Battlefield 1942 clan?

Permalänk
Hedersmedlem

Battlefield 1942 clan?

Jag läste i "En match Battlefield1942 nästa helg?" om att flera ville ha en sweclockers BF1942 clan.
Vi kan väll göra en lista på intresserade här? Jag redigerar det här inlägget med de som skriver att de är intresserade.

Men jag menar nu inte att jag har tänkt starta en klan, vill bara se hur många det finns som vill vara med.

Lista: 49 st

  • Aqualize

  • m00o

  • nela04

  • malte

  • Olit

  • Wande

  • M33P

  • Bueto

  • Swe_hacker

  • Andy

  • TeQuila

  • Awelon

  • grunkan

  • Rambo

  • Majesty

  • SunQ

  • miffo

  • SvarteGrim

  • D-oNe

  • cjep

  • Tarang

  • erCon

  • nidas

  • Krilleg

  • omnibüs

  • Zlemr

  • Mice

  • KrashWill

  • Locke

  • Grave

  • [Molotov]

  • pada

  • Transphere

  • VaCUm

  • ZweX

  • Tjelle

  • Lastviking

  • andreasdr

  • Da Jocko

  • vlad

  • Ghost Dawg

  • Mr.Martin

  • turbonallen

  • Unreal

  • Qlar

  • Fucking A

  • Mr. Bravo

  • Playboy

  • krille_17

också vill ConVicTen vara reserv

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Ja kanske det, det vill säga om man har tid=)

Permalänk
Avstängd

skriv upp mig för jag vill vara med

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

jag vill mykke gärna va me.....

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är gärna vara med

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

jag är gärna med, modem dock

Permalänk
Medlem

Jo, varför inte..

Permalänk
Medlem

Hej... jag är gärna med i en clan om det skulle bli aktuellt.

Permalänk

Samma här...jag är gärna med om det blir något!

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vara glad om jag kunde vara med på ett hörn
Som vanligt, aka TeQuila...

Ni kanske känner igen mig, har varit med ett par gånger

Permalänk
Medlem

Sign me upp!

alias: Awelon

har inte varit med er o lirat än... men lirat en hel del på internet.. Har jag bra ping brukar de gå riktigt bra för mig...

Visa signatur

MSI Z87-GD65 Gaming Intel i5 4670K ASUS R9 280X CUII TOP

Permalänk
Medlem

jag är med... lätt

ska nog satsa seriöst på bf..

Visa signatur

- Macbook Pro -

Permalänk
Avstängd

jag är intresserad, så skriv upp mig så länge

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Får nicket Majesty plats?

Permalänk
Medlem

Jo visst kan man vara med ifall klanen blir seriös.. man dumpar CS och kör enbart BF1942

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är vi 16, hur många tycker ni man ska ha i en BF1942 klan?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

har inte änn anning om hur många det ska vara i en bf1942 clan kan tänka mig att det blir många i det färdiga spelet 64 spelars slag Yay!

jag är typ intresserad att vara med i en klan

Visa signatur

orka

Permalänk

Javisst, klart jag e me! Sign me up.

Visa signatur

Man kan ha hallonsaft istället för avgaser på bilen.

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med! Kan inte spela det just nu dock, PGA GameSpy motorn som är inbyggd och min firewall (funkade dock innan), med dem ska fixa ASE stöd, så det är inga problem!
Fast klanen får inte heta nåt med Swec, för bara otur med sig

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem

Ja, varför inte.

Permalänk
Medlem

Om det inte blir nått av eran klan kan ni joina denna klan.
No Surrender
Vi söker ett antal medlemmar som vill sattsa

www.nosurrender.tk
#[-NS-] @ QuakeNET

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Hedersmedlem

D-oNe vad har det varit för otur förut? Det har väll funnits en CS swec klan väll? om jag minns. Gick det inte bra? Sydde Castor kevllar västarna med ylle?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Sign me up, master! Jag är gärna med!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Det vore kul!

lite organiserat krig för en gång skull...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
D-oNe vad har det varit för otur förut? Det har väll funnits en CS swec klan väll? om jag minns. Gick det inte bra? Sydde Castor kevllar västarna med ylle?

HAHA.. näe men ingen är seriös nog.. Aldrig nån inne i kanalen osv.. så den går åt helvete varje gång nån försöker ta upp den igen. Som jag försökte med. Jag fick ihop members men sen när vi skulle köra matcher så var ingen där när vi skulle köra matcherna. "Jag ska kolla på film" säger nån och " jag var inte hemma" säger andra.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ

HAHA.. näe men ingen är seriös nog.. Aldrig nån inne i kanalen osv.. så den går åt helvete varje gång nån försöker ta upp den igen. Som jag försökte med. Jag fick ihop members men sen när vi skulle köra matcher så var ingen där när vi skulle köra matcherna. "Jag ska kolla på film" säger nån och " jag var inte hemma" säger andra.

Men om vi är 22 pers i clanen så kan man köra matcher med 16 pers i varje lag. Då kan man välja och vraka bland spelare och låta de som är mest aktiva spela..

Permalänk
Medlem

jag kan väl tänkas ställa upp när nya grafikkortet landar snart och jag fått spela in mig lite

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
jag kan väl tänkas ställa upp när nya grafikkortet landar snart och jag fått spela in mig lite

fett, jag hoppas på dig nidas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vill vara med!

Christer skriv mig som #2 =D

Visa signatur

AMD Phenom X4 9950 @ 3Ghz | Asus M3A79-T Deluxe | 2x 2GB Corsair Dominator 8500 5-5-5-5-18-T1|Geforce 8800GT | 800GB HDD | Corsair 620w