Battlefield 1942 clan?

Permalänk

skriv upp mig som reserv tills vidare...

Permalänk
Medlem

sign me up
om det blir seriöst så är jag med...dvs om det inte är nån slags kompisklan som alla kan vara med i och liknande...det måste ju finnas krav på folk som är med.

Permalänk
Medlem

skulle gärna vilja vara med...kan nog bli riktigt tufft om vi kör med riktiga taktiker(strategier) osv...

Visa signatur

[size="1"]"Chan-Shen....you killed....my brother...!!!...now...I must KILL you!!!...eat my panda-claw technique...and DIE!!!'"[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

nä nu tar vi dem i turordning krille!

26 st! är många nu.
Ja vad gör vi nu då? intresse finns ju... Hoppas det blir mer än en intresserad lista.
Jag tänker inte vara clan leader eller sånt, har ju aldrig varit förut så hur ska det gå...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Jag skulle villa vara med typ

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Avstängd

hoppas jag slipper flyga under några omständigheter bara. hehe, jag håller mig till marken

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Jag är på

Rambo: Då flygar jag istället för dig då

Permalänk
Medlem

Om jag hade tid till det hade jag kunnat vara med.
Flygabomba är och tricka med småplanen är bara för kul

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KrashWill
Jag är på

Rambo: Då flygar jag istället för dig då

men jag är gärna maskingevärskytt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag e gärna bombare eller bara välldigt offenciv

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

hehe, kanske ska ta en sak i taget.. Nånting som är säkert är att vi måste ha nått sorts sambandsbefäl (eller vad man nu ska kalla det), som kan kordinera hela gröten till valnöten

aka. tequila

Permalänk
Avstängd

LOL, varför står jag 2 gånger på listan?

ta bort den längst ner

Visa signatur
Permalänk

får inte "fallskärmsknappen" att fungera så jag håller mig på backen

Permalänk
Medlem

fjantar använder fallskärmar.. riktiga män spelar som japaner och kör kamikazemetoden!

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Måste säga att det ska bli kul med en klan. Just nu kör jag i public servrar och måste säga att JAG tycker det är för lätt där. Spelade just 3 rundor. Jag vann 2 och fick silver 1 gång, vilket innebär att jag börjar bli uttråkad!:D

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

En swec klan vore riktigt roligt. Får jag vara med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
fjantar använder fallskärmar.. riktiga män spelar som japaner och kör kamikazemetoden!

Helt rätt!
När bomberna är slut styr man planer mot marken
Är man extra bombsugen är man minläggar-snubbe, hoppas ur planet när det är riktat och kastar minor överallt, innan man splattas mot marken

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Hedersmedlem

Ojdå rambo...
29 st! Snälla skulle vara roligt att dra igång den nu. Men wtf jag måste få bredband eller nått med fastpris. Kommer bli dyrt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fryking
som kan kordinera hela gröten till valnöten

LOL

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fryking
hehe, kanske ska ta en sak i taget.. Nånting som är säkert är att vi måste ha nått sorts sambandsbefäl (eller vad man nu ska kalla det), som kan kordinera hela gröten till valnöten

aka. tequila

Jag kanske inte är så grym på att kriga, men sambandsbefäl ska nog gå bra... Jag ställer upp, om inte bara på test

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Är det någon som har lust och vara lite ansvarig för klanen nu när det tydligen finns ett intresse.....för det vore ballt om detta kom upp på banan och inte fastnade på planeringsbordet

Permalänk
Medlem

Håller med Bieto och eftersom Olit verkar vara villig att iaf pröva så varför inte?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Men jag vill ju oxå vara med! ... Battlefield kommer nog äga när alla Buggar e borta!
Med andra ord "Skriv in mej, plz" !

Visa signatur

Tjoho....Grave har sagt nåt eller gjort nåt....ignorera han bara så lungnar han ner sig och går och lägger sej igen :)

Permalänk
Medlem

Skulle gärna varit med, men inte tid, spelare redan i SOF2-klan.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Jepp många nu, ni behöver en provisorisk hemsida med forum, info, ICQ nr, dags o bestämma typ träningsdagar etc, någon som har koll på när BF kommer o spelas seriöst (måste ju släppas först)....men lite taktikslipning kan ju aldrig skada, vilka flyger, vilka kör tanks, vilka lagar tanks medics och assultteams som e samspelta mkt o tänka på där......men roligt.....kanske kunde hosta hemsidan lite senare till hösten...

Visa signatur

olsson.zigge@bredband.net

Permalänk
Medlem

det jag menade med sambandsbefäl var inte clanleader.. Bara en ingame snubbe som kordinerar alla uppgifter och dirigerar trupperna på ett bra sätt.. så att det inte blir en enda gröt av allting

Permalänk
Medlem

glömde skriva att jag gärna är med också

spelet släpps den 19e men har hört rykten om att det försenas ennu mer
hoppas dom inte stämmer

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Jag ska på lan i helgen och så har åskan tagit ntab:n (boxen på väggen man har med ISDN). Så jag är utan internet. Det är inte internet på lanet så ni hör nog inte av mig förens på måndag, då jag uppdaterar listan med ev. nya intresserade.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

jag vill också vara med

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med...
(Som amerikan)
Jag är välldigt offensiv och älskar att sabotera båtar (engineer med bomber) genom att lifta till båten med flygplan och landa med fallskärm...

(Som japan)
Sniper

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE