Komplett slarvar - oskälig tid?

Permalänk
Medlem

ÄR det bara jag som tycker att komplett här har agerat väldigt snyggt? Att dels svara med ett mail på självaste Lucia, o sen i efterhand gå ut o ta skit trots att man tekniskt inte gjort något fel. (bortser då ifrån vad ev medarbetare sade).

Det tyder väl ändå på att man faktiskt vill ha trådskaparen som kund även i fortsättningen.

Visa signatur

1: Win7, i7 920@4GHz, 12GB Dominator, Gainward 4870x2, CM Cosmos, 150GB Raptor + 750GB HDD
2. SuSE 11.1, Q9550@400x8½, 8GB A-Data, GeForce 8500GT, Antec 1200, 4TB HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niclaso
ÄR det bara jag som tycker att komplett här har agerat väldigt snyggt? Att dels svara med ett mail på självaste Lucia, o sen i efterhand gå ut o ta skit trots att man tekniskt inte gjort något fel. (bortser då ifrån vad ev medarbetare sade).

Det tyder väl ändå på att man faktiskt vill ha trådskaparen som kund även i fortsättningen.

Kanske denna tråd även bevisat att Komplett bryr sig om varenda kund och då även deras kvalité på deras engagemang. Så där håller jag med dig niclaso.

Permalänk
Medlem

Va bra att de har löst sig! Och nu är jag med på ungefär vad som hänt också = )

Tycker inte riktigt man kan hänga komplett bara för att de inte tagit tag i de felskickade paketet. De ska inte säga att de ska ordna de åt dig, så klart! Hade de ordnat åt dig hade de varit grym service... men att inte göra de kan ju vara att ett missförstånd från deras sida eller en miss i arbetet att lova att fixa en sådan sak. Att ta i din del av problemet från början borde varit din strategin från början, men säger någon annan att de fixar de så litar man självklart på de... Så är inte rätt att idiotförklara dig heller.

Du gör en lite miss, och komplett gör en lite miss... Misslyckad kommunikation... vilket gör att de tar lite längre tid än nödvändigt.

Visa signatur

Har en tyst dator.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vasadu
Va bra att de har löst sig! Och nu är jag med på ungefär vad som hänt också = )

Tycker inte riktigt man kan hänga komplett bara för att de inte tagit tag i de felskickade paketet. De ska inte säga att de ska ordna de åt dig, så klart! Hade de ordnat åt dig hade de varit grym service... men att inte göra de kan ju vara att ett missförstånd från deras sida eller en miss i arbetet att lova att fixa en sådan sak. Att ta i din del av problemet från början borde varit din strategin från början, men säger någon annan att de fixar de så litar man självklart på de... Så är inte rätt att idiotförklara dig heller.

Du gör en lite miss, och komplett gör en lite miss... Misslyckad kommunikation... vilket gör att de tar lite längre tid än nödvändigt.

Bra sammanfattning.

Hur går det med datorn annars?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vasadu
Va bra att de har löst sig! Och nu är jag med på ungefär vad som hänt också = )

Tycker inte riktigt man kan hänga komplett bara för att de inte tagit tag i de felskickade paketet. De ska inte säga att de ska ordna de åt dig, så klart! Hade de ordnat åt dig hade de varit grym service... men att inte göra de kan ju vara att ett missförstånd från deras sida eller en miss i arbetet att lova att fixa en sådan sak. Att ta i din del av problemet från början borde varit din strategin från början, men säger någon annan att de fixar de så litar man självklart på de... Så är inte rätt att idiotförklara dig heller.

Du gör en lite miss, och komplett gör en lite miss... Misslyckad kommunikation... vilket gör att de tar lite längre tid än nödvändigt.

Bra sammanfattning.

Hur går det med datorn annars?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ton
Bra sammanfattning.

Hur går det med datorn annars?

Agreed.