Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
synd bara att crysis inte fick nån spelglädje och saknade story.. säger inget om fc2, det var även det dåligt... skulle hellre se crysis med en bra story, inlevelse, gripande, beroendeframkallande osv.. jag ser bara grafik i spelet.
Det är som att titta på en film med bra effekter osv.. men handlingen är sämst.
Sen så finns det ju självklart folk som endast tittar på filmer för att se effekterna.. som skiter i handlingen.. drar actionfilm som exempel.. endast fokuserar på skjutscenerna med skiter i varför de skjuter.

Håller med dig.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Vilket spel är detta?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
http://i395.photobucket.com/albums/pp34/Schakalen/Klmd-1.jpg
Vilket spel är detta?

Saints row?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
http://i395.photobucket.com/albums/pp34/Schakalen/Klmd-1.jpg

Vilket spel är detta?

Grand Theft Auto 3 / vise city / san andreas eller nånting ser det ut som.. med moddar.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Saints row?

Nära

Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Grand Theft Auto 3 / vise city / san andreas eller nånting ser det ut som.. med moddar.

Nope, verkligen inte xD Spelet heter Saints Row 2 och jag har för övrigt spelat lite Crysis Warhead med allt på "Enthusiast". Bilder på't ser ni nedan Titta o njut!

Detaljer is the shit!

Detaljer igen. Crytek har verkligen sinnet för grafik

Det roliga med den här bilden, är att han som stog i tornet, överlevde o skadades ingenting (enligt hans kropps-språk)

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Nope, verkligen inte xD Spelet heter Saints Row 2 och jag har nu spelat lite Crysis Warhead med allt på "Enthusiast".

heh okj.. kändes då som en riktig GTA kopia.. nästan likadant UI och verkar vara samma typ av spel

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Har fastnat väldigt för Motorstorm Pacific Rift, slänger upp några precis nytagna bilder från PS3:an. Skoj att man kan lira splitscreen också (vilket inte gick i första).

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Day Of The Tentacle, vet inte hur många gånger jag varvat detta

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Mådde skit o beslutade mig för att spela lite Grand Theft Auto IV o bara leka med polisen i sann Mirror's Edge-anda. Retade dem genom att göra så att vanliga civila personer ramlade omkull o avrättade dem. Polisen genomsköt mig dock efter nästan femton, tjugo minuters spelande, så jag var tvungen o använda rocket launcher'n. Här är resultatet.

Körde med definition avstängt o måste säga att det var skönare då. Blir som anti-aliasing och motion blur då.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Har du nytt grafikkort nu edgren?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Har du nytt grafikkort nu edgren?

Nytt moderkort, ny CPU o nytt grafikkort. Klicka på Koroth-länken för att se vilka delar jag har köpt

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Nytt moderkort, ny CPU o nytt grafikkort. Klicka på Koroth-länken för att se vilka delar jag har köpt

Kollade igenom sidan lite snabbt.. ser dock inte va sidan har för syfte.. är det en sida för cs-servern eller är den en klansida eller vad är det?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Kollade igenom sidan lite snabbt.. ser dock inte va sidan har för syfte.. är det en sida för cs-servern eller är den en klansida eller vad är det?

Då tycker jag att du ska läsa Om-sidan.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Då tycker jag att du ska läsa Om-sidan.

* Counter-Strike 1.6: Dedicated Server
* Ventrilo 2
* Webb-server
alltså.. cs-server som jag sa.. vent + webbserver missa jag dock

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
* Counter-Strike 1.6: Dedicated Server
* Ventrilo 2
* Webb-server
alltså.. cs-server som jag sa.. vent + webbserver missa jag dock

Citat:

De som kommer efter att vi har fått hem den nya servern, är markerade med grå färg.

Counter-Strike 1.6: Dedicated Server har grå text Ni får för övrigt mer än gärna komma in o töla lite

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Nytt moderkort, ny CPU o nytt grafikkort. Klicka på Koroth-länken för att se vilka delar jag har köpt

Nice man! Blev lite skeptisk när jag såg så bra grafik när jag kom på att du hade ett gammalt radeon kort

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

vet inte hur man lägger upp bilder men jag har en skit rolig crysis bild

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
vet inte hur man lägger upp bilder men jag har en skit rolig crysis bild

Använd tex http://www.imageshack.us/. Klicka på bläddra och leta upp bilden du vill lägga upp. Klicka sen på host it. Du får då upp några länkar. Klistra in en av dem i ett nytt inlägg. Voila!

