Permalänk

Jao visst mår den bra. Har bytt moderkort nu så ska adda bilderna från bytet imorrn.

Visa signatur

Black Legend:Asus P8Z68, 2600k, 16gb Corsair Vengance,GTX580, Silverstone Strider 1,5kw, @ Custom H2O
Htpc: Asus P7P55DE, Core i5 760, 8gb Kingston Hyper-X, Asus GTX 465, Silverstone Strider 850w,4,5TB @ Custom H2O
Htpc2: Bitfenix Prodigy, Asus E45M1-I, 8gb Corsair vengance LP, 80gb ssd, 150w Pico

Permalänk
Medlem

Inte illa en av dom snyggare vatten kylda burkarna på Sweclockers. Du kör med 2 radiatorer va, inte med bara en som på första bilden? Känns som om det skulle kunna bli rätt varmt med bara en 120.2 rad.

Du kanske skulle uppdatera texten på bygg loggen.

Synd att "förstöra" helhetsbilden av chassit med en extern radiator, hade det inte gått att modda in den i taket på chassit?

Visa signatur

"Jag har inte gått 5 år på Chalmers, men till och med jag vet att det är en dum idé att blanda vatten och elektronik"
Min Fru

Permalänk

Nej tyvär så gick inte de då den platsen i taket togs upp av agget och hdd buren. Jag har inte uppdaterat loggen för att detta chassit inte längre är i min ägo. Har köpt en lian li V2000B plus som ska moddas med större raddar och bättre hårdvara

Visa signatur

Black Legend:Asus P8Z68, 2600k, 16gb Corsair Vengance,GTX580, Silverstone Strider 1,5kw, @ Custom H2O
Htpc: Asus P7P55DE, Core i5 760, 8gb Kingston Hyper-X, Asus GTX 465, Silverstone Strider 850w,4,5TB @ Custom H2O
Htpc2: Bitfenix Prodigy, Asus E45M1-I, 8gb Corsair vengance LP, 80gb ssd, 150w Pico

Permalänk
Medlem

De va ett fint galleri, gillar din kabeldragning o diggar verkligen din bakgrundsbild under 3dmark
lätt 10 poäng