Men helst ska man ju köpa båda spelen

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e