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Nice man! Blev lite skeptisk när jag såg så bra grafik när jag kom på att du hade ett gammalt radeon kort

Hehe, kan förstå det

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terniz
Använd tex http://www.imageshack.us/. Klicka på bläddra och leta upp bilden du vill lägga upp. Klicka sen på host it. Du får då upp några länkar. Klistra in en av dem i ett nytt inlägg. Voila!

imageshack suger ju

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
imageshack suger ju

Precis. pici.se är betydligt bättre, svenskt och därmed snabbare.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Avstängd

Spelade lite Far Cry 2 idag

CoD 4...

Hmm, undrar hur han kände sig

Och till sist en Halo bild

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
imageshack suger ju

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Precis. pici.se är betydligt bättre, svenskt och därmed snabbare.

Därför skrev jag tex imageshack. Kom inte på vad den svenska sidan hette. Tack för det, Edgren.
Saade fick ju upp sin bild i alla fall, fast den var lite liten.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terniz
Därför skrev jag tex imageshack. Kom inte på vad den svenska sidan hette. Tack för det, Edgren.
Saade fick ju upp sin bild i alla fall, fast den var lite liten.

Det blev inte liten, den blev förminskad, vilket är b r a eftersom att man slipper att skrolla ner som satan och vänta tills alla bilder blir uppladdade!

Följ Saade när det gäller att ladda upp bilder!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terniz
Därför skrev jag tex imageshack. Kom inte på vad den svenska sidan hette. Tack för det, Edgren.

Lugnt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Det blev inte liten, den blev förminskad, vilket är b r a eftersom att man slipper att skrolla ner som satan och vänta tills alla bilder blir uppladdade!

Följ Saade när det gäller att ladda upp bilder!

Jag har faktiskt tänkt på o förminska mina, men gillar inte någon uppladdnings-sida, så det är därför jag laddar upp dem på erik.edgren.nu o koroth.se. Har tänkt o göra en sida där bilderna blir förminskade precis som på imageshack o pici, men har inte haft orken xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Det blev inte liten, den blev förminskad, vilket är b r a eftersom att man slipper att skrolla ner som satan och vänta tills alla bilder blir uppladdade!

Följ Saade när det gäller att ladda upp bilder!

Jag är medveten om att det är en thumbnail, men 800x525 är fortfarande litet. Håller dock med om att det kan vara segt om för stora bilder läggs in och att thumbnail kan vara att föredra.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Jag har faktiskt tänkt på o förminska mina, men gillar inte någon uppladdnings-sida, så det är därför jag laddar upp dem på erik.edgren.nu o koroth.se. Har tänkt o göra en sida där bilderna blir förminskade precis som på imageshack o pici, men har inte haft orken xD

Jag förstår, tycker själv att imageshack är extremt slött! Du är inte ensam om att inte ha ork eller tid.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terniz
Jag är medveten om att det är en thumbnail, men 800x525 är fortfarande litet. Håller dock med om att det kan vara segt om för stora bilder läggs in och att thumbnail kan vara att föredra.

Jepp, siktade mest på thumbnailen.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Fick ett mail från theHunter där de meddelade att spelet är nu officiellt. Glad som jag blev använde jag min VIP-kod o fixade spelet. Måste säga att de verkligen har lyckats med själva systemet. Man startar inte spelet som man brukar göra, utan man måste gå till hemsidan, logga in, planera sin jakt o även få missions o sen starta spelet direkt från hemsidan. Riktigt nice! Lika så spelet Titta o njut.

Spelet är helt gratis går att fixa på thehunter.com. Det finns dock en negativ sak med spelet. Det går inte att ändra kontroller o inte se dem heller. Hoppas de fixar till det vid tillfälle.

Ju högre level man är, desto mer saker får man o desto mer kan man utforska på den enorma ön. Skulle nog tro att den är större än 225 kvadratkilometer, som ArmA 2's ö är. Man startar på en liten ö utanför den stora ön. Den lilla är väl 10 kvadratkilometer stor (vild gissning). Vet dock inte om man kan se andra inne i själva spelet. Vore kul o se, så den som är intresserad, kontakta mig gärna på thehunter.com Heter Christy McMullen där, men kallar mig för edgren, originellt nog

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Är också med i The Hunter!
Tycker det ser riktigt lovande ut faktiskt! har iofs inte spelat mer än en timme kanske än men...

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2