Efter ett felmeddelande mitt i formateringen går det inte att börja om

Permalänk
Medlem

Efter ett felmeddelande mitt i formateringen går det inte att börja om

skulle igår formatera om min data genom en systemåterstälning men halvvägs i proccecern så står det att det misslyckades så nu kan jag inte formatera om för då får jag felmedelande och jag kan inte starta upp datorn som vanligt och jag vet nu inte vad jag ska göra.

Permalänk
Medlem

provat bootat med en riktig windows skiva och formaterat ?

EDIT: kanske skall tänka på din överskrift nästa gång och inte bara skriva hjälp.!

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

okey men jag kan en boota med skivan nu eftersom när jag startar så för jag upp en svart skärm med texten loading pbr for descrpt...done

Permalänk

Du måste trots din frustration ge betydligt mer information om någon skall kunna hjälpa dig...

Du har ingen beskrivande rubrik och du ger ingen information om hur du har gjort för att få detta problem. Du skriver inte vilken typ av dator eller Windows du kört eller om formateringen ingår i en fabriksåterställning eller återställning av egen säkerhetskopia. Du skriver inte heller om anledningen till återställningen beror på speciella fel eller problem med hårdvara eller program.

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg som inte hade med trådens innehåll att göra.

*ämnesraden redigerad*

Kom ihåg att alltid beskriva trådens innehåll så noga som möjligt i ämnesraden.