Permalänk
Medlem

Dell Rabattkod SNABBT!

Hejsan swecare

Jag ska köpa en laptop (max 8000:-) och hittade nu en rabattkod till dell som gav 15% rabatt. Konfigurerade en studio 17 och la den i varukorgen tillsammans med rabattkoden. Sen såg jag att den hamnade lite över prisgränsen jag satt upp, så jag konfigurerade en annan dator för ~7500:- och lade den i varukorgen och tog bort den gamla. Då funkade inte rabattkoden längre! Har testat flera gånger nu, men det funkar fortfarande inte! Koden går ut imorgon så det är ganska akut...
KOD:

PCM2KRSTSPLF19
(15% rabatt på studio, inspiron och XPS laptops)

Permalänk
Medlem

*Rabatt: PCM2KRSTSPLF19 (15% rabatt på Studio, Inspiron & XPS-system över 7990:-)

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Tack så mycket. Jag såg det nu precis. Tyvärr har jag inte råd just nu med en för över 8k, med eller utan rabatter Tack för snabbt svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adyzz
Tack så mycket. Jag såg det nu precis. Tyvärr har jag inte råd just nu med en för över 8k, med eller utan rabatter Tack för snabbt svar.

Varför skriver du då att du ska köpa en för max 8000kr? Om du sätter ihop en dator för ca 9500kr så får du den för ca 8000kr efter rabatten.

Permalänk
Medlem

7990 kronors gränsen är före rabatten läggs på alltså kan du max få ner den strax under 6800kr.

Visa signatur

[Fractal Design R5] [Intel i7 4790k + CM 212 Evo] [8Gb DDR3] [Asus Z97-A] [MSI GTX 970]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Samsung Chronos 7] Intel i5-3210M (2,5Ghz), 6Gb DDR3, 1Tb, nVidia GT 640M 1024Mb GDDR5