Permalänk

Bra gratis sidräknare?

Hejsan jag undrar om det finns någon bra simpel och gratis sidräknare utan massa reklam/länkar eller whatever utan att man behöver bryta deras avtal. Inget avancerat alltså utan bara något simpelt som visar på sidan hur många besökare den har haft.

Grejen är det att det är en jag känner som behöver den och hans hotell stödjer inte php utan bara html (skit jag vet men inget jag kan påverka) så därför måste det helst vara något väldigt simpelt som typ en bild, han vill häller inte bryta något licensavtal. Jag googla lite men alla jag hittade hade massa reklam/hyperlänkande och avtal som förbjöd mig att ta bort det.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

google.com/analytics

Visa signatur
Permalänk

Han ville mer ha som någon simpel liten räknare som visas på sidan med hur många som har besökt sidan som jag fattade det.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Stödjer hotellet ingen server-side-teknik alls? I så fall måste scriptet hostas på en annan server, och det låter svårt att få tag i någon som ger ut sin bandbredd helt utan ersättning. Finns det inte någon statistik tillgänglig på webbhotellet?

EDIT: Ser att You gav dig en räknare, räkna dock inte med att den räknar för evigt... men det är ju ingen större funktion som fallerar, så det är en bra tillfällig lösning. Det kanske inte är en företagssida, ens.