Permalänk
Medlem

Hur tänkte han?

Så jag ligger hemma med feber = titta mycket på tv, och just i morse var det inte så mycket att kika på så det blev MTV med ett kolossalt spännande program om hur mycket pengar det rör sig om när Hollywoodstjärnorna skiljer sig. Ett av inslagen handlade om att Christie Brinkleys soon-to-be före detta make hade varit otrogen mot henne, han tyckte han behövde nåt som såg bättre ut.

För ordningens skull, det är Christie till vänster :p. Hur fasen kan man tycka att man hittar något snyggare än henne?

Ok åter till tv-soffan ...

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

"No matter how good she looks right now, someone, somewhere, is sick of putting up with her shit."

Permalänk

jag tyckte inte hon var så mycket att hänga i julgranen finns sjukt mycket snyggare kvinnor

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Insanewithmybody
jag tyckte inte hon var så mycket att hänga i julgranen finns sjukt mycket snyggare kvinnor

- Bildbevis tack! =D

Hon är fortfarande snyggast till motsatsen bevisats.

Permalänk

Sjukt mycket snyggare Angelina Jolie

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
- Bildbevis tack! =D

Hon är fortfarande snyggast till motsatsen bevisats.

Jill Johnson, vilken MILF!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

Alternativt något i 20-års åldern.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Här är dom två sexigaste från början av datorhistoriens skapelse.

Permalänk
Medlem

Denna tjej är i klass med Jessica Alba och däremed GRYMMT mycket snyggare än tjejen i tråden.

Permalänk
Medlem

det här kan hålla på i evigheter därför att alla har olika smak, jag tex gillade hon i tråden men tycker jessica alba är ganska så ful PGA hennes moggis ögon, men som sagt alla har olika smak...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Det är det som är så j*vla kul, att alla killar har SAMMA SMAK.

Permalänk
Medlem

Finns väl alltid snyggare, men shit... om hon inte är snygg nog har man seriösa problem.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hon kanske var slapp.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Hon kanske var slapp.

Jag tror hon luktar fisk.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Undrar hur hon ser ut på morgonen utan spackel...

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusS
Undrar hur hon ser ut på morgonen utan spackel...

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Han fick reda på att hon genomgått könsbyte?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

I'd hit that

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Där är hon 51 (2005) Oj, herregud...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hollywood alltså, hahaha.