Permalänk
Hedersmedlem

Präriegryta, courtesy of svenska försvarsmakten

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag bidrar med:

Kommunal skolmat.

Fy fan vilken tur att jag har praktik i ett kök 100% av skoltiden fram till studenten så får man lite god mad

Gick först på Engelska Skolan i linköping fick alltid massor av god mat, ibland tacos typ men ofta svensk husmanskost som ändå smakar gott och nylagat som hemma ( idiot föräldrar som klagade på att eleverna fick för god mat i skolan och inte nöjde sig med skiten hemma ). Sen till Gymnasiet kom den kommunala maten. Tror jag ätit där 1/5 av alla dagar i skolan fy fan vad jag hatar det.

Kalla klumpar i potatisen, Falukorv (är fan gott men inte 3cm tjocka skivor), "frukostkorv" usch usch usch.

Till er som fortfarande går i skolan gå på friskolorna så får ni bra käk och presterar bättre i skolbänken!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Jag bidrar med:

Kommunal skolmat.

Fy fan vilken tur att jag har praktik i ett kök 100% av skoltiden fram till studenten så får man lite god mad

Gick först på Engelska Skolan i linköping fick alltid massor av god mat, ibland tacos typ men ofta svensk husmanskost som ändå smakar gott och nylagat som hemma ( idiot föräldrar som klagade på att eleverna fick för god mat i skolan och inte nöjde sig med skiten hemma ). Sen till Gymnasiet kom den kommunala maten. Tror jag ätit där 1/5 av alla dagar i skolan fy fan vad jag hatar det.

Kalla klumpar i potatisen, Falukorv (är fan gott men inte 3cm tjocka skivor), "frukostkorv" usch usch usch.

Till er som fortfarande går i skolan gå på friskolorna så får ni bra käk och presterar bättre i skolbänken!

Jaha, varför äter ni inte maten ni får? Bättre än inget. Visst kan hålla med om att god är den inte, men vem har sagt att något måste vara gott?

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem

Köp 1 rulle ärtsoppa

Värm

Ät

Har aldrig kunnat äta ärtsoppa, för kväljningar bara av att känna lukten